AUTOART:CORVETTE 1982 TWO-TONE SİLVER

Yetkili: BuRaK-B, REVOLUTION

Re: AUTOART:CORVETTE 1982 TWO-TONE SİLVER

İletiYazar: bigshark » 09 Ekm 2009, 08:44

Grand Sport (1996)

Chevrolet Grand Sport versiyonunu C4'un son uretim yili olan 1996'da piyasaya surdu. "Grand Sport" adi esasinda orjinali 1963'de uretilen Grand Sport modelinin yeniden ruh bulmasi icin yapildi.Toplam 1,000 tane Grand Sport uretildi.Bunlarin 810 tanesi coupe ve 190 tanesi convertible idi.(Diger C4'lerden farkli olarak ozel VIN kodlari vardi.) 1996 Grand Sport LT4 motoruna sahipti ve bu motor 330 HP ve 461Nm tork uretiyordu.Tum diger LT4 motor kullanan modellerde oldugu gibi Grand Sport modelinde de motor ustunde "LT4" ibaresi vardi.Grand Sport sadece "Admiral Blue" renginde, govdede ortadan beyaz bir cizgi gecen renkte uretildi.Siyah bes kollu jantlar ve sol on camurluk ustunden kaputa dogru iki kirmizi kas cizgisi ile ayirt ediliyordu.Grand Sport, ZR-1 ile ayni genis ve buyuk arka tekerlek yapisina sahipti.

Fotoğrafı tam boy görmek için üzerine tıklayınız.


Fotoğrafı tam boy görmek için üzerine tıklayınız.


Fotoğrafı tam boy görmek için üzerine tıklayınız.



Grand Sport C4

Collector Edition/Koleksiyonerler icin ozel seri (1996)


C4'un son uretim yili anisina , Chevrolet "Collector Edition" adi altinda ozel bir seri uretti.Uretilen araba sayisi son derece kisitliydi ve arabalarin hepsi "Sebring Silver/Sebring Gumus Gri"rengindeydi ,bu renk 1963 Sting Ray modelinde de kullanilmisti.Arabada Grand Sport'a benzer jant yapisi, daha buyuk ZR-1 frenleri gibi farkliliklar vardi.1996 model butun uretilen Corvette'ler gibi LT-4 motor uzerindeki ZF 6 ileri manual sanzumani, G.M.'in en guclu uretim sanzumaniydi. Otomatik sanzuman opsiyoneldi ve sadece LT-1 motor ile alinabiliyordui.Bu versiyon ayni zamanda convertible govde seklinde 3 degisik ic aksam/doseme renginde secilebiliyordu.(kimizi,gumus ve siyah)Arabanin 4 tarafinda ozel yapim "Collector Edition" bayraklari vardi ve koltuk sirtliklarinda da bu bayraklar bulunuyordu.

Fotoğrafı tam boy görmek için üzerine tıklayınız.


Fotoğrafı tam boy görmek için üzerine tıklayınız.


Fotoğrafı tam boy görmek için üzerine tıklayınız.


Fotoğrafı tam boy görmek için üzerine tıklayınız.


Fotoğrafı tam boy görmek için üzerine tıklayınız.



C4 1996 Collector Edition Corvette
Resim
Kullanıcı avatarı
bigshark
KIDEMLİ ÖZEL ÜYE
KIDEMLİ ÖZEL ÜYE
 
İleti: 1367
Kayıt: 18 May 2009, 16:50
İsim: Serdar GENC
Yaş: 46
1/18 Model Sayısı: 102
1/24 Model Sayısı: 4
1/32 Model Sayısı: 0
1/43 Model Sayısı: 0
1/64 Model sayısı: 0
1/72 Model Sayısı: 0
1/87 Model Sayısı: 0
- / -- Model Sayısı: 0
Motorsiklet Model: 7
Toplam Model Sayısı: 113
Rep Puani: 2405
bigshark rep puani yokbigshark rep puani yokbigshark rep puani yokbigshark rep puani yokbigshark rep puani yokbigshark rep puani yokbigshark rep puani yokbigshark rep puani yokbigshark rep puani yokbigshark rep puani yok

