Mercedes-Benz S-Klasse 560 SEL(W126) Dealer Edition

Yetkili: BuRaK-B, REVOLUTION

Mercedes-Benz S-Klasse 560 SEL(W126) Dealer Edition

İletiYazar: srht » 09 Nis 2010, 19:11

Geçen hafta bahsettiğim;almış olduğum diğer Mercedes'im de bu.
Öncelikle şaşırabilirsiniz;zira bu araçla ilgili epey negatif yorumda bulunmuştum.Ancak geçen hafta C'yi aldığımda bu araç ta dikkatimi çekti ve CYG'de de bunun muhabbeti yapıldı.Yaşça benden büyük bu işe gönül vermiş abilerim de bu aracı hazır bulmuşken hem de Dealer olarak bulmuşken kaçırmamı;modelin hiç te kötü olmadığını belirttiler.Epey de konuştuk araç hakkında.Ben yok AA'ların yanında şöyle durmaz,Norev işte bu falan filan derken,nihayet bir şekilde aklım çelindi..:)Ve bu güzelliği aldım.Araçla ilgili de bilgi vereceğim;modelle ilgili de..Ancak şunu söyleyebilirim;Norev kendisinden hiç beklemediğim bir işçilik çıkarmış ve deyim yerindeyse tüm fikirlerimi alt üst etti!

-Mercedes-Benz S-Klasse W126:

Mercedes Benz W126, Alman Mercedes Benz tarafından imal edilen amiral gemisi vasıtalarının bir dizisiydi.

1979 Eylül'de W116 çizgisine halef olarak göstermekle, W126 S-klas veya "Özel sınıf"a başvuruyor olan S-sınıf ismine resmen dönmesi için Mercedes Benz amiral gemisinin ikinci üretimiydi. W126 önce, düz 6, V8'le sunuldu (Ayrıca turbo dizel sedanı). 1981 Eylül'de, W126'in 2-kapı uyarlaması dünyayla tanıştırıldı. Selefine kıyasla W126, daha aerodinamikti, verimli, geniş, ve kuvvetli motorlu idi. W126 S-sınıf, şirketin sırasında diğer vasıtalarda kullanılan yeni bir Mercedes Benz tasarım tarzı ile sahneye çıktı. W126 çizgisi dikkate değer şekilde Mercedes Benz’de emniyet yeniliğini insanlarla tanıştırdı, tamamlayıcı sınırlama sistemlerinin, özel tasarım emniyet kemeri ve ilk airbag dahil.

W126 on iki yıl üretimini, 1979 ve 1991'in arasında gerçekleştirmişti, W126 S-sınıfın farklı şase ve kaporta tarzları, (818,063 sedan ve 74,060 coupe) 892,123 ad. ile satış toplamını başardı. (Amiral gemisi Mercedes Benz 450SEL 6.9'u kapsadı) 1970 üretimi w116’nın sahneye ilk çıkışından sonra Mercedes Benz planlara başladı, sonraki-üretim S-sınıf modeli olduğu için "W126'yı tasarladı", projenin özel amaçları olduğundan geliştirilen bir emniyetli sürüş, daha iyi tutunma, ve yakıt verimliliğini geliştirdi. Bu geliştirmeler, dünyanın en iyi satan prestij lüks sedanı olarak S-sınıfını pazar liderliğine oturtmak için hedeflendi. 1970ler'den sonra petrol krizi Mercedes Benz’i, ("Enerji programı" olarak adlandırdı) yakıt verimliliğini arttırmaya yönelik çalışmalara itti. (S-sınıfın büyük V8 motorlu uyarlamalarında da uyguladı).

Kasa tasarımı bakımından, W126 tasarım takımının yıldızıydı, amaç önceki modelden daha parlak ve daha aerodinamik olan bir arabayı üretmekti. Hava tüneliyle yapılan testler birleştirilen daha hafif malzemeler ve alaşımların uygulaması, (10%) selefinden daha az yakıtı tükettiğini gösterdi, hem de hızını arttırdı (En güçlü modelde 250 km h).

Gelişmenin altı yılından sonra, W126, (Uluslararası otomotiv Fuarında - IAA) 1979 Eylül'de Frankfurt'ta Enternasyonal Automobil Ausstellung'da resmen tanıtıldı. İlk sıra, (SE, SD) standartta yedi modele yer verdi ve uzun (SEL, SDL) dingil açıklığı sedan kasa olanlarıda tanıttı. 280 SE SEL, 380 SE SEL, 500 SE SEL ve 300 SD. Teknik olarak, (SEL) uzun dingil açıklığı, V126 idi ama bu genelde bilinmiş değildi. 1981'de, W126 S-sınıftan coupe uyarlamasını 500 se modeliyle IAA'de gösterdi. 1981'de otomotiv magazini, onu yılın arabası olarak (W126 modelinin 380 SE) seçti

Yakıt-verimliliğinin tanıştırılmasından dört yıl sonra ("Enerji programı"), tamamen tekrar çalışılmıştı. 1985 Eylül'de, yeniden Frankfurt'ta IAA'de, tekrar çalışılan örnek tekrar tanıştırıldı. Dolu konsollar, yan marşpiyeller ve alaşımlarında görsel değişikliklerin dışında, motor değişkenlerinin müsait olduğu kadar yapılan değişiklikler en görünürdü. Yeni inşa edilen 6 silindir motorunun ve yeni bir 4.2L V8'in, eklendiği motorlar, daha fazla ilgi çekmeye yetti.

