CMC McLaren SLR ve W25 / "GÜMÜŞ OLMAYAN OKLAR"

Yetkili: BuRaK-B, REVOLUTION

CMC McLaren SLR ve W25 / "GÜMÜŞ OLMAYAN OKLAR"

İletiYazar: Kenan Şavklı » 24 Nis 2010, 08:34

Resim

Herkese yeniden merhabalar!

Model paylaşımı yapabilmekle alakalı engellerin kalktığını, daha önceki GMP-Ferrari paylaşımımda da sizlere aktarmıştım. Yine zaman yarattım ve sıraya soktuğum ikinci model paylaşımımı beğenilerinize sunuyorum. Başlıktan da anlaşılacağı gibi ikili bir model paylaşımı yaptım bu sefer. Otomotiv sanayiinde, yarış tarihinin ilk dönemlerindeki gereksinimlerin; otomotiv sektörüne ne kadar büyük markalar ve teknolojiler kazandırdığı herkesçe malum. İşte bunu yapanlar içerisinde başı çeken; Dünya'nın en bilinen ve en köklü markalarından biri olarak kabul edilen ve "gümüş ok" (silver arrow) lakabıyla anılan; CmC yapımı iki model ile paylaşımıma başlıyorum.

Resim Resim
Daha önce de elimden hemen hemen her rengi geçen Mc Laren SLR modelleri açıkcası; anlık hevesle ve ne için aldığımı bilmeden edindiklerimdi açıkcası. Ama şu an sahibi olduğum lacivert renkli SLR'I (gümüş olan da duruyor) ne maksatla adlığını bilir bir şekilde aldığım; bilinçli bir şekilde aldığımı söyleyebileceğim model... Bu da, diğerl SLR 'lar gibi sıkılıp günün birinde elimden -inşallah- çıkartmayacağımın da bir göstergesi aynı zamanda.

Çok öncelerde bu ikiliyi, sahip olduğum gümüş renkli SLR'ın yanına yine gümüş renkli bir W25 alarak; ikili oarak paylaşma niyetim vardı ama gümüş SLR modelini elden çıkartınca bu plan da suya düştü. İyi ki de çıkartmışım; çünkü geçen ay edindiğim modelerden biri olan CmC yapımı Mc Laren SLR modelinin hep lacivertini almayı ve yanına da yine geçen ay aynı anda aldığım w25'in -bana göre- en makbul rengi olan, beyazı (Eis Mythos Weiss) ekledim! Günlük hayatta giyim/kıyafet mevzubahis olduğunda da lacivert ve krem/beyaz tonlarını zaten çok severdim ve gümüş okları da "gümüş olamayacak biçimde" edinme fikri, çok sevdiğim bu ikili renk kontrastının yanyana gelmesiyle, yine bu ikili hayat buldu... Bu yüzden de; her ikisi de "GÜMÜŞ OK" olarak anılan bu arçları paylaşırken, kendi sevdiğim renk kombinine göre alıp ikilediğim için "GÜMÜŞ OLMAYAN OKLAR" adıyle bir başlık açtım; işte GÜMÜŞ OLMAYAN OKLAR...

Resim Resim

Resim Resim

Resim Resim

Resim Resim

Resim Resim

Resim Resim



Detaylara indiğmizde, önce Mc Laren SLR'ın üretim/yapım kalitesine değinmeyi düşündüm. Bugüne kadar bir çok paylaşımı çeşitli forumlarda; ama detaylı ama detaysız olarak yapılmış olsa ve oldukça bilinen bir model olsa da "dünden bugüne gümüş oklar" niteliğinde olan bir ikili paylaşım yaptığım için olabildiğince paylaşılmamış ve bilinmeyen yönleriyle aktarmaya çalıştım; beğenilerinize...
Resim

Resim

CmC, herkesin bildiği üzere, yüksek detay ve üretim kalitesiyle yapımı icra edilen bir modeldi. "Modeldi" diyorum çünkü geride kalan aylarda, CmC Mc Laren SLR'ın üretimi tamemen bitirdi... Modelin açılan/kapanan mekanik fonksiyonları, tamamen gerçeğindeki mekanikleri içerdiği gibi, çalışma prensipleri bakımından da yine aracın gerçeği ile bire bir aynı.


Mesela, kapının açma kapama fonksiyonunu gerçekleştiren "mikro" menteşenin gövdeye perçinlenirkenki işçiliği inanılır gibi değil. Özellikle çelik macun-sıfırdan model yapımı gibi işlerle uğraşırken çektiğim ıstırab aklıma getirdikçe; seri üretilen bu modellerin nasıl oluryorda bu kadar kusursuz işlevlere sahip olduğunu soramadan edemiyorsunuz... Keza, kapıyı açtığınızda, kapıyı havada tutmaya yarayan hid0rolik sistemi ve onun merekle görülecek kadar ufak olan vidaları, insana pes dedirtiyor -ki bu mikro vidalardan, motoda ve alt tabla üzerinde çok adetli olarak var-...
Resim


Yine iç mekanda kullanılan materyaller, photoecht dekaller; yüksek beğeni isteğini dizginleyecek kadar yeterli seviyede... Koltuklar deri olarak biliniyorum ama, koltukalrı deri olan CmC modeli 1/12 olan versiyonu! O'nu alırken (siparişle de edinilebiliyor) dış rengine, kendi zevkinize uygun biçimde iç renk seçebiliyorsun ve O'nun iç materyalleri deri... Tekrar ediyorum bu, 1/12 versiyon için geçerli. 1/18'de ise, yine deri hiisini çok iyi yaşatan ve deri görünümünü başarıyla veren, poliüretan materyali kullanılmış.
Resim


Minichamps'in Mc Laren SLR Convertible modelini imal ettiğinde sunduğu motor kaputu açılma kolları, gerçeğinden tamamen alakasız olarak yapılmışken CmC bunu çok parçalardan oluşan ve gerçeğindeki ile bire bir aynı prensiple çalışan "neredeyse kusursuz" dedirtecek kadar harika bir sistemle karşmıza çıkıyor. Çift makaslı sisteme ek olarak bir de iç içe geçen teleskopik bir destek kolu da mevcut; bunlar da yetmezmiş gibi vida ve minik somunlarla tutturulmuşlar. :shocked2: Minichamps'in namı ve çeşitliği bakımıdan üstünlüğü tabi ki tartışılmaz ve CmC kadar mükemmel ve masraflı bir sistem kurmasa da; en azından E30 M3'e eklediği motor kapağı mekanizması, SLR Convertible modelinde de olmalıydı... Bir de çoğu altta kalan ve bazıları yukarıda olan sayısız kablolarve onların fiksajları; hortumlar ve onların da fiksajları, modelin motorunu inanılmaz derecede detaylandırmış. Buna, farlara giden bezli kabloları eklemekte fayda var...
Resim


Modelin en hoş yanlarından biri de bir HE. modele yakıştığı gibi; benzin deposu kapağının açılması... CmC bunu da büyük bir başarıyle icra ettiği gibi; tıpkı motor kapağında olduğu gibi, depo kapağını da "bakır" presleyerek modele eklemiş... Bu yüzden özellikle motor kapağına çok fazla nazik davranmanız gerekiyor. En güzel yanı da; koca motor kapağı ok adar ince ki, 1/18'e çok uygun bir kalınlıkta veesneyebilen bir yapı! Bu harika... :yuppi:
Resim