Re: AUTOART:CORVETTE 1982 TWO-TONE SİLVER

İletiYazar: bigshark » 09 Ekm 2009, 08:49

C5 (1997 2004)


C5 , 5. nesil Corvette modeli 1997'de uretime baslayip, 2004 yilinda bitmistir.C4 serisinin uzun sureligine uretimine devam etmesinden sonra, C5'de buyuk degisiklikler olmustur.Sanzuman daha geri kaymis bir saft vasitasiyla motora baglanmistir.Yeni C5, bir cok otomotiv basin kurulusu ve elestirmeninden aracin hemen hemen her tarafinda buyuk bir gelisme ve degisme oldugu yonunde ovguler almistir.

Fotoğrafı tam boy görmek için üzerine tıklayınız.


C5 Corvette

Fotoğrafı tam boy görmek için üzerine tıklayınız.


Fotoğrafı tam boy görmek için üzerine tıklayınız.


C5 ile birlikte G.M. yeni kucuk bloklu LS1 motorunu tanitmistir.3. nesil kucuk bloklu motor tamamen yeniden dizayn edilmistir.Bu motor ilk zamanlarinda 345 HP ve 470 Nm tork verirken , sonradan yapilan gelistirmeler ile 2001 model yilinda 350 HP 'e yukselmistir.

Fotoğrafı tam boy görmek için üzerine tıklayınız.


LS1 Motor

C5 ilk yillarinda yeni platform convertible arac uretmek icin tasarlanmis olsa bile sadece coupe olarak uretilmistir.Convertible model ancak 1998 yilinda uretilmeye baslanmistir.

Corvette'in 50.yildonumu kutlamalari ( 50th Anniversary) Haziran 20-21, 2003 yilinda Nashville, Tennessee'de yapilmistir.Kutlamalara inanilmaz olcude aslina sadik kalinarak restore edilmis cok sayida eski model Corvette katilmistir.Ayni zamanda dunyanin dort bir yanindan Ulusal Corvette muzesine 10,000 Corvette'in katilimiyla gerceklestirilen bu kutlamada her model yilindan ve alt/ozel seri uretimi arabaya rastlamak mumkundu.Katilimcilar esasinda halkin ziyaretine kapali olan Corvette fabrikasini da gezme imkani bulmuslardir.Kutlamalarda G.M. uretim onayi almis ama hala prototip olan Chevy SSR arabayi da yakindan gormuslerdir.Bunun yaninda, pist yarislarinda yarisan bir suru Corvette,Zora Arkus-Duntov tarafindan dizayn edilen Corvette SS, ozel C5-R modeli (kendi sinifinda Le Mans yarislari sampiyonu),2003 50.yil anisina ozel uretilmis Corvette ve Indianapolis 500 yarislarinda eskort olarak gorev yapan araba da kutlamalara katilmistir.


Fotoğrafı tam boy görmek için üzerine tıklayınız.


Gunumuzde,Corvette'leri ureten fabrika 6. jenerasyon Corvette'ler ile ayni platformu paylasan Cadillac XLR roadster modelinin uretimi icin buyutulmustur. Bowling Green sehri ayni zamanda Corvette Muzesinin bulundugu sehirdir.

Flint Michigan'da bulunan ve ilk Corvette'lerin uretildigi fabrika binasi 1990'larin sonuna dogru GMI/Kettering Universitesi'ne bagislanmis ve bina yeniden dizyan edilerek Muhendislik ve Bilim Merkezi haline gelmistir.Otomobil Muhendisleri klubu bu binanin garajinda her toplandiginda, katilimcilar ilk Corvette'lerin uretildigi zamanlardaki ruh halini hatirlayip o arabalari hissettiklerini soylerler.