Görünüşü, o zamanda Mercedes filosunun kalanından ayrıldı, bazı insanlar onun sahneye ilk çıkışında tasarımını takdir etmedi, onu selefine kıyasladı, W116 nazaran, yeni modelin bir ön marşpiyeli vardı (Rüzgarlık), artı daha aşağı profil bakışı (Aerodinamik kalitelerle sedanlar için Cd-0.36'ın sürtünme katsayısı, coupeler için 0.34). Kapılarda plise yapılan deriye yer verdi, maun kaplama, merkez konsolunda ve simetrik olarak yerleştirilen düğmelerle basitleştirilen bir düzenleme vardı.

W126 S-sınıf, takip eden yıllarda genel boyutlarını korudu: (Sedan)'da uzunluk 208.1, 199.2 içeride (Coupe); (Sedan) genişlik 71.7, 72 içeride (Coupe); (Sedan)'da yükseklik 56.3, (Coupe)'de 55, (Sedan)'da dingil açıklığı 121.1, 112.2 içeride (Coupe). (Ölçüler inç’tir.)

Yeni lüks seçenekleri, emniyet, ferahlık, ve teknolojik özellikleri kapsar. Neredeyse bu özelliklerin hepsi, bugün modern lüks arabalarda müsait olurken, Şoför mahallinin sağında bulunan kişi, 1980’lerde çok önemli düşünüldü.

Airbag'in olduğu emniyet, korumasının ekstra bir ölçüsü olarak w126’yı efsane yaptı. Sürücü yan airbagi, 1981 modelde kendini gösterdi, seçmeli bir ekstra olarak (500 SEL ve 500 SE’de 1985'ten itibaren standart) ve yolcu tarafı airbagi 1986'da sundu. (Seçmeli bir ekstra olarak; Masrafı yüzünden, ilk üretilenlerde W126 arabası airbagi sürücü kısmında vardı). Yolcu tarafı airbagi, modelin final yılı esnasında 1991'de standart oldu.

Çekiş kontrolü, patinajı (ASR) engellemek için hızlandırılan kontrolü ilk olarak bir Mercedes kullandı. Emniyet kemerinde getirdiği yenilik kaza veya ani frenleme sırasında kemerin bloke duruma geçmesiydi.

Anti-kilit frenleme sistem ABS frenleri (Onun selefi tarafından tanıştırdı, W116), 500SEL ve 500 SE modeli hariç 1986'a kadar seçmeliydi).

Özel tasarımlı kasa ve şase yapısı darbe enerjilerini absorbe ederek içine çeken bölgeleri buruşturur, yolcu yarasını azaltırdı.

Kapıların alt tarafındaki ışık aydınlatma tertibatı vardı, karanlıkta vasıtadan çıkarken yeri görmek için. Ve sedan modellerinde, kabin okuma lambaları ve arka koltuklardakilerin sürücüyü rahatsız etmemeleri için ön koltuk arkalarına koruma koydu. V-8 güç sağladı, çift ekzantirik mili koydu, ön koltukları ısıttı, ön koltukları hafızalı yaptı. Koltuk ısıtıcıları, 560 SEL'de standarttı, ve diğer modellerde de bir seçenek.

500 SEL'in ve 560 SEL modelinin olduğu amiral gemisinde standart olan arka cam rezistansını bulundurdu.

500 SEL ve 560 SEL'de bir seçenek olarak, ayarlanabilir arka koltukları 2 kişilik tasarladı ve aradaki boşluğa maun kaplamalı kumanda konsolu koydu.

Klimaya otomatik iklim kontrol sistemi ilave etti.. Açılır tavan aerodinamiği sensörleri etkilemiyordu. Dış sıcaklık algılayıcısınıda, hız kadranının aşağısında ana alet konsoluna sürücüsünü bilgilendirmek için koydu.

Bir meyilde kayma veya gerileme olup olmadığı, vasıtanın konumunu izleyen topografik bir algılayıcıyla dört-vitesli otomatik şanzuman taşıyorlardı.

Güncel örnek S-Klas, özellikle değiştirilen W126 S-sınıf modellerini, özel ulaşım ve dünya liderleri için üretti. Değişikliklerin arasında, dingil açıklığı esnemesi ve kurşun geçirmez cam yaptı ve zırhlı kasayı panellere ayırdı.

1985 Eylül'de, yeni inşa edilen 6 silindir motorunu, M103 (Yeni orta sınıfa ait W124 dizisinde kullandı), 2.8 litre DOHC M110 motorunu değiştirdiği çift karbüratör uyarlamasını, 2.6 litre enjektörlü motor tarafından değiştirildi, 3.0 litre uyarlaması değiştirirken M110'u enjektörlü imal etti. SL-sınıf. 5 litre motoru, Bosch KE jettronic sisteminin formunda elektronik tutuşturma ve elektronik-mekanik enjektör için değiştirildi. Performans, 245 hp’e artırıldı.