Keza, bagaj zeminin kaplaması da çıkabiliyor ve kalan zeminde de yine aynı renkte bir halı kaplaması mevcut.
Resim

Bagaj kapağı üzerinde bulunan spoiler ise pilastik ama kesinlikle rahatsız edici değil. Çok ufak bir dirsekle başarıyla yeirne konumlandırılmış bir parça ve yüksek sürate aracın arkasını yere bastırdığı gibi, sert frenlemelerde de tamamen dik olarak kalkarak, araca paraşüt etkisi yaratan bir frenleme sağlıyor...
Resim

Aracın metalden imal edilmiş jantlarına hayran kalmamak çok zor. En çok dikkat çeken yanı ise, lastiğin yanaklarındaki yazılar ve yanak deseni! :shocked3: :good2: Bu yanak desenlerini ve yazıları eksiksiz olarak sığdırailmek için, bir modelcinin en çok dikkat edeceği hususlardan biri olan "jant evbadının gerçeğe uygunluğu" resmen kurban edilmiş. :dash1: Evet ! ! Bu aracın çok kötü bir yanı bu; jantlarının ebat ve lastik yanağı inceliği bakımından bir Maisto kadar olamaması; yanaklar çok kalın ve jantlar ufak. Miasto'da ise tamamen olması gerektiği gibi...
Resim

Alt aksam ise tamamen kapalı bir panel biçiminde ve tek tek dizilmiş puntalar çok büyük memnuniyet yaratıyor. Alt kısım bile uzun uzun incelenecek kadar mükemmel! Çünkü bir kere alt tabla olduğu gibi metal ve bir kaç panelden oluşuyor; bu tabla üzerine hava difüzörleri (önde) eklenmiş ve onlar da tenekeden imal edilmiş. Akslar ve viraj çubukları da metalden imal edilmiş ve ayrıca çalışır süspansiyonlar mevcut. Fakat ilginç bir şekilde ön süspansiyon çok yüksek; bu yüzden daha önce de aldığım SLR'larda uyguladığım alçaltma işlemini bunda da uyguladım. Yoksa çok çirkin duruyor...
Resim


MERCEDES-BENZ MC LAREN SLR (2003)

:cup1: Mükemel bir boya; BBR'daki gibi çapak, ton dengesizliğ ve kontur taşmaları yok...
:cup1: Açması ve kapaması zahmetli olsa da; müthiş mekanizmaya sahip motor kapağı ve kusursuz işleyen diğer mekanik fonksiyonlar...
:cup1: Metal jantlar ve lastik yanağındaki eksiksiz işlenmiş yazılar ve ibareler...
:cup1: Görülmemiş detaya sahip motor ve yan aksam/parçaları kombinlerine ait modellerden biri...
:cup1: Altı da metal! Tıpkı motorda olduğu gibi, alt tabladaki paneler perçinlerle e vidalarla kaplı...
:cup1: Bakır preslemesiyle imal edilmiş "incecik" bir motor kapağı; 1/18 ölçeğine tastamam uygun bir kalınlığı var. Keza benzin depo kapağı...
:cup1: Kusursuz ön ve arka optik gruplar...
:cup1: Önde, arkada ve yan solungaçlarda (görünmediği halde) yeralan, geçirgen ızgaralar...
:cup1: Sertifika, tarihçe ve gerçek ipek ile CmC'yi CmC yapan unsurlar...
:cup1: Hiçbir parça yekpare değil; herşeyin tek tek parçalardan imal edildiği ve montelendiği, zahmet veren bir model...
:cup1: Deri hissini yeterince yaşatabilen yumuşak iç döşemeler...
:cup1: Hidrolik destekli kapılar...
:cup1: Kusursuz orta konsol (klima, SLR ibaresi vevites topuzu çevresi)...
:cup1: Kapıyı kapatınca sabitleyen minik topcuk...
:cup1: Lacivert rengini büyük bir çoğunluğun sevmemesi ve almak istemememsi/burun kıvırması...


:dikkat: Ön amortisör çok yüksek...
:dikkat: Ufak inch jantlar ve kalın yanaklı lastik...
:dikkat: Pilastik ve tek parçadan oluşan silecekler...
:dikkat: Arkadaki plakalık boş; SLR ibareli bir plaka olmalıydı. Boşken, arka kızmın karakteri az da olsa değişiyor...
:dikkat: Bakırdan imal edilmiş motor kapağı çok hassas; açma/kapaması alışkanlık gerektiriyor...
:dikkat: Spoiler'ın altındaki üçüncü fren lambasının çevresinde çapaklar var. (Elime geçen 3 tane SLR modelinde de vardı)...
:dikkat: Dış dikiz aynalarındaki sinyal farları, aynaya entegre olamamış ve çıkıntılı duruyor...
:dikkat: Benzin kapağının açma/kapama menaizmasında yapıştırıcı izleri var. (Elime geçen 3 tane SLR mdoelinde de vardı)...






Mc Laren SLR, nasıl günümüzün ulaşılmaz ve yollarda görülmesi çok zor (İstanbul'da varmış ama ben görmedim) ise, 1934 model olan W25 de bir o kadar ulaşılmazmış. Hele ki dönemin az gelişmişliği ve refahın bugüne nazaran çok daha az olduğu göz önünde buludurulursa... II. Dünya Savaşı'ndan önce, hız tutkusu motorsporlarını yaratmış ve bireysel, yerel müsabakalar olduğu gibi, milli müsabakalar da yapılmış. Bunların meyvelerinden biri de Mercedes-Benz W25 kuşkusuz. Gümüş Ok lakabını kazanmadan önceki model olan bu beyaz renkli araç, müsabakaya ağırlığı nedeniyle alınmamasının ardından; boyasının kazınıp yarışa uygun ağırlıkta olması sağlanmış ve o yarışta birinci olduğu için de efsanaleşmiş bir araç halini almış; lakabı da Gümüş Ok olmuştur. Bugün dahi, Mercedes'in tüm modellerinde gümüş rengi hem daha pahalı hem de prestijli ve anlamlıdır. Ama ben bu "kırık beyaz" tonundaki rengini, bahsini ettiğim renk kombini için aldım ve daha zor ulaşılır olması da bir etken tabi; ben de gelmesini yalaşık 1 ay beklemiştim...

Resim


CmC bu modeli de layıkı ile yapmış. Daha yeni üretim bir CmC olan Feerari 500 F2 (1953) kadar ince detaylara sahip olmasa da, yine de ilk üretimlerinden çok daha başarılı. Aldığıma biraz pişman olduğum ve yine CmC olan Auto Union Audi (1936) modeli, CmC'nin öncü modlellerindenmiş meğer! Bilmeyerek aldığım için geri vermedim; elimde tek Audi Auto Union oalrak kalacak; epey kabaca bir üretim ve CmC'nin bilinen ince detaylarından "çoğu yönüyle" uzak ama yanyana konmayacak kadar da kötü değil.
Resim

Bu araç da, Mc Laren SLR'dan farklı olarak, çıkartılabilir tekerleklere sahip. Ayırca, jant çemberine tek tek dizilmiş olançelik teller de detaysal anlamda büyük haz veriyor. El ile tek tek diizldiğinin videolarını çoğumuz izlmişizdir malum.