Z06 (2001 2004)

C5 projesi bunyesinde 2001 yilindan itibaren baslayan ve daha performansli bir versiyon yaratma cabalari sonucunda Z06 ortaya cikti.Esasinda yeni Z06,1960'ardaki guclu C2 versiyonunun yeni bir cesidi idi.ZR-1'deki gibi ustten cift eksantrikli gorece daha agir motor yerine; Z06 standart LS1 motorun daha da gelistirilmis hali olan ve 385 HP guc ureten LS6 motoru kullandi. Z06'nin toplam motor gucu ZR-1'den daha az olsa da arabanin daha hafif olmasi yuzunden daha atak ve hizliydi.Bu ozelliklere ragmen, ZR-1 son suratte tabiki daha iyiydi, bu sayede ZR-1 hala "Rampalarin Krali" unvanini kimselere kaptirmiyordu. :lol: :grin: :grin:


Fotoğrafı tam boy görmek için üzerine tıklayınız.


C5 Z06 Corvette

Fotoğrafı tam boy görmek için üzerine tıklayınız.


2001 model C5 Z06

ZR-1 ile Chevrolet daha fazla guc ureten bir araba yapmisti, fakat Z06 ile govde ve sase de yapilan kucuk iyilestirmeler ile iyi sonuclar alabildigini de gordu. Yapilan degisiklikler arasinda hardtop govde, gelistirilmis suspansiyon, daha buyuk jant ve lastikler,yeni 6 vites manual sanzuman, gelistirilmis vites kutusu ve tabiiki guclendirilmis fren sistemi sayilabilir. Z06 diger C5'lere gore 17.3 kg daha hafifti.Agirlik azaltilmasinda titanyum egzost,(katalitik konvortorden baslayip arka susturuculara kadar), daha ince camlar, daha hafif jantlar ve daha hafif bir aku sayilabilir. 2002 yili ve sonrasinda Z06 405 HP uretir hale geldi.(Motorda yapilan kucuk degisiklikler, yeni krank mili yapisi vb.) Dinamometre'ye ( gercek beygir gucu olcme sistemi) cikan bir cok C5, Chevrolet'nin resmi olarak tanitim kitaplarinda yazan beygir guclerinden 20HP daha fazla guc uretir haldeydi ve 425 HP gucu arka tekerleklere iletebiliyordu.

2002 model Z06 arka amortisor ve yaylarda bir takim degisiklikler gordu.(2001 modeldeki bir cok plastik aksam celik aksam ile degistirildi.)" Electron blue/Elektron Mavi" renk "Speedway white/Speedway Beyazi" rengi ile degistirildi.Camurluklarda yer alan Z06 logosu yanina "405 HP" yazisi da eklendi.(Halbuki 425 HP eklenmeliydi ;D ;D ;D) 2003 model gaminda ozel gumus 50.yil donumu logosu da bulunuyordu.(silver 50th anniversary )

Fotoğrafı tam boy görmek için üzerine tıklayınız.



Fotoğrafı tam boy görmek için üzerine tıklayınız.


C5 2002 Model Corvette Electron Blue


Fotoğrafı tam boy görmek için üzerine tıklayınız.



G.M. 405 HP'lik Z06 versiyonlarinin 0-100 km/h hizlanma suresini 3.9 saniye (bir cok yaris motorsikletinin rakamlari ile ayni degerler )olarak vermistir.Arabanin son suratinin 5.viteste ( 6.vites overdrive ekonomi vitesi idi ) , 6500 devirde (kirmizi cizgi) 176 mph (283 km/h) ile o zamanlar icin rekor bir seviyede oldugunu soylemek lazim.Bu ozellikler ile Corvette, pistlerde kolay ara hizlanmalar saglayan son surati inanilmaz olan bir araba olarak "Dodge Viper" ve "Porsche 911 Turbo" kolayca basa cikar hale gelmistir.
Resim
Kullanıcı avatarı
bigshark
KIDEMLİ ÖZEL ÜYE
KIDEMLİ ÖZEL ÜYE
 