En olağanüstü yeni motor, 5.6 litreydi, 5 litre uyarlamasından daha fazla bir gelişme olan V8'di. Artırılan devir, 272 beygire ulaştırdı. Daha yüksek bir devir uyarlaması daha vardı, bazılarını 300 hp üretti. Bu uyarlama, sadece katalitik dönüştürücü olmadan müsaitti. Ama katalitik dönüştürücü olmadan bu ECE uyarlaması bilindiği gibi, Avrupalı toplumun alma isteklerini karşılayacaktı.

3.0 litre İnline-5 silindir turbo dizeli, Kuzey Amerika'da 1981-1985'te sunuldu. 1986'da 300SD, 300SDL'le değiştirildi. Basitçe 300SD'in yenilenen bir uyarlamasıydı, ama 5 silindir motoru, gücü geliştiren ve önceki dizelin miskinliğini kaldırmak için inline-6 silindiriyle değiştirildi.

Tarihte en başarılı üretim S-sınıfı olan W126 S-sınıf, hatırlanan lüks vasıtalarının biri olarak yerini emniyete aldı. Bazıları tarafından bir "Klasik" olarak tanımlandı. Onun on iki yıl süren üretim koşusu, daha önce veya o zamandan beri hala geçilemedi. Eğer W126’nın uygun şekilde üretimi sürseydi, hala bugün uygulanabilir bir sunumu olabilirdi.


Tek mesajda karakter sınırı var.Modelin fotoları ve modelle ilgili görüşlerim de geliyor.
Resim
Kullanıcı avatarı
srht
V.I.P. ÜYE
V.I.P. ÜYE
 
İleti: 5374
Kayıt: 03 Oca 2010, 10:49
Konum: Bucak/BURDUR-İSTANBUL
İsim: Serhat
Yaş: 28
1/18 Model Sayısı: 0
1/24 Model Sayısı: 0
1/32 Model Sayısı: 0
1/43 Model Sayısı: 0
1/64 Model sayısı: 0
1/72 Model Sayısı: 0
1/87 Model Sayısı: 0
- / -- Model Sayısı: 0
Motorsiklet Model: 0
Toplam Model Sayısı: 0
Rep Puani: 5590
srht rep puani yoksrht rep puani yoksrht rep puani yoksrht rep puani yoksrht rep puani yoksrht rep puani yoksrht rep puani yoksrht rep puani yoksrht rep puani yoksrht rep puani yoksrht rep puani yoksrht rep puani yoksrht rep puani yoksrht rep puani yoksrht rep puani yoksrht rep puani yoksrht rep puani yoksrht rep puani yoksrht rep puani yoksrht rep puani yoksrht rep puani yoksrht rep puani yoksrht rep puani yok

Re: Mercedes-Benz S-Klasse 560 SEL(W126) Dealer Edition

İletiYazar: gokhan derli » 09 Nis 2010, 19:24

Serhat, en sevdiğim S klasse. Hayırlı olsun. Fotoğraflarını bekliyoruz. Rengini çok merak ettim ayrıca.:)
Resim

mesaj için gokhan derli arkadaşımıza teşekkür edenler:
srht
Kullanıcı avatarı
gokhan derli
V.I.P. ÜYE
V.I.P. ÜYE
 
İleti: 5805
Kayıt: 21 May 2009, 18:41
Konum: Antalya
İsim: Gökhan
Yaş: 42
1/18 Model Sayısı: 0
1/24 Model Sayısı: 0
1/32 Model Sayısı: 0
1/43 Model Sayısı: 0
1/64 Model sayısı: 0
1/72 Model Sayısı: 0
1/87 Model Sayısı: 0
- / -- Model Sayısı: 0
Motorsiklet Model: 0
Toplam Model Sayısı: 1590
Rep Puani: 3930
gokhan derli rep puani yokgokhan derli rep puani yokgokhan derli rep puani yokgokhan derli rep puani yokgokhan derli rep puani yokgokhan derli rep puani yokgokhan derli rep puani yokgokhan derli rep puani yokgokhan derli rep puani yokgokhan derli rep puani yokgokhan derli rep puani yokgokhan derli rep puani yokgokhan derli rep puani yokgokhan derli rep puani yokgokhan derli rep puani yokgokhan derli rep puani yok

Re: Mercedes-Benz S-Klasse 560 SEL(W126) Dealer Edition

İletiYazar: srht » 09 Nis 2010, 20:12

Model "Dealer Edition" olduğundan kutusu orijinal Mercedes-Benz logolu ve hologramlı.Ayrıca aracı çok güzel bir şekilde monte etmişler kutuya.O kadar ki sökebilmek için rahat 6-7 dk uğraştım.
Fotoğrafı tam boy görmek için üzerine tıklayınız.

Fotoğrafı tam boy görmek için üzerine tıklayınız.