Resim

Resim
Aks ve viraj çubukları, aerodinamik gövde uzantılarıyla gizlenmiş ve görünür kısımdaki rot/viraj çubuğu/aks grubu göz dolduruyor ama, rotu oluşturan mil; yani kocaman vida, modelin ölçeğine göre oldukça büyük kaçmış. Exoto'nun eski üretimlerinde çekinmeden tekrarladığı bir hataydı bu; CmC'de nadiren rastlanıyor...



Bir diğer hoş unsur da aracın motor detayları! Motor bölümüdeki dev blok, krom renkli monifoldlar, radyatör ve birkaç kablodan oluşan sade bir bölüm olarak gözükse de; derinlemesine inceleme yaptığınızda, görünmesi çok dikkat isteyen ve hatta görünmeyen bazı kısımlarında da ekstra detaylar içeren bir yapıda! Kabloların kimi iplik sargısı kaplı kimisi de kauçuktan imal edilmiş. Keza motor ile ilgili uyarı ve verileri bildiren yazıların bulunduğu bölüm de göz doldurucu...
Resim

Resim


Resim

Modelin, açılan kapanan kısımları -modeli gereği- çok değil. Motor kapağı ve benzin depo kapağı açılabiliyor. Ama ekstra mutluuk veren bir unsur daha var ki o da, yerinden çıkabilen motor kapağını yerlerine sabitleyen aparatlar! Bu aparatlar resimde de gördüğünüz gibi, çıkabilen kapağın deliklerine takılıyor; toplan 6 tane var vealttan da yaylarla desteklenmiş! Yani cımbızla bu aparatları çekip deliklere takınca, minik helezon yaylar aparatı aşağı çektiği için, koca kapak otomobile sıkıca sabitleniyor; gerçekten çok hoş bir ayrıntı... :bravo:
Resim


Aracın iç mekanı da göz dolduruyor. Kokpit tabir edilen gösterge gruplarının bulunduğu pano, metal ve üzerindeki fabrikasyon izler (gerçeğine uygun olarak) son derece gerçekçi ve yine bu panoyu, delikli konstrüksüyon çevrelemiş. Yine metal levha olan direksiyon çubukları da, ortasındaki Mercedes-Benz amblemi ile çok şık durmuş. Bu arada koltuk gerçek kumaş ve koltuğun dikim yönleri bile, ölçeğe tezat yaratmamak için tek bir yönde paralel çizgiler oluşturacak şekilde koltuğa eklenmiş...
Resim

Resim


Ön ızgara iki katmandan oluşuyor; ilki dikey hatlarla aşağı doru inerken, alttaki radyatör ızgarası da çapraz ekose şeklinde...
Resim

Modelin alt kısmı da, gövdenin üst kısmından uzanmasından mütevellit metalden ve önde pilastik de olsa asla rahatsızlık vermeyen sıcak hava tahliye yarıkalrı ile kaplı.Yine bir CmC klasiği olarak punta/perçinler tek tek dizilmiş ve inci gibi parlıyor... Önde yok ama arka kısımda, aracın arka tekerleklerinin değişim esnasında kullanılmak üzere, sağ ve solda olmak üzere, iki adet entegre krikolar mevcut. Bu fonksiyon, işlevsel durumda olmasa da, gerçekten işlevini yerine getiriyormuş gibi modellenmiş...
Resim

MERCEDES-BENZ W25 (1934)

:cup1: Modelde çok temiz ve kusursuza yakın bir işçilik var...
:cup1: Elle tek tek dizilmiş jant telleri, ve ön ızgaranın zahmetli işçiliği, modeli zirveye yerleştirmeye yetiyor...
:cup1: Motor kapağını, gövdeye sıkıca sabitleyen geçme sistemi katıyor...
:cup1: Oldukça yeterli seviyedeki motor detayı...
:cup1: Sökülebilen tekerler son derece kolay çıkıyor; jantlar ve bijonlar karışsa bile hepsi birbiriyle uyumlu çalışabiliyor ve kolayca sökülüp takılabiliyor...
:cup1: Kampanalı fren sisteminin bakır renkli fren hattı, hem çok iyi modellenmiş hem de tekerlekler son derece eksenli ve rahat dönüyor...
:cup1: Mükemmel boya işçiliği ve az bulunur renk...
:cup1: İpek mendil ve sertifika, bir HE. model sahibi olduğunuzu hatırlatıyor...
:cup1: Gerçek kumaş kaplı koltuk ve kumaşın dikim yönlerinin paralelliği, koltuğun eksenine uygun biçimde monte edilmiş...
:cup1: Kanallar içerisinde hareket edebilen vites topuzu, gerçekten rakamların yazdığı göstergeler, lazer kesim direksiyon kolları, metal levha kokpit...


:dikkat: Bazı CmC modellerinde, minik maşa olur; bunda yok! Motor kapağı kilitlerini başka türlü açmak/kapatmak imkansız...
:dikkat: Gövde üzerinde kullanılan vidalar, 1/18 ölçek için fazlaca büyük...
:dikkat: Motor çalıştırma manivelası yok! Oysa Exoto Ferrari 500 F2 (1953) de var...
:dikkat: "Eksi" hanesine yazacak başka ihiçbirşey yok... :lol:


Paylaşımlarımı okuyanlar bilir; her modeli "artı ve "eksi" yönleriyle değerlendiririm ama , bu sefer gerçekten belli başlı bariz eksiler haricinde olumsuzluklar bulmakta zorlandım. CmC gerçekten de hem çok temiz işçiliğe, hem mükemmel materyal kombinasyonlarına, hem de fizibilitesi zor olan -nasıl yapmışlar yahu dedirtecek- işçiliklere imza atan bir firma. Exoto'nun son dönem bazı modelleri, CmC'yi dahi geçecek kadar iyi olsa da bu firmanın yeri asla değişmez. Umarız bu yıl yeni modellere de imza atarak ve üreteceğini taahhüt ettiği 1957 Fiat Bartoletti "Ferrari Racing Car Transporter" kamyonu da piyasaya sürerek yoluna devam eder. W25 (1934)'i sevenlerine ve bu yönde bir temaya sahip olanlara ya d aolmak isteyenlere tavsiye ederim; ancak sadece heveslenip alınacak bir model değil. Gerçekten alacağınıza pişman olmayacağınız bir model olduğu kanısına varırısanız tavsiy olunur. Ancak Mc Laren SLR, özellikle güncel yol versiyonu, spor/lüks segment teması yapan genç arkadaşlar göz önünde bulundurulursa, asla kaçırmamaları gereken bir model olduğu düşüncesindeyim; üretiminin de bittiğini yinelemekte de fayda var. Başka bir paylaşımda buluşmak üzere; okuyan herkese çok teşekkürler...
Resim
En son Kenan Şavklı tarafından, 28 Ağu 2011, 22:21 tarihinde değiştirildi, toplamda 1 değişiklik yapıldı.
Resim

mesaj için Kenan Şavklı teşekkür aldı- 4:
ali çaglar, Berent TURAN, BuRaK-B, Emre E.
Kullanıcı avatarı
Kenan Şavklı
V.I.P. ÜYE
V.I.P. ÜYE
 