İleti: 1367
Kayıt: 18 May 2009, 16:50
İsim: Serdar GENC
Yaş: 46
1/18 Model Sayısı: 102
1/24 Model Sayısı: 4
1/32 Model Sayısı: 0
1/43 Model Sayısı: 0
1/64 Model sayısı: 0
1/72 Model Sayısı: 0
1/87 Model Sayısı: 0
- / -- Model Sayısı: 0
Motorsiklet Model: 7
Toplam Model Sayısı: 113
Rep Puani: 2405
bigshark rep puani yokbigshark rep puani yokbigshark rep puani yokbigshark rep puani yokbigshark rep puani yokbigshark rep puani yokbigshark rep puani yokbigshark rep puani yokbigshark rep puani yokbigshark rep puani yok

Re: AUTOART:CORVETTE 1982 TWO-TONE SİLVER

İletiYazar: bigshark » 09 Ekm 2009, 08:56

C5-R

C5-R pist yaris arabasi, G.M. yaris ekibi icin "Pratt & Miller" tarafindan yapilmistir.Yaris versiyonu, esasinda C5 platformu uzerine oturtulmustu, fakat farkli olarak daha uzun bir tekerlek mesafesi , daha genis bir gorus acisi,daha aerodinamik govde yapisi,buyuk ve guclu motor, genis arka kanat gibi ozellikler vardi.Bu yeni model, GTS sinifinda 24 sattlik Le Mans yarislarinda buyuk basarilar saglamistir.

1999 Bu yil ilk defa arac yaris sezonuna baslamistir.ilk onceleri 5.7lt'lik orjinal V8 motor 6 Lt.'ye cikarildigi halde, yarislarin baslamasindan sonra arabada gorulen eksiklik uzerine 7.0 Lt'ye cikarildi.

Fotoğrafı tam boy görmek için üzerine tıklayınız.


Fotoğrafı tam boy görmek için üzerine tıklayınız.


C5-R Yeni motor yapisi



2000 Le Mans'daki ilk yilinda ilk zafere ulasildi.

2001 10 yarista 8 sampiyonluga ulasildi.(24 saatlik Daytona yaris sampiyonlugu ve Le Mans GTS sinifinda 1.lik ve 2.lik dereceleri alindi.)

2002 2002'de C5-R, Le Mans GTS sinifinda yine 1. ve 2.'lik dereceleri elde edildi.Yeni aks yapisi,sanzuman ve diferansiyelde bir takim gelistirmeler yine bu yil yapildi. Corvette, bu yil Fabrika destekli olmayan ozel bir ekibin Ferrari 550'si ile kapisti. Yarisin buyuk bolumunu Ferrari onde goturdu, fakat yarisin sonlarina dogru Ferrari bir takim mekanik sorunlar yasayinca, Corvette affetmedi ve Le Mans'da GTS sinifinda yine zafer kazandi.

2003 2003'de 24 Saatlik Le Mans yaris duzenleyicileri, yarisa katilan arabalarin motor guclerinde %10'luk bir azaltmaya gitmis, bu sayede arabalarin suratlerinde azalma ortaya cikmistir. 2003 sezonu acilis yarisi olan 12 Saat Sebring yarisinda, C5-R'lar ilk siralarda yer aldilar.Ayni zamanda 2003 yilinda 50.yil anisina ozel kirmizi,beyaz ve mavi renkler tanitildi.Bu yil Le Mans'da GTS sinifinda Ferrari'ler ilk siralari almislardi.

2004 C5-R, GTS sinifinda 24 Sattlik Le Mans'da yine sampiyondu.Ferrariler yine onde baslayip mekanik sorunlar yasayinca , Corvette'ler 1. ve 2. siralari almislardir.


2005 Bu yil Fabrika yaris takimi 6.nesil C6-R ile yarismaya basladi.Normal C6 serisi daha tanitilmaya baslanmamisti.Fabrika destegi olmayan ozel ekipler hala C5-R'lar ile yarismaya devam ediyorlardi.