Fotoğrafı tam boy görmek için üzerine tıklayınız.


Modelimiz:
W116'dan itibaren,W126,W124 ve W201'in bakışları bir Kedi gibi gelmekte bana ve bu yüzden bu tasarımlar benim bilhassa hoşuma gidiyor.Nitekim W126'da da o bakışları buluyorum.

Aracın ön ve arkasında bulunan APP karakterli eski tip alman plaka çok hoşuma gitti doğrusu.Fakat aynı şeyi panjurun üzerindeki "yıldız" için söyleyemeyeceğim.Zira modelin rengi,duruşu vs. tam bir zariflik edasında;yıldız ise oyuncak havasına bulaştırıyor..Ancak buna da şükür.Ön far sileceklerini ise ilk gördüğümde beğenmemiştim ancak canlı canlı görünce hoşuma gitti.

Fotoğrafı tam boy görmek için üzerine tıklayınız.


Arka bagaj kaputunda yer alan yıldız ve model dekali ise AA'dan iyi yapılmış.Zira elimde AA 280SE'de var,onun da bagaj kapağındaki bu yıldız ve yazı dekal olarak işlenmiş ama bu daha kaliteli duruyor.Göze daha hoş geliyor.Ek olarak yine plaka hafif meğilli duruyor;bilmem fark ettiniz mi fotoda o duruşu da güzel yapmışlar.Ayrıca plakadaki mühürler vs. çok orijinal duruyor.Lâkin arka stoplardaki siyah noktacıklar da olmasaymış demiyor değilim..
Fotoğrafı tam boy görmek için üzerine tıklayınız.


Yine tampondaki nikelaj şerit ve bagaj kapağının ucunda yer alan krom parçayı gerçekten güzel yapmışlar.Işıkta filan parlayınca gözüne hoş geliyor insanın.
Fotoğrafı tam boy görmek için üzerine tıklayınız.

Aynı nikelaj parçalar aracın yan profilinde ve ön kısımda da bolca mevcut ve göz banyosu yaptırıyor deyim yerindeyse.Ancak ilk konuda bahsettiğim gibi hâlen aracın jant-lastik yanak kombinasyonuna alışamadım;garip durduğu gerçek ve jantlardaki bijon yatakları ve bijonları da gelgeçir yapmışlar.Açıkçası gözüme batan en önemli kusur bu oldu modelde.Siz de fark edeceksiniz zaten.
Fotoğrafı tam boy görmek için üzerine tıklayınız.

Yine farlardaki noktacıklar..Olmasaydı..:)
Fotoğrafı tam boy görmek için üzerine tıklayınız.


Hoşuma giden küçük bir detay daha var.O da bagaj kaputunun altında yer alan "Üçgen Reflektör".Güzel bir düşünce olmuş.Zira nasılsa bagaj altı deyip yapmayabilirlerdi de..
Fotoğrafı tam boy görmek için üzerine tıklayınız.

Açılacak gibi duran fakat açılmayan sunroof..:)
Fotoğrafı tam boy görmek için üzerine tıklayınız.


Renk daha iyi belli olsun diye flaş kullandım.Ve sonuç daha iyi oldu.Renk o kadar güzel bir renk ki..
Fotoğrafı tam boy görmek için üzerine tıklayınız.

Fotoğrafı tam boy görmek için üzerine tıklayınız.

Fotoğrafı tam boy görmek için üzerine tıklayınız.

Fotoğrafı tam boy görmek için üzerine tıklayınız.

Fotoğrafı tam boy görmek için üzerine tıklayınız.

Fotoğrafı tam boy görmek için üzerine tıklayınız.

Fotoğrafı tam boy görmek için üzerine tıklayınız.


İç mekanda sıra.Yine önyargılarımı yıkan bir çalışma ile karşılaştım iç mekanda da..Bilhassa 4 kapı o kadar güzel açılıp kapanıyor ki..Sanki arkalarında yay varmış da salıverdiğinde aniden kapanıveriyor;ittirmeden,bastırmadan..
Fotoğrafı tam boy görmek için üzerine tıklayınız.

Fotoğrafı tam boy görmek için üzerine tıklayınız.

Fotoğrafı tam boy görmek için üzerine tıklayınız.

Fotoğrafı tam boy görmek için üzerine tıklayınız.

Motor kaputunun altına da uğraşmışlar doğrusu.Baktığınız zaman yeterli geliyor.Keza radyatör-fan bölgesi hoşuma gitti.
Fotoğrafı tam boy görmek için üzerine tıklayınız.

Fotoğrafı tam boy görmek için üzerine tıklayınız.

Fotoğrafı tam boy görmek için üzerine tıklayınız.

Fotoğrafı tam boy görmek için üzerine tıklayınız.

Fotoğrafı tam boy görmek için üzerine tıklayınız.

Fotoğrafı tam boy görmek için üzerine tıklayınız.