İleti: 5166
Kayıt: 29 Ekm 2008, 00:29
Konum: istanbul
İsim: kenan savkli
Yaş: 30
1/18 Model Sayısı: 0
1/24 Model Sayısı: 0
1/32 Model Sayısı: 0
1/43 Model Sayısı: 0
1/64 Model sayısı: 0
1/72 Model Sayısı: 0
1/87 Model Sayısı: 0
- / -- Model Sayısı: 0
Motorsiklet Model: 0
Toplam Model Sayısı: 0
Rep Puani: 9113
Kenan Şavklı rep puani yokKenan Şavklı rep puani yokKenan Şavklı rep puani yokKenan Şavklı rep puani yokKenan Şavklı rep puani yokKenan Şavklı rep puani yokKenan Şavklı rep puani yokKenan Şavklı rep puani yokKenan Şavklı rep puani yokKenan Şavklı rep puani yokKenan Şavklı rep puani yokKenan Şavklı rep puani yokKenan Şavklı rep puani yokKenan Şavklı rep puani yokKenan Şavklı rep puani yokKenan Şavklı rep puani yokKenan Şavklı rep puani yokKenan Şavklı rep puani yokKenan Şavklı rep puani yokKenan Şavklı rep puani yokKenan Şavklı rep puani yokKenan Şavklı rep puani yokKenan Şavklı rep puani yokKenan Şavklı rep puani yokKenan Şavklı rep puani yokKenan Şavklı rep puani yokKenan Şavklı rep puani yokKenan Şavklı rep puani yokKenan Şavklı rep puani yokKenan Şavklı rep puani yokKenan Şavklı rep puani yokKenan Şavklı rep puani yokKenan Şavklı rep puani yokKenan Şavklı rep puani yokKenan Şavklı rep puani yokKenan Şavklı rep puani yokKenan Şavklı rep puani yok

Re: CMC Mercedes Benz'ler / "GÜMÜŞ OLMAYAN OKLAR"

İletiYazar: chrono » 24 Nis 2010, 08:53

ellerine sağlık hocam.
çok güzel ve detaylı olarak anlatmışsın 2 modeli de...
böyle güzel paylaşımlarının devamını dilerim... :+1:
Kullanıcı avatarı
chrono
KIDEMLİ ÖZEL ÜYE
KIDEMLİ ÖZEL ÜYE
 
İleti: 1687
Kayıt: 05 Şub 2010, 00:12
Konum: İSTANBUL
İsim: Güney
Yaş: 30
1/18 Model Sayısı: 80
1/24 Model Sayısı: 0
1/32 Model Sayısı: 0
1/43 Model Sayısı: 3
1/64 Model sayısı: 0
1/72 Model Sayısı: 0
1/87 Model Sayısı: 0
- / -- Model Sayısı: 0
Motorsiklet Model: 16
Toplam Model Sayısı: 0
Rep Puani: 3740
chrono rep puani yokchrono rep puani yokchrono rep puani yokchrono rep puani yokchrono rep puani yokchrono rep puani yokchrono rep puani yokchrono rep puani yokchrono rep puani yokchrono rep puani yokchrono rep puani yokchrono rep puani yokchrono rep puani yokchrono rep puani yokchrono rep puani yok

Re: CMC McLaren SLR ve W25 / "GÜMÜŞ OLMAYAN OKLAR"

İletiYazar: yabaroz » 24 Nis 2010, 09:52

Abi eline sağlık,tüm yazdıklarını okudum.Gerçekten çok güzel bir paylaşım olmuş.Neredeyse modeli görmüş kadar oldum.SLR benim de almak istediğim bir model.Tüm renkler yakışıyor modele.(Yanlış hatırlamıyorsam sen de kırmızısı da vardı ?) Hayırlı olsun modellerin abi güle güle izle :y:
Resim
Kullanıcı avatarı
yabaroz
KIDEMLİ ÖZEL ÜYE
KIDEMLİ ÖZEL ÜYE
 
İleti: 1280
Kayıt: 25 Şub 2010, 14:44
Konum: Altunizade-İstanbul
İsim: Ozan Berke Yabar
Yaş: 17
1/18 Model Sayısı: 90
1/24 Model Sayısı: 0
1/32 Model Sayısı: 0
1/43 Model Sayısı: 0
1/64 Model sayısı: 0
1/72 Model Sayısı: 0
1/87 Model Sayısı: 0
- / -- Model Sayısı: 0
Motorsiklet Model: 0
Toplam Model Sayısı: 0
Rep Puani: 2225
yabaroz rep puani yokyabaroz rep puani yokyabaroz rep puani yokyabaroz rep puani yokyabaroz rep puani yokyabaroz rep puani yokyabaroz rep puani yokyabaroz rep puani yokyabaroz rep puani yok

Re: CMC McLaren SLR ve W25 / "GÜMÜŞ OLMAYAN OKLAR"

İletiYazar: Desolator » 24 Nis 2010, 10:27

Ellerine sağlık Kenan harika bir inceleme olmuş.. İnan modelleri incelemiş kadar oldum. Bu sayfa düzeni için ayırmış olduğun zaman bile takdir edilecek bir ayrıntı. Çektiğin fotoğraflar ve altlarındaki yorumlar herşey mükemmel.. :bb:

Bu çalışmaya rep verilir :+1:
Resim
Kullanıcı avatarı
Desolator
FORUM ÖZEL ÜYESİ
FORUM ÖZEL ÜYESİ
 
İleti: 2287
Kayıt: 15 Haz 2008, 09:49
Konum: İstanbul - Tekirdağ
İsim: Sinan Ates
Yaş: 26
1/18 Model Sayısı: 20
1/24 Model Sayısı: 1
1/32 Model Sayısı: 0
1/43 Model Sayısı: 0
1/64 Model sayısı: 0
1/72 Model Sayısı: 0
1/87 Model Sayısı: 0
- / -- Model Sayısı: 0
Motorsiklet Model: 1
Toplam Model Sayısı: 22
Rep Puani: 630
Desolator rep puani yokDesolator rep puani yokDesolator rep puani yok

Re: CMC McLaren SLR ve W25 / "GÜMÜŞ OLMAYAN OKLAR"

İletiYazar: mustafacelebi » 24 Nis 2010, 10:31

Kenan mükemmelsin gerçekten.
Paylaşımlarında birşey dikkatimi çekti.Anlatımını yaptığın modellerin fotolarında adeta 1/1'i kullanmış gibi netlikte ve temizlikte çekimler yapmışsın.
Kullandığın makinayı merak ettim doğrusu.

CMC Bence verilen parayı sonuna kadar hak ediyor.Özellikle lastik yanaklarında ki yazılar mükemmel seviyede....

İyi seyirler dilerim...