2006 C5-R, fabrika destegi olmadan ilk defa Le Mans yarislarina katiliyordu.Bu yil yarislarda Aston Martin birinci, C6-R ikinci ve C5-R ucuncu olmustur.

Fotoğrafı tam boy görmek için üzerine tıklayınız.


Fotoğrafı tam boy görmek için üzerine tıklayınız.


Fotoğrafı tam boy görmek için üzerine tıklayınız.


Fotoğrafı tam boy görmek için üzerine tıklayınız.


Fotoğrafı tam boy görmek için üzerine tıklayınız.


Fotoğrafı tam boy görmek için üzerine tıklayınız.


Sampiyon C5-R Corvette Ekibi
Resim
Kullanıcı avatarı
bigshark
KIDEMLİ ÖZEL ÜYE
KIDEMLİ ÖZEL ÜYE
 
İleti: 1367
Kayıt: 18 May 2009, 16:50
İsim: Serdar GENC
Yaş: 46
1/18 Model Sayısı: 102
1/24 Model Sayısı: 4
1/32 Model Sayısı: 0
1/43 Model Sayısı: 0
1/64 Model sayısı: 0
1/72 Model Sayısı: 0
1/87 Model Sayısı: 0
- / -- Model Sayısı: 0
Motorsiklet Model: 7
Toplam Model Sayısı: 113
Rep Puani: 2405
bigshark rep puani yokbigshark rep puani yokbigshark rep puani yokbigshark rep puani yokbigshark rep puani yokbigshark rep puani yokbigshark rep puani yokbigshark rep puani yokbigshark rep puani yokbigshark rep puani yok

Re: AUTOART:CORVETTE 1982 TWO-TONE SİLVER

İletiYazar: bigshark » 09 Ekm 2009, 08:59

C6 (2005 /gunumuz)

Yeni C6'da suspansiyon yapisi tamamen degisti.Yeni govde yapisi ile beraber farlarinda sekli degisti.( 1962'den beri ilk defa degisiyordu) Daha genis bir yolcu oturma alani ve 6.0 Lt'lik (366 cui )motor da yenilikler olarak sayilabilir.C5 ile kiyaslandiginda C6 daha kisa ve daha kucuktu. Boylelikle kendine Avrupa pazarinda daha kolay yer buldu. 6.0 Lt LS2 V8 motor, 400 hp ve 6000 devirde 542 Nm.lik korkunc bir tork sagliyordu.Sonradan devir saatindeki kirmizi cizgi (elektrik kesme siniri) 6500'e ciakrildi.

C6 , C5'e gore daha ekonomik bir araba olarak daha az benzin harciyordu.Goreceli olarak yere daha yakindi ve daha hafifti.Otomatik vitesli versiyonu sehir icinde 12.5 lt/100km , sehir disinda 8.9 lt/100 km degerlerini yakaliyordu. (Gercekten inanilmaz rakamlar, o kadar buyuk 6.0 Lt.lik motor icin)Bu degerlerin yakalanmasinda 1989'den beri uygulanan "Bilgisayar Destekli Vites Secim Sistemi" nin buyuk onemi vardi.

2008 icin, kucuk bir makyaj gordu, yeni LS3 motor hacmi 6.2 Lt'ye cikti (378 cui), beygir gucu ise 430 HP'e ulasmisti.575Nm'lik tork insani koltuga yapistiriyordu.Ozel Performans egzosu ile siparis verilen versiyon 436HP'e kadar cikabiliyordu. 6 ileri manual sanzumanda yapilan iyilestirmeler ile 0-100km hizlanma degerleri 4.0 saniye seviyelerine cekilmisti.Otomatik C6'nin 0-100km hizlanmasi 4.3 saniye, bu degerler ile C6 Otomatik uretilen en hizli Corvette idi.Jantlarda 5 kollu yeni bir yapi goze carpiyordu.