Gelelim beni en çok etkileyen özelliğine.Aracı aynı 1:1 gibi süspansiyon sistemi varmış gibi yapmışlar.Yani elimi bastırdığım an aracın hafif çökmesiyle ufak bir şok geçirdim diyebilirim ve 5-6 kez bu işlemi tekrarladım.Çok beğendim doğrusu.2 fotoya dikkatli bakın;fark edeceksiniz..:)
Fotoğrafı tam boy görmek için üzerine tıklayınız.

Fotoğrafı tam boy görmek için üzerine tıklayınız.


Son olarak aracın taban fotoları..
Fotoğrafı tam boy görmek için üzerine tıklayınız.

Fotoğrafı tam boy görmek için üzerine tıklayınız.


Artılar:
-Kaliteli atılmış metalik boya
-Bagajdaki üçgen reflektör detayı
-Bagaj kaputunda yer alan yıldız ve yazı dekalleri
-APP tip plakalar ve konumlandırılışı
-Ön far silecekleri
-İç mekanın hakikaten kaliteli olması ve zengin detaylar
-Tüm kapıların be motor-bagaj kaputunun kolay açılması ve "şak" diye kapanması
-Güzel modellenen sunroof(açılıyor hissi veriyor:)

Eksiler:
-Panjurdaki yıldızın iyi modellenememesi
-Lastik yanak ve jant kombinasyonun orantısız oluşu ve bijon yatakları ile bijonların iyi yapılmaması
-Ön far ve arka stoplardaki siyah noktacıklar..

Umarım faydalı bir inceleme olmuştur.Alacak olan arkadaşlara kesinlikle ama kesinlikle tavsiye ediyorum modeli.Autoart'ların yanında da kötü filan durmuyor;aksine boyası filan daha güzel diğer modellerimden.Belki de Dealer Edition olduğu içindir ama netteki göründüğü gibi de değil..
Resim
Kullanıcı avatarı
srht
V.I.P. ÜYE
V.I.P. ÜYE
 
İleti: 5374
Kayıt: 03 Oca 2010, 10:49
Konum: Bucak/BURDUR-İSTANBUL
İsim: Serhat
Yaş: 28
1/18 Model Sayısı: 0
1/24 Model Sayısı: 0
1/32 Model Sayısı: 0
1/43 Model Sayısı: 0
1/64 Model sayısı: 0
1/72 Model Sayısı: 0
1/87 Model Sayısı: 0
- / -- Model Sayısı: 0
Motorsiklet Model: 0
Toplam Model Sayısı: 0
Rep Puani: 5590
srht rep puani yoksrht rep puani yoksrht rep puani yoksrht rep puani yoksrht rep puani yoksrht rep puani yoksrht rep puani yoksrht rep puani yoksrht rep puani yoksrht rep puani yoksrht rep puani yoksrht rep puani yoksrht rep puani yoksrht rep puani yoksrht rep puani yoksrht rep puani yoksrht rep puani yoksrht rep puani yoksrht rep puani yoksrht rep puani yoksrht rep puani yoksrht rep puani yoksrht rep puani yok

Re: Mercedes-Benz S-Klasse 560 SEL(W126) Dealer Edition

İletiYazar: Ahmet » 09 Nis 2010, 20:28

Serhat abi hayırlı olsun bayıldığım Mercedes kasalarından bir W126 :drinksb: İncelemede çok güzel olmuş ellerine sağlık :+1:
Resim
Kullanıcı avatarı
Ahmet
V.I.P. ÜYE
V.I.P. ÜYE
 
İleti: 4449
Kayıt: 24 Haz 2008, 22:38
Konum: ESKİŞEHİR
İsim: Ahmet SENSU
Yaş: 23
1/18 Model Sayısı: 28
1/24 Model Sayısı: 1
1/32 Model Sayısı: 0
1/43 Model Sayısı: 30
1/64 Model sayısı: 0
1/72 Model Sayısı: 5
1/87 Model Sayısı: 1
- / -- Model Sayısı: 287
Motorsiklet Model: 1
Toplam Model Sayısı: 353
Rep Puani: 7528
Ahmet rep puani yokAhmet rep puani yokAhmet rep puani yokAhmet rep puani yokAhmet rep puani yokAhmet rep puani yokAhmet rep puani yokAhmet rep puani yokAhmet rep puani yokAhmet rep puani yokAhmet rep puani yokAhmet rep puani yokAhmet rep puani yokAhmet rep puani yokAhmet rep puani yokAhmet rep puani yokAhmet rep puani yokAhmet rep puani yokAhmet rep puani yokAhmet rep puani yokAhmet rep puani yokAhmet rep puani yokAhmet rep puani yokAhmet rep puani yokAhmet rep puani yokAhmet rep puani yokAhmet rep puani yokAhmet rep puani yokAhmet rep puani yokAhmet rep puani yokAhmet rep puani yok

Re: Mercedes-Benz S-Klasse 560 SEL(W126) Dealer Edition

İletiYazar: S.CANKILIC » 09 Nis 2010, 20:39

valla serhat bir fotoda resmen oynuyorsun mercedesle ne diyim sana :) :devil: :devil: :grin:

S.CANKILIC
MİSAFİR ÜYE
MİSAFİR ÜYE
 

Re: Mercedes-Benz S-Klasse 560 SEL(W126) Dealer Edition

İletiYazar: Kenan Şavklı » 09 Nis 2010, 20:55

Serhat modeli CYG model'de -detaylı olarak olmasa da - ben de inceldim ve netice olarak çıkmadan önceki fotolardaki kadar itici olmadığını gördüm açıkcası. Herne kadar farlardaki noktacık tabir ettiğin kısımlar olsa da, kalıp/modelleme bakımından Norev gayet düzgün bir iş çıkartmış ve handikaplarını kapatmış. Bu aracı, diğer yıldızlı üyelerle paylaşmanı da tavsiye ederim; çünkü güzelliği o şekilde daha da bir belli olacak. Bu arada yaylarını test ederkenki fotoğraf çok güzel ve yerinde olmuş; araç çökükken daha da güzel duruyor. Ellerine sağlık ve iyi günlerde sergile Serhat... :cup1:
Resim

mesaj için Kenan Şavklı arkadaşımıza teşekkür edenler:
srht
Kullanıcı avatarı
Kenan Şavklı
V.I.P. ÜYE
V.I.P. ÜYE
 
İleti: 5166
Kayıt: 29 Ekm 2008, 00:29
Konum: istanbul
İsim: kenan savkli
Yaş: 30
1/18 Model Sayısı: 0
1/24 Model Sayısı: 0
1/32 Model Sayısı: 0
1/43 Model Sayısı: 0
1/64 Model sayısı: 0
1/72 Model Sayısı: 0
1/87 Model Sayısı: 0
- / -- Model Sayısı: 0
Motorsiklet Model: 0
Toplam Model Sayısı: 0
Rep Puani: 9113
Kenan Şavklı rep puani yokKenan Şavklı rep puani yokKenan Şavklı rep puani yokKenan Şavklı rep puani yokKenan Şavklı rep puani yokKenan Şavklı rep puani yokKenan Şavklı rep puani yokKenan Şavklı rep puani yokKenan Şavklı rep puani yokKenan Şavklı rep puani yokKenan Şavklı rep puani yokKenan Şavklı rep puani yokKenan Şavklı rep puani yokKenan Şavklı rep puani yokKenan Şavklı rep puani yokKenan Şavklı rep puani yokKenan Şavklı rep puani yokKenan Şavklı rep puani yokKenan Şavklı rep puani yokKenan Şavklı rep puani yokKenan Şavklı rep puani yokKenan Şavklı rep puani yokKenan Şavklı rep puani yokKenan Şavklı rep puani yokKenan Şavklı rep puani yokKenan Şavklı rep puani yokKenan Şavklı rep puani yokKenan Şavklı rep puani yokKenan Şavklı rep puani yokKenan Şavklı rep puani yokKenan Şavklı rep puani yokKenan Şavklı rep puani yokKenan Şavklı rep puani yokKenan Şavklı rep puani yokKenan Şavklı rep puani yokKenan Şavklı rep puani yokKenan Şavklı rep puani yok

Re: Mercedes-Benz S-Klasse 560 SEL(W126) Dealer Edition

İletiYazar: andy1 » 09 Nis 2010, 21:20

Serhat kardeşim,

Modelin harika müthiş duruyor gerçekten.

Sağlıkla huzurla Güle Güle izle,Hayırlı olsun.

Norev konusuna gelince,artık yazmıyım diyorum ama bu kadarda olmaz dememek için başkada çare bulamıyorum !

Norev 60 senelik Fransada kurulmuş,çizgisini ve marka seviyesini düşürmeyen nadir üreticilerdendir !

Bazı firmalar ucuz üretim için Çin'e taşındığında Norev'de bu akıma uymuş ve bir dönem Çin'de üretime geçmiştir !

Fakat adamlar markalarına o kadar saygılıdırlarki,Çin'de üretilen ürünlerindeki hataları gördüler ve bir müddet sonrada ortak üretim antlaşmasını bitirdiler !

Bu kadar saygın bir markaya ülkemizde neden saygı duyulmaz anlamakta mümkün değil,Bunda birazda art niyet arıyorum 3-5 İthalatçı belirli markaları getiriyorlar ve kasti olarakta diğer markalar kötüleniyor,müşteride inanıyor !

Sebebi ise kıyas yapılacak modeller malesefki Türkiye'mizde yok !

Runson-Guiloy Çin'li üretim firmasını bilmeyen yoktur,ve bu adamlar nerdeyse her firmaya fason model üretirler,ürettiği firmaları yazmak istemiyorum saygısızlık olur,şu kadarını söyleyebilirim,Runson sitesine girin modellerini görün sizlere hangi firmaları anlatacak sanıyorum anlarsınız !

Konuyu uzattım,özür dilerim.

NOREV mercedesin bana göre harika,CMC mercedes olduğundan harika cümlesini buna göre yazdım,hatta modelin bir kaç detayda CMC'den üstün koltuk ve ön konsol !