+rep :+1:
Resim
mustafacelebi
KIDEMLİ ÖZEL ÜYE
KIDEMLİ ÖZEL ÜYE
 
İleti: 4183
Kayıt: 04 Ağu 2008, 11:04
Konum: İSTANBUL/Sancaktepe
İsim: Mustafa Çelebi
Yaş: 27
1/18 Model Sayısı: 20
1/24 Model Sayısı: 0
1/32 Model Sayısı: 0
1/43 Model Sayısı: 33
1/64 Model sayısı: 0
1/72 Model Sayısı: 0
1/87 Model Sayısı: 0
- / -- Model Sayısı: 0
Motorsiklet Model: 0
Toplam Model Sayısı: 53
Rep Puani: 1901
mustafacelebi rep puani yokmustafacelebi rep puani yokmustafacelebi rep puani yokmustafacelebi rep puani yokmustafacelebi rep puani yokmustafacelebi rep puani yokmustafacelebi rep puani yokmustafacelebi rep puani yok

Re: CMC McLaren SLR ve W25 / "GÜMÜŞ OLMAYAN OKLAR"

İletiYazar: oguzhandincel » 24 Nis 2010, 12:22

Kenan abi eline ve emeğine sağlık.Çok çok güzel bir paylaşım.Senin incelemelerin ve model hakkındaki yorumların biz modelcilere çok katkı sağlıyor.Modellerin her ikiside harika.İyi forumlar. :+1: Rep (Bu sefer + olandan :lol: )
Resim
Kullanıcı avatarı
oguzhandincel
KIDEMLİ ÖZEL ÜYE
KIDEMLİ ÖZEL ÜYE
 
İleti: 990
Kayıt: 15 Nis 2010, 19:44
Konum: Çorum
İsim: Oguzhan DINCEL
Yaş: 22
1/18 Model Sayısı: 20
1/24 Model Sayısı: 4
1/32 Model Sayısı: 25
1/43 Model Sayısı: 12
1/64 Model sayısı: 0
1/72 Model Sayısı: 0
1/87 Model Sayısı: 0
- / -- Model Sayısı: 2
Motorsiklet Model: 2
Toplam Model Sayısı: 65
Rep Puani: 1325
oguzhandincel rep puani yokoguzhandincel rep puani yokoguzhandincel rep puani yokoguzhandincel rep puani yokoguzhandincel rep puani yokoguzhandincel rep puani yok

Re: CMC McLaren SLR ve W25 / "GÜMÜŞ OLMAYAN OKLAR"

İletiYazar: masato » 24 Nis 2010, 14:04

Çok güzel bir anlatım... Modellerdeki detaylar zaten konuşuyor... Özellikle w25 in motor bağlantı detayları inanılmaz bence... Paylaşım için teşekkürler Kenan...
Resim
74 mekan 06 vatan 50,5 özvatan
Kullanıcı avatarı
masato
V.I.P. ÜYE
V.I.P. ÜYE
 
İleti: 7611
Kayıt: 13 May 2009, 13:22
Konum: Ankara-Bartın
İsim: M.Alper ESATOGLU
Yaş: 34
1/18 Model Sayısı: 65
1/24 Model Sayısı: 1
1/32 Model Sayısı: 2
1/43 Model Sayısı: 1
1/64 Model sayısı: 1
1/72 Model Sayısı: 0
1/87 Model Sayısı: 0
- / -- Model Sayısı: 1
Motorsiklet Model: 13
Toplam Model Sayısı: 84
Rep Puani: 4050
masato rep puani yokmasato rep puani yokmasato rep puani yokmasato rep puani yokmasato rep puani yokmasato rep puani yokmasato rep puani yokmasato rep puani yokmasato rep puani yokmasato rep puani yokmasato rep puani yokmasato rep puani yokmasato rep puani yokmasato rep puani yokmasato rep puani yokmasato rep puani yokmasato rep puani yok

Re: CMC McLaren SLR ve W25 / "GÜMÜŞ OLMAYAN OKLAR"

İletiYazar: Ahmet » 24 Nis 2010, 17:45

Yine müthiş bir paylaşım ellerine sağlık abicim :+1: :drinksb:

Modellere zaten söylenecek fazla bir söz yok "harikalar" :wasntme: Böyle güzel paylaşımların izlemeside daha keyifli oluyor gerçekten... :+1:
Resim
Kullanıcı avatarı
Ahmet
V.I.P. ÜYE
V.I.P. ÜYE
 
İleti: 4449
Kayıt: 24 Haz 2008, 22:38
Konum: ESKİŞEHİR
İsim: Ahmet SENSU
Yaş: 23
1/18 Model Sayısı: 28
1/24 Model Sayısı: 1
1/32 Model Sayısı: 0
1/43 Model Sayısı: 30
1/64 Model sayısı: 0
1/72 Model Sayısı: 5
1/87 Model Sayısı: 1
- / -- Model Sayısı: 287
Motorsiklet Model: 1
Toplam Model Sayısı: 353
Rep Puani: 7528
Ahmet rep puani yokAhmet rep puani yokAhmet rep puani yokAhmet rep puani yokAhmet rep puani yokAhmet rep puani yokAhmet rep puani yokAhmet rep puani yokAhmet rep puani yokAhmet rep puani yokAhmet rep puani yokAhmet rep puani yokAhmet rep puani yokAhmet rep puani yokAhmet rep puani yokAhmet rep puani yokAhmet rep puani yokAhmet rep puani yokAhmet rep puani yokAhmet rep puani yokAhmet rep puani yokAhmet rep puani yokAhmet rep puani yokAhmet rep puani yokAhmet rep puani yokAhmet rep puani yokAhmet rep puani yokAhmet rep puani yokAhmet rep puani yokAhmet rep puani yokAhmet rep puani yok

Re: CMC McLaren SLR ve W25 / "GÜMÜŞ OLMAYAN OKLAR"

İletiYazar: Onno » 24 Nis 2010, 18:16

Ellerine sağlık mükemmelsin e-dergi çalışmaları için detaylı eksi+artı inceleme kısmında çok yardımcı olacaksın bize :smile: hehe
Onno
KIDEMLİ ÖZEL ÜYE
KIDEMLİ ÖZEL ÜYE
 
İleti: 1846
Kayıt: 03 Oca 2010, 15:31
Konum: Antalya
İsim: Onur G.
Yaş: 28
1/18 Model Sayısı: 0
1/24 Model Sayısı: 0
1/32 Model Sayısı: 0
1/43 Model Sayısı: 0
1/64 Model sayısı: 0
1/72 Model Sayısı: 0
1/87 Model Sayısı: 0
- / -- Model Sayısı: 0
Motorsiklet Model: 0
Toplam Model Sayısı: 50
Rep Puani: 1840
Onno rep puani yokOnno rep puani yokOnno rep puani yokOnno rep puani yokOnno rep puani yokOnno rep puani yokOnno rep puani yokOnno rep puani yok

Re: CMC McLaren SLR ve W25 / "GÜMÜŞ OLMAYAN OKLAR"