Fotoğrafı tam boy görmek için üzerine tıklayınız.



Fotoğrafı tam boy görmek için üzerine tıklayınız.



Fotoğrafı tam boy görmek için üzerine tıklayınız.


Fotoğrafı tam boy görmek için üzerine tıklayınız.


Fotoğrafı tam boy görmek için üzerine tıklayınız.


Fotoğrafı tam boy görmek için üzerine tıklayınız.


Fotoğrafı tam boy görmek için üzerine tıklayınız.
Resim
Kullanıcı avatarı
bigshark
KIDEMLİ ÖZEL ÜYE
KIDEMLİ ÖZEL ÜYE
 
İleti: 1367
Kayıt: 18 May 2009, 16:50
İsim: Serdar GENC
Yaş: 46
1/18 Model Sayısı: 102
1/24 Model Sayısı: 4
1/32 Model Sayısı: 0
1/43 Model Sayısı: 0
1/64 Model sayısı: 0
1/72 Model Sayısı: 0
1/87 Model Sayısı: 0
- / -- Model Sayısı: 0
Motorsiklet Model: 7
Toplam Model Sayısı: 113
Rep Puani: 2405
bigshark rep puani yokbigshark rep puani yokbigshark rep puani yokbigshark rep puani yokbigshark rep puani yokbigshark rep puani yokbigshark rep puani yokbigshark rep puani yokbigshark rep puani yokbigshark rep puani yok

Re: AUTOART:CORVETTE 1982 TWO-TONE SİLVER

İletiYazar: bigshark » 09 Ekm 2009, 09:02

Z06 (2006/Gunumuz)


Yeni Z06,2005 yilinin 3. ceyreginde 2006 model olarak ortaya cikti.7.0 Lt (427.6 Cui) kucuk blok motorun kod adi LS7 idi. Resmi olarak arabanin 505 HP oldugu tescil ettirilmistir.Z06'nin performansi "Dodge Viper SRT-10" ile boy olcusebilecek ozelliktedir0-100km hizlanma suresi 3.7 saniye olarak (1. vitesteyken) kayitlara gecmistir.Son surat (elektronik olarak limitlenmis)198 mp/h (328 km/h)dir.

Fotoğrafı tam boy görmek için üzerine tıklayınız.


C6 Z06 'nin kafa tuttugu meshur 2006 Dodge Viper SRT-10-ustte


2005 yazinda , G.M. ve Corvette Yaris ekibinde pilot Jan Magnussen Almanya'daki Nurburgring pistinde deneme yapmak icin yeni bir Z06 hazirlamislar ve pistteki bir turu 7.42 dakikada bitirmistir.Mart 2007'de Otomobil Yazarlari Dernegi ve "Car & Driver" dergisi Corvette Z06'yi performans sinifi arabalar icinde birinci secmistir.Siralamada "Porsche 911 GT3" ikinic, "Lotus Exige S" ise ucuncu sayilmistir.

Motor hacmindeki buyumeye ek olarak, C6 Z06 motorun yaglama sisteminde de bir takim gelistirmeler olmustur.Rotbaslarinda celik metal kullanimi yerine titanyumdan yapilmis malzemeler kullanilmistir.

Chevrolet daha once hic yapmadigi radikal bir sekilde, C6 Z06'da birinci malzeme olarak celik yerine aluminyum kullanmistir.Hidoformed aluminyum(guclendirilmis) celik sase kadar dayanakli oldugu halde daha hafifti.On camurluklar karbon fiber malzemeden yapilmisti, arka camurluk genis ve buyuk jant lastiklere uyum saglayabilmek icin genislemisti.(motor gucunun artmasina paralel olarak yola tutunmayi saglamk icin daha genis tabanli lastikler kullaniliyordu.)Ekstra 6kg agirlik azaltabilmek icin, motor kulaklari ve motorun sase uzerinde oturdugu yerler yuksek basinc altinda guclendirilmis magnezyumdan yapilmisti. Z06, resmi olarak 1421 kg agirliktaydi.C6 Corvette Z06, 500 HP uzerindeki araclar icinde ilk olarak, dusuk motor emisyon oranlari yuzunden Amerikan Hukumeti tarafindan konulan "yuksek motor emisyon gaz vergisi"nden muaf olan arac olmustur.