Hayırlı uğurlu olsun,Güle Güle Sağlıkla izle

mesaj için andy1 arkadaşımıza teşekkür edenler:
srht
andy1
FORUM ÖZEL ÜYESİ
FORUM ÖZEL ÜYESİ
 
İleti: 799
Kayıt: 17 Mar 2010, 18:37
İsim: Andy
Yaş: 41
1/18 Model Sayısı: 0
1/24 Model Sayısı: 0
1/32 Model Sayısı: 0
1/43 Model Sayısı: 0
1/64 Model sayısı: 0
1/72 Model Sayısı: 0
1/87 Model Sayısı: 0
- / -- Model Sayısı: 0
Motorsiklet Model: 0
Toplam Model Sayısı: 0
Rep Puani: 525
andy1 rep puani yokandy1 rep puani yokandy1 rep puani yok

Re: Mercedes-Benz S-Klasse 560 SEL(W126) Dealer Edition

İletiYazar: srht » 09 Nis 2010, 22:03

Teşekkür ederim Kenan abi.Beğenmene sevindim.Dediğin gibi kalıp gerçekten kendini belli ediyor ve buna ek olarak ta beni en çok yazdığım artı kısımlar etkiledi.

Erol abi sana da çok teşekkür ediyorum.Açıkçası az önce fotoları koyarken sen aklıma gelmedin değil.Model beklediğimden çok ama çok iyi çıktı.Ve bu model hakkında da ne kadar yanıldığımı anladım.Ama eksi yönleri de hâlen bir eksiklik ve olmasa o kadar iyi olacakmış ki..Bu benim hem ilk Dealer Edition modelim hem de Norev markası altında aldığım ilk model.Ama çok güzel bir karar verdiğimi anladım.İyiki de almışım.Ayrıca Türkiye'deki şanslı 4 kişiden biriyim.Bildiğim kadarıyla 4 adet gelmiş Dealer Edition'lar..:)
Resim
Kullanıcı avatarı
srht
V.I.P. ÜYE
V.I.P. ÜYE
 
İleti: 5374
Kayıt: 03 Oca 2010, 10:49
Konum: Bucak/BURDUR-İSTANBUL
İsim: Serhat
Yaş: 28
1/18 Model Sayısı: 0
1/24 Model Sayısı: 0
1/32 Model Sayısı: 0
1/43 Model Sayısı: 0
1/64 Model sayısı: 0
1/72 Model Sayısı: 0
1/87 Model Sayısı: 0
- / -- Model Sayısı: 0
Motorsiklet Model: 0
Toplam Model Sayısı: 0
Rep Puani: 5590
srht rep puani yoksrht rep puani yoksrht rep puani yoksrht rep puani yoksrht rep puani yoksrht rep puani yoksrht rep puani yoksrht rep puani yoksrht rep puani yoksrht rep puani yoksrht rep puani yoksrht rep puani yoksrht rep puani yoksrht rep puani yoksrht rep puani yoksrht rep puani yoksrht rep puani yoksrht rep puani yoksrht rep puani yoksrht rep puani yoksrht rep puani yoksrht rep puani yoksrht rep puani yok

Re: Mercedes-Benz S-Klasse 560 SEL(W126) Dealer Edition

İletiYazar: srht » 09 Nis 2010, 22:08

Yanlız şu da var.Lastikler hakkında şimdi aklıma geldi.Bir ihtimal Norev bu aracı zırhlı olarak lanse etmiş olabilir;o yüzden bu lastiklerin yanakları fazla olabilir..Malum zırhlı araçların lastikleri normal lastiklerden farklı ve baya bir etlice duruyor.Belki bu da öyledir..
Resim
Kullanıcı avatarı
srht
V.I.P. ÜYE
V.I.P. ÜYE
 
İleti: 5374
Kayıt: 03 Oca 2010, 10:49
Konum: Bucak/BURDUR-İSTANBUL
İsim: Serhat
Yaş: 28
1/18 Model Sayısı: 0
1/24 Model Sayısı: 0
1/32 Model Sayısı: 0
1/43 Model Sayısı: 0
1/64 Model sayısı: 0
1/72 Model Sayısı: 0
1/87 Model Sayısı: 0
- / -- Model Sayısı: 0
Motorsiklet Model: 0
Toplam Model Sayısı: 0
Rep Puani: 5590
srht rep puani yoksrht rep puani yoksrht rep puani yoksrht rep puani yoksrht rep puani yoksrht rep puani yoksrht rep puani yoksrht rep puani yoksrht rep puani yoksrht rep puani yoksrht rep puani yoksrht rep puani yoksrht rep puani yoksrht rep puani yoksrht rep puani yoksrht rep puani yoksrht rep puani yoksrht rep puani yoksrht rep puani yoksrht rep puani yoksrht rep puani yoksrht rep puani yoksrht rep puani yok

Re: Mercedes-Benz S-Klasse 560 SEL(W126) Dealer Edition

İletiYazar: Rallyci » 09 Nis 2010, 23:03

Güzel bir model edinmişsin Sehat. nNev çok güzel bir iş çıkarmış etkilenmemek elde değil rengide çok hoş
güzel günlerde seyret
Resim

mesaj için Rallyci arkadaşımıza teşekkür edenler:
srht
Rallyci
KIDEMLİ ÖZEL ÜYE
KIDEMLİ ÖZEL ÜYE
 