İletiYazar: yasar » 24 Nis 2010, 18:35

İŞTE BU MODELLER YOK MU BENİ YOLDAN ÇIKARAN 18 ALDIRAN MÜKEMMEL MODELLER VE TANITIM KUTLARIM KENAN
Resim
Kullanıcı avatarı
yasar
V.I.P. ÜYE
V.I.P. ÜYE
 
İleti: 1983
Kayıt: 29 Arl 2008, 19:34
İsim: Halil Yasar Sahinci
Yaş: 50
1/18 Model Sayısı: 16
1/24 Model Sayısı: 0
1/32 Model Sayısı: 0
1/43 Model Sayısı: 348
1/64 Model sayısı: 0
1/72 Model Sayısı: 0
1/87 Model Sayısı: 0
- / -- Model Sayısı: 0
Motorsiklet Model: 0
Toplam Model Sayısı: 364
Rep Puani: 2770
yasar rep puani yokyasar rep puani yokyasar rep puani yokyasar rep puani yokyasar rep puani yokyasar rep puani yokyasar rep puani yokyasar rep puani yokyasar rep puani yokyasar rep puani yokyasar rep puani yokyasar rep puani yok

Re: CMC McLaren SLR ve W25 / "GÜMÜŞ OLMAYAN OKLAR"

İletiYazar: srht » 25 Nis 2010, 01:00

Kenan abi muhteşemsin.Hoş ben bu konuyu sabahtan bekliyordum ama dayanamadım yattım ve ilk okuyup mesaj yazma fırsatını da kaçırdım.. :grin:

Abi öncelikle iki aracı da bizlere sunuş şeklin takdire şayan nitelikte.O kadar güzel anlatmışsın ki sanki yeni alınan bir modeli değil de bildiğin bir uzman tarafından yapılan diecast model incelemesini okur gibi oldum.

McLaren SLR'nin lastik-jant uyumun ne yazık ki Maisto'dan kötü olduğunu çok kişiden duydum;çoğu yerde de gördüm ama bunu lastiğin üzerinde yazan yazılarla en azından biraz kapatmışlar bence.
Aracının rengi ise gayet güzel.Bunun bir de metalik kırmızısı var ve o da gayet hoşuma giden bir renk.Şu anda imkanım olsa alacağım bir model ama maalesef ondan önce daha almam gereken modeller var.

Mercedes-Benz W25'in ise gerçekten muhteşem duruyor her ayrıntısıyla.Bilhassa detaylı olarak gösterdiğin yerlerdeki çalışmalarına bayıldım.Ayrıca beyaz alarak BENCE çok iyi bir seçim yapmışsın.Zira Gümüş Ok'lardan herkeste var bu tarz H.E. toplayanlarda.Ama beyazından açıkçası sen almasan haberim bile olmayacaktı.
Bu tarz eski yarış araçlarına ilgim olsa almayı düşünürüm diyeceğim bir model niteliğinde.Ama ilgim yok.. :lol:

Bu ayrıntılı çalışmaya da :+1: verilir.

İkisini de güzel günlerde sergilemen dileğiyle.
Resim
Kullanıcı avatarı
srht
V.I.P. ÜYE
V.I.P. ÜYE
 
İleti: 5406
Kayıt: 03 Oca 2010, 10:49
Konum: Bucak/BURDUR-İSTANBUL
İsim: Serhat
Yaş: 30
1/18 Model Sayısı: 0
1/24 Model Sayısı: 0
1/32 Model Sayısı: 0
1/43 Model Sayısı: 0
1/64 Model sayısı: 0
1/72 Model Sayısı: 0
1/87 Model Sayısı: 0
- / -- Model Sayısı: 0
Motorsiklet Model: 0
Toplam Model Sayısı: 0
Rep Puani: 5610
srht rep puani yoksrht rep puani yoksrht rep puani yoksrht rep puani yoksrht rep puani yoksrht rep puani yoksrht rep puani yoksrht rep puani yoksrht rep puani yoksrht rep puani yoksrht rep puani yoksrht rep puani yoksrht rep puani yoksrht rep puani yoksrht rep puani yoksrht rep puani yoksrht rep puani yoksrht rep puani yoksrht rep puani yoksrht rep puani yoksrht rep puani yoksrht rep puani yoksrht rep puani yok

Re: CMC Mercedes Benz'ler / "GÜMÜŞ OLMAYAN OKLAR"

İletiYazar: Kenan Şavklı » 25 Nis 2010, 03:58

chrono yazdı:ellerine sağlık hocam.
çok güzel ve detaylı olarak anlatmışsın 2 modeli de...
böyle güzel paylaşımlarının devamını dilerim... :+1:


Teşekkür ederim Güney; iki aydır arka arkaya alınıp, kamera gelemediği için paylaşamadığım modelim birikti zaten. Fırsat buldukça peyder pey paylaşacağım. Beğendiğine sevindim, teşekkürler...

ibrahimovic yazdı:İşte gerçek 1/18 bu olsa gerek,modeller 18 kere küçültülmüş ancak 1/1 den hiçbir şey değişmemiş.Ayrıntının da ayrıntısı,kalite,işçilik vs. bu olsa gerek.Gerçekten her ikisi de harika ve çok özel modeller,resmen bayıldım diyebilirim :y: Kenan abi,modelleri de gerçekten çok çok iyi anlatmışsın,bizim için de bilgi oldu,ellerine sağlık :good2: Bu modeller şimdi sana verdikleri güzel hissi inşallah hep verirler.Güle güle sergile abi :nazar: :nazar:


Teşekkürler kardeşim. Yararlı olmuşsa ne mutlu bana, bunşarı sizlerden duymak mutluluk verici diğer yandan... Şu an verdikleri hissin daim olması konusundaki düşünceni ilginç buldum! Çünkü haklısın, daha önce de SLR modeli aldım, neden aldığımı bilmeyerek ve senin bu düşüncene paralel olarak elimden neredeyse yarı fiyatına çıkarttım. Ama bu sefer bilinçle ve bir sebebe dayanarak ve özellikle lacivert rengini isteyerek aldım. İnşalah bundan sonra benimleler... Tekrar teşekkürler kardeşim, sevgiler...

yabarozz yazdı:Abi eline sağlık,tüm yazdıklarını okudum.Gerçekten çok güzel bir paylaşım olmuş.Neredeyse modeli görmüş kadar oldum.SLR benim de almak istediğim bir model.Tüm renkler yakışıyor modele.(Yanlış hatırlamıyorsam sen de kırmızısı da vardı ?) Hayırlı olsun modellerin abi güle güle izle :y:


Sağol Ozan! Takip ettiğim kadarıyla senin de tamana uyacak bir parça SLR... Tavsiye ederim ilk fırsatta. Daha önce kırmızı yoktu ama konunun başında da minik fotolarla paylaştığım gibi, yeşil-gri rengi ve metalik gümüş vardı. Düşüncelerin için teşekkürler kardeşim...