Z06, 2006 Daytona 500 ve Indianapolis 500 yarislari icin eskort arac olmaya devam etmistir. 2007 model Z06 ise o yilda "Yilin Otomobili" secilmistir.

2007 Z06'da bazi araba dergilerinde cikan elestiriler uzerine , suspansiyon tekrar gozden gecirildi.Chevrolet 2006 yilinda 2007 model olarak piyasaya surulen arabalari cagirip suspansiyon sistemlerinde gelistirmeler yapti.Son yapilan testlerde yol tutus ve suspansiyonda gozle gorulur bir iyilesme oldu.

2008'de Z06, "T-56"yerine yeni "TR6060" kodlu 6 ileri manual vitesli sanzumani piyasaya surdu.Tamamen deri ic aksam/koltuk dosemeleri (opsiyon 3LZ) cok azda olsa opsiyonel olarak sunulmaya basladi.

Fotoğrafı tam boy görmek için üzerine tıklayınız.


Solda Z06, yaninda normal C6

Fotoğrafı tam boy görmek için üzerine tıklayınız.


Fotoğrafı tam boy görmek için üzerine tıklayınız.


Fotoğrafı tam boy görmek için üzerine tıklayınız.


Fotoğrafı tam boy görmek için üzerine tıklayınız.
Resim
Kullanıcı avatarı
bigshark
KIDEMLİ ÖZEL ÜYE
KIDEMLİ ÖZEL ÜYE
 
İleti: 1367
Kayıt: 18 May 2009, 16:50
İsim: Serdar GENC
Yaş: 46
1/18 Model Sayısı: 102
1/24 Model Sayısı: 4
1/32 Model Sayısı: 0
1/43 Model Sayısı: 0
1/64 Model sayısı: 0
1/72 Model Sayısı: 0
1/87 Model Sayısı: 0
- / -- Model Sayısı: 0
Motorsiklet Model: 7
Toplam Model Sayısı: 113
Rep Puani: 2405
bigshark rep puani yokbigshark rep puani yokbigshark rep puani yokbigshark rep puani yokbigshark rep puani yokbigshark rep puani yokbigshark rep puani yokbigshark rep puani yokbigshark rep puani yokbigshark rep puani yok

Re: AUTOART:CORVETTE 1982 TWO-TONE SİLVER

İletiYazar: bigshark » 09 Ekm 2009, 09:06

ZR1 (2009?)


C6 ZR-1 , Corvette markasi altinda daha onceden de oldugu gibi en guclu ve performansli arabadir.2009 yilinda Chevrolet muhendislerinin super yuksek performansli "Blue Devil/Mavi Seytan" adinda bir model gelistirdikleri duyumu alinmistir.G.M. Baskani Rick Wagoner yeni yapilacak ZR-1 icin arabanin proje sorumlularina "Acaba bu araci 100,000 USD'a mal edebilecek misiniz?" diye sormustur.Uretilecek versiyon 2008 Kuzey Amerika Uluslararasi Otomobil Fuari'nda 2009 model olarak teshir edilmistir.

ZR1, G.M. tarafindan resmi olarak 2007 Aralik ayinda basina tanitilmistir.Yeni arabada litre basina 100 HP guc ureten bir motor (LS9 motor) hedeflenmistir.( 1.64 HP/ cui, hatirlarsaniz 57 Chevy'de 283 cui motor 283 HP uretiyordu, yani 1 HP/1 cui orani o zaman yakalanmisti. :):):) ) Motor, supercharged 6.2 Lt idi ve 638 HP ve 819 Nm tork uretiyordu. ( Bu korkunc tork degeri icin, sag on koltukta oturan kisinin torpido uzerine sigara paketi koyup araba gazlayinca bunu alamayip, koltuga yapismasi esprisinin gercek oldugunu soylemek lazim..) :yeah: :yeah:


Fotoğrafı tam boy görmek için üzerine tıklayınız.