İleti: 1603
Kayıt: 13 Haz 2008, 15:12
Konum: ANKARA
İsim: Birol
Yaş: 32
1/18 Model Sayısı: 77
1/24 Model Sayısı: 0
1/32 Model Sayısı: 0
1/43 Model Sayısı: 10
1/64 Model sayısı: 0
1/72 Model Sayısı: 2
1/87 Model Sayısı: 2
- / -- Model Sayısı: 0
Motorsiklet Model: 0
Toplam Model Sayısı: 91
Rep Puani: 1013
Rallyci rep puani yokRallyci rep puani yokRallyci rep puani yokRallyci rep puani yokRallyci rep puani yok

Re: Mercedes-Benz S-Klasse 560 SEL(W126) Dealer Edition

İletiYazar: Onno » 09 Nis 2010, 23:09

Abi hayırlı olsun çook tatlı .... sözler yetmez benden şuan

mesaj için Onno arkadaşımıza teşekkür edenler:
srht
Onno
KIDEMLİ ÖZEL ÜYE
KIDEMLİ ÖZEL ÜYE
 
İleti: 1846
Kayıt: 03 Oca 2010, 15:31
Konum: Antalya
İsim: Onur G.
Yaş: 28
1/18 Model Sayısı: 0
1/24 Model Sayısı: 0
1/32 Model Sayısı: 0
1/43 Model Sayısı: 0
1/64 Model sayısı: 0
1/72 Model Sayısı: 0
1/87 Model Sayısı: 0
- / -- Model Sayısı: 0
Motorsiklet Model: 0
Toplam Model Sayısı: 50
Rep Puani: 1840
Onno rep puani yokOnno rep puani yokOnno rep puani yokOnno rep puani yokOnno rep puani yokOnno rep puani yokOnno rep puani yokOnno rep puani yok

Re: Mercedes-Benz S-Klasse 560 SEL(W126) Dealer Edition

İletiYazar: atesoglu » 09 Nis 2010, 23:57

Aracın rengini,ön panjundarki fan detaylarını,ön konsolu çok beğendim.Doğru seçim kutlarım.İyi günlerde sergile :drinksb:
Resim

mesaj için atesoglu arkadaşımıza teşekkür edenler:
srht
Kullanıcı avatarı
atesoglu
V.I.P. ÜYE
V.I.P. ÜYE
 
İleti: 2380
Kayıt: 18 Nis 2009, 22:45
Konum: ADANA
İsim: Ates
Yaş: 41
1/18 Model Sayısı: 44
1/24 Model Sayısı: 10
1/32 Model Sayısı: 4
1/43 Model Sayısı: 10
1/64 Model sayısı: 0
1/72 Model Sayısı: 0
1/87 Model Sayısı: 14
- / -- Model Sayısı: 0
Motorsiklet Model: 0
Toplam Model Sayısı: 82
Rep Puani: 3850
atesoglu rep puani yokatesoglu rep puani yokatesoglu rep puani yokatesoglu rep puani yokatesoglu rep puani yokatesoglu rep puani yokatesoglu rep puani yokatesoglu rep puani yokatesoglu rep puani yokatesoglu rep puani yokatesoglu rep puani yokatesoglu rep puani yokatesoglu rep puani yokatesoglu rep puani yokatesoglu rep puani yokatesoglu rep puani yok

Re: Mercedes-Benz S-Klasse 560 SEL(W126) Dealer Edition

İletiYazar: srht » 10 Nis 2010, 00:00

Birol abi,Ali abi,Ateş abi,Onur..Hepinize de ayrı ayrı teşekkür ederim.Güzel bir seçim yaptığımı anlıyorum iyice..:))
Resim
Kullanıcı avatarı
srht
V.I.P. ÜYE
V.I.P. ÜYE
 
İleti: 5374
Kayıt: 03 Oca 2010, 10:49
Konum: Bucak/BURDUR-İSTANBUL
İsim: Serhat
Yaş: 28
1/18 Model Sayısı: 0
1/24 Model Sayısı: 0
1/32 Model Sayısı: 0
1/43 Model Sayısı: 0
1/64 Model sayısı: 0
1/72 Model Sayısı: 0
1/87 Model Sayısı: 0
- / -- Model Sayısı: 0
Motorsiklet Model: 0
Toplam Model Sayısı: 0
Rep Puani: 5590
srht rep puani yoksrht rep puani yoksrht rep puani yoksrht rep puani yoksrht rep puani yoksrht rep puani yoksrht rep puani yoksrht rep puani yoksrht rep puani yoksrht rep puani yoksrht rep puani yoksrht rep puani yoksrht rep puani yoksrht rep puani yoksrht rep puani yoksrht rep puani yoksrht rep puani yoksrht rep puani yoksrht rep puani yoksrht rep puani yoksrht rep puani yoksrht rep puani yoksrht rep puani yok

Sonraki

Yeni Alınan 1/18 Modeller

Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyenler: Kayıtlı kullanıcı yok ve 21 misafir

cron