Desolator yazdı:Ellerine sağlık Kenan harika bir inceleme olmuş.. İnan modelleri incelemiş kadar oldum. Bu sayfa düzeni için ayırmış olduğun zaman bile takdir edilecek bir ayrıntı. Çektiğin fotoğraflar ve altlarındaki yorumlar herşey mükemmel.. :bb:

Bu çalışmaya rep verilir :+1:


Sinan çok teşekkürler güzel düşüncelerin için. Aslında fotolama problem olmadı da, Photobucket yükleme yaparken epey kastı; rahat 1,5 saatimi aldı foto yüklemeleri ama bu cümleleri duymak onun stresini unutturdu bile. Edindiğim parçaları sizlere de yaşatabiliyorsam ne mutlu. Daha iyi paylaşımlarda görüşmek üzere Sinan'cm, tekrar teşekkürler düşüncelerin için...

mustafacelebi yazdı:Kenan mükemmelsin gerçekten.
Paylaşımlarında birşey dikkatimi çekti.Anlatımını yaptığın modellerin fotolarında adeta 1/1'i kullanmış gibi netlikte ve temizlikte çekimler yapmışsın.
Kullandığın makinayı merak ettim doğrusu.

CMC Bence verilen parayı sonuna kadar hak ediyor.Özellikle lastik yanaklarında ki yazılar mükemmel seviyede....

İyi seyirler dilerim...

+rep :+1:


Musatafa çok teşekkür ederim; senin güzelliğin... CmC modelleri herkesçe malum modeller ama amacım farklı düşüncelere sevkettirecek, farklı fotolar sevkedebilmek; daha fazla fikir sahibi yapmak. Çünkü edindiğim parçaları paylaşmak, en az edinmek kadar mutluluk veriyor. Bu paylaşımları yapabilmek için biraz beklemem gerekti çünkü yeterli seviyede bir kameram yoktu. Gelmesiyle; bu şekilde biriken modelleri paylaşmaya başladım. Makine Nikon SLR. D3000 modeli. Daha çok tripotla model fotoğraflayacağım gibi görünüyor şu an; o yüzden gezi çekimleri için daha iyi bir lensi ilerleyen dönemlerde düşünebilirim. Çok anlamadığım için danışarak aldım kamerayı, şu an için bunun yeterli seviyede olacağını çok irdelediler; ben de bunu aldım... Zira, SLR kullanmaya yeni başlayanlar için kullanımı kolay bir kamera. Tekrar çok teşekkür ederim yorumlarına; nice paylaşımlara...
Resim
Kullanıcı avatarı
Kenan Şavklı
V.I.P. ÜYE
V.I.P. ÜYE
 
İleti: 5166
Kayıt: 29 Ekm 2008, 00:29
Konum: istanbul
İsim: kenan savkli
Yaş: 30
1/18 Model Sayısı: 0
1/24 Model Sayısı: 0
1/32 Model Sayısı: 0
1/43 Model Sayısı: 0
1/64 Model sayısı: 0
1/72 Model Sayısı: 0
1/87 Model Sayısı: 0
- / -- Model Sayısı: 0
Motorsiklet Model: 0
Toplam Model Sayısı: 0
Rep Puani: 9113
Kenan Şavklı rep puani yokKenan Şavklı rep puani yokKenan Şavklı rep puani yokKenan Şavklı rep puani yokKenan Şavklı rep puani yokKenan Şavklı rep puani yokKenan Şavklı rep puani yokKenan Şavklı rep puani yokKenan Şavklı rep puani yokKenan Şavklı rep puani yokKenan Şavklı rep puani yokKenan Şavklı rep puani yokKenan Şavklı rep puani yokKenan Şavklı rep puani yokKenan Şavklı rep puani yokKenan Şavklı rep puani yokKenan Şavklı rep puani yokKenan Şavklı rep puani yokKenan Şavklı rep puani yokKenan Şavklı rep puani yokKenan Şavklı rep puani yokKenan Şavklı rep puani yokKenan Şavklı rep puani yokKenan Şavklı rep puani yokKenan Şavklı rep puani yokKenan Şavklı rep puani yokKenan Şavklı rep puani yokKenan Şavklı rep puani yokKenan Şavklı rep puani yokKenan Şavklı rep puani yokKenan Şavklı rep puani yokKenan Şavklı rep puani yokKenan Şavklı rep puani yokKenan Şavklı rep puani yokKenan Şavklı rep puani yokKenan Şavklı rep puani yokKenan Şavklı rep puani yok

Re: CMC McLaren SLR ve W25 / "GÜMÜŞ OLMAYAN OKLAR"

İletiYazar: Kenan Şavklı » 25 Nis 2010, 04:48

oguzhandincel yazdı:Kenan abi eline ve emeğine sağlık.Çok çok güzel bir paylaşım.Senin incelemelerin ve model hakkındaki yorumların biz modelcilere çok katkı sağlıyor.Modellerin her ikiside harika.İyi forumlar. :+1: Rep (Bu sefer + olandan :lol: )


Teşekkürler Oğuzhan. Detaylı modeller, detaylı incelemeleri hakediyor kanaatindeyim. Çünkü bu modeller hakkında merak edilenler oldukça fazla ve yeterince fikir verebiliyorsam çok sevinirim. Bir anlamda bu modelleri daha fazla yaştarak, teşvik etme isteğim de yok değil. Nice paylaşımlara diyorum... Bu arada; yolladığın REP'lerin hepsi yeşil değil de koyu mavi olarak görünüyor yani "0" ama neden bilmiyorum. :lol: Sağlık olsun diyorum ve tekrar çok teşekkürler kardeşim...

masato yazdı:Çok güzel bir anlatım... Modellerdeki detaylar zaten konuşuyor... Özellikle w25 in motor bağlantı detayları inanılmaz bence... Paylaşım için teşekkürler Kenan...


Alper Teşekkürler. İnternetteki CmC fotolarından ya da bu modeleri alıp ekstra detay aktarmayanlardan (saygı duyarım, herkes yapmak zorunda değil) farklı olarak daha fazla bilgi verebilme amacı güdüyorum açıkcası. Bunun için iyi bir makine gerektiği için de, alana kadar birşey paylaşmadım ve yaklaık 2,5 aydır sırada beklediler... :sweat: Özellikle daha önce paylaştığım Unimog modelelrini de, yeni geleniyle beraber tekrardan paylaşmayı düşünüyorum ki, telefonla çektiklerim şu an çok kötü fotoğraflar olarak gözüme çarpıyor. W25 kadar; hatta O'ndan da fazla motor detayını SLR barındırıyor ama, çok sonra farkettim ki O'nun motorunu gerektiği gibi çekmemişim bile! :shocked2: Nice paylaşımlara; tekrar çok teşekkürler...

Ahmet yazdı:Yine müthiş bir paylaşım ellerine sağlık abicim :+1: :drinksb:

Modellere zaten söylenecek fazla bir söz yok "harikalar" :wasntme: Böyle güzel paylaşımların izlemeside daha keyifli oluyor gerçekten... :+1:


Ahmet'cim teşekkür ederim. Arar ara Msn'den de görüştüğümüz için bu modelerden haberdardın zaten. :devil: Amam paylaşım bugüne kısmetmiş. Keyfi alabildiysen ne mutlu. Teşekkürler Ahmet'cim.

Onno yazdı:Ellerine sağlık mükemmelsin e-dergi çalışmaları için detaylı eksi+artı inceleme kısmında çok yardımcı olacaksın bize :smile: hehe


Onur, estafrullah teşekkür ederim. Mükemmel gibi bir yakıştırma yapman son derece gurur verici; mükemmel olamasak da bu hayatta, inşallah umarım hepimiz yeterince iyi ve muvaffak olabiliriz. E-Dergi ile alakalı olarak, bilgim dahilindeki konularda katkıda bulunabilirim. Teşekkürler düşüncleerin için...

yasar yazdı:İŞTE BU MODELLER YOK MU BENİ YOLDAN ÇIKARAN 18 ALDIRAN MÜKEMMEL MODELLER VE TANITIM KUTLARIM KENAN


Yaşar abi, 1/18 konusunda; daha önce de o kusursuz güzellikleri edindiğini gösteren paylaşımında, tehlike sezdiğimi kastetmiştim. :devil: Şaka bir yana Yaşar abi; sadece 1/18 biriktiren bir kişi, -bence- bazı sevdiği 1/43'leri de almalı hatta aynı modelin ikizini de alabilir... Keza sadece 1/43 biriktirenler de bazı sevdiği 1/18'leri ekleyebilirler. Çünkü, her iki ölçekte de çok sevdiğim parçaları edinmiş bir minyatür modelci olarak; 1/43'lerime bakınca büyük haz alıp; ardından 1/18'lerime bakınca, model aşkını olumlu olarak uyarıyor ve minyatür model zevkini, devamlı farklı ebatlardaki modlelere bakarak, içinizdeki minyatür model zevki hiç sönmediği gibi, daha da alevleniyor; daha büyük zevk alıyorsunuz. Yani kısaca, ufak bir ölçek büyük ölçeği; büyük ölçek de ufak bir ölçeği özleterek, devamlı bir "model sevgisi devir-daimi" sağlıyor... Güzel düşüncelerine teşekkürler Yaşar abi, nice incelemelere...

Ali SAMANGÜL yazdı:Hayırlı olsun kardeşim yeni modelin.İyi günlerde seyirle.


Teşekkür ederim Ali abi. Hep beraber nice paylaşımlara...

srht yazdı:Kenan abi muhteşemsin.Hoş ben bu konuyu sabahtan bekliyordum ama dayanamadım yattım ve ilk okuyup mesaj yazma fırsatını da kaçırdım.. :grin:

Abi öncelikle iki aracı da bizlere sunuş şeklin takdire şayan nitelikte.O kadar güzel anlatmışsın ki sanki yeni alınan bir modeli değil de bildiğin bir uzman tarafından yapılan diecast model incelemesini okur gibi oldum.

McLaren SLR'nin lastik-jant uyumun ne yazık ki Maisto'dan kötü olduğunu çok kişiden duydum;çoğu yerde de gördüm ama bunu lastiğin üzerinde yazan yazılarla en azından biraz kapatmışlar bence.
Aracının rengi ise gayet güzel.Bunun bir de metalik kırmızısı var ve o da gayet hoşuma giden bir renk.Şu anda imkanım olsa alacağım bir model ama maalesef ondan önce daha almam gereken modeller var.

Mercedes-Benz W25'in ise gerçekten muhteşem duruyor her ayrıntısıyla.Bilhassa detaylı olarak gösterdiğin yerlerdeki çalışmalarına bayıldım.Ayrıca beyaz alarak BENCE çok iyi bir seçim yapmışsın.Zira Gümüş Ok'lardan herkeste var bu tarz H.E. toplayanlarda.Ama beyazından açıkçası sen almasan haberim bile olmayacaktı.
Bu tarz eski yarış araçlarına ilgim olsa almayı düşünürüm diyeceğim bir model niteliğinde.Ama ilgim yok.. :lol:

Bu ayrıntılı çalışmaya da :+1: verilir.

İkisini de güzel günlerde sergilemen dileğiyle.


Teşekkürler Serhat, diğer konuda merakla beklediğini yazmışsın ama yetiştiremedim ve sabah bitti konu. Photobucket beni çok fazla oyaladı çünkü maalesef... Aslında ilk olarak gerçekten gümüş renkleriyle edineyim istedim; çünkü adı üstünde ve renklerin gümüş olması mantıklıydı. Ama duygularıma yenik düştüm diyorum ve W25'i çok sevdiğim ve en yakıştırdığım renk olan bu alp beyazı rengiyle; ve keza SLR'ı da yine en yakıştırdığım rengi ile, lacivertle aldım. Kesinlikle bu renk ikilisini normalde de çok fazla sevdiğim için aldım ve benim beğenimce çok hoş bir kombinasyon oldular. Hele ki, "gümüş olmayan oklar" sloganı bu isteği daha da pekiştirdi ve gümüş olan oklardan dahi daha makbul bir ikililer benim için...

Konunun sonuna da eklediğim gibi; W25, kesinlikle seveni olmadan ya da yarış tarihiyle alakalı bir tema yapmadan alınacak bir model değil... Gerçekten de öyle ve bu konuda da söylediğin mantıklı. Düşüncelerine ve ilgine çok teşekkür ediyorum...
Resim
Kullanıcı avatarı
Kenan Şavklı
V.I.P. ÜYE
V.I.P. ÜYE
 
İleti: 5166
Kayıt: 29 Ekm 2008, 00:29
Konum: istanbul
İsim: kenan savkli
Yaş: 30
1/18 Model Sayısı: 0
1/24 Model Sayısı: 0
1/32 Model Sayısı: 0
1/43 Model Sayısı: 0
1/64 Model sayısı: 0
1/72 Model Sayısı: 0
1/87 Model Sayısı: 0
- / -- Model Sayısı: 0
Motorsiklet Model: 0
Toplam Model Sayısı: 0
Rep Puani: 9113
Kenan Şavklı rep puani yokKenan Şavklı rep puani yokKenan Şavklı rep puani yokKenan Şavklı rep puani yokKenan Şavklı rep puani yokKenan Şavklı rep puani yokKenan Şavklı rep puani yokKenan Şavklı rep puani yokKenan Şavklı rep puani yokKenan Şavklı rep puani yokKenan Şavklı rep puani yokKenan Şavklı rep puani yokKenan Şavklı rep puani yokKenan Şavklı rep puani yokKenan Şavklı rep puani yokKenan Şavklı rep puani yokKenan Şavklı rep puani yokKenan Şavklı rep puani yokKenan Şavklı rep puani yokKenan Şavklı rep puani yokKenan Şavklı rep puani yokKenan Şavklı rep puani yokKenan Şavklı rep puani yokKenan Şavklı rep puani yokKenan Şavklı rep puani yokKenan Şavklı rep puani yokKenan Şavklı rep puani yokKenan Şavklı rep puani yokKenan Şavklı rep puani yokKenan Şavklı rep puani yokKenan Şavklı rep puani yokKenan Şavklı rep puani yokKenan Şavklı rep puani yokKenan Şavklı rep puani yokKenan Şavklı rep puani yokKenan Şavklı rep puani yokKenan Şavklı rep puani yok

Sonraki

Yeni Alınan 1/18 Modeller

Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyenler: Kayıtlı kullanıcı yok ve 18 misafir

cron