LS9 Motor

Fotoğrafı tam boy görmek için üzerine tıklayınız.


LS9 6.2 Lt V8 motor blogu

Fotoğrafı tam boy görmek için üzerine tıklayınız.


LS9 En guclu Amerikan Spor Araba motoru: 638 HP, boru degil :) :sapka: :syg: :syg:


Arabanin liste fiyati Rick Wagoner'in soyledigi gibi Amerika'da 100,000 USD olmustur. LS9 Motor, Amerikan uretimi spor arabalar icinde en guclu motor olmustur.Son surat 205 mph (338 km/h) olarak olculmustur.ZR-1'de gelistirilmis motor yaninda govde tarafinda da karbon-fiber malzemeler kullanilmistir.Buna ragmen araba Z06'dan daha agir hale gelmistir.(Cunku supercharged motor daha agirdi.) Agirlik dagilimi ; %52 on, %48 arka taraftaydi.Lastikler ve jantlar buyudu, daha guclu ve buyuk fren sistemleri konuldu.Ayarlanabilir suspansiyon yapisi, opsiyonel krom jantlar ve premium ic doseme/koltuk paketi opsiyonlara eklendi.

Fotoğrafı tam boy görmek için üzerine tıklayınız.


[wimg] http://farm3.static.flickr.com/2314/226 ... c276_b.jpg[/wimg]

Fotoğrafı tam boy görmek için üzerine tıklayınız.


Fotoğrafı tam boy görmek için üzerine tıklayınız.


Fotoğrafı tam boy görmek için üzerine tıklayınız.


Fotoğrafı tam boy görmek için üzerine tıklayınız.


Fotoğrafı tam boy görmek için üzerine tıklayınız.


Fotoğrafı tam boy görmek için üzerine tıklayınız.


Fotoğrafı tam boy görmek için üzerine tıklayınız.


Fotoğrafı tam boy görmek için üzerine tıklayınız.
Resim

mesaj için bigshark arkadaşımıza teşekkür edenler:
DTR
Kullanıcı avatarı
bigshark
KIDEMLİ ÖZEL ÜYE
KIDEMLİ ÖZEL ÜYE
 
İleti: 1367
Kayıt: 18 May 2009, 16:50
İsim: Serdar GENC
Yaş: 46
1/18 Model Sayısı: 102
1/24 Model Sayısı: 4
1/32 Model Sayısı: 0
1/43 Model Sayısı: 0
1/64 Model sayısı: 0
1/72 Model Sayısı: 0
1/87 Model Sayısı: 0
- / -- Model Sayısı: 0
Motorsiklet Model: 7
Toplam Model Sayısı: 113
Rep Puani: 2405
bigshark rep puani yokbigshark rep puani yokbigshark rep puani yokbigshark rep puani yokbigshark rep puani yokbigshark rep puani yokbigshark rep puani yokbigshark rep puani yokbigshark rep puani yokbigshark rep puani yok

Re: AUTOART:CORVETTE 1982 TWO-TONE SİLVER

İletiYazar: bigshark » 09 Ekm 2009, 09:07

Benden bu kadar, sonunda Corvette Dosyasi benim acimdan tamamlandi.. Eger Efsane Corvette ile ilgili dokuman, resim ve baska bilgiler paylasmak istiyorsaniz, e buyrun o zaman, sira sizde.. :nod: :nod: :happy: :happy:


Umarim begenmissinizdir..Bize ayrilan surenin sonuna gelirken ,baska bir dosyada yeniden bulusuncaya kadar hoscakalin.. :sapka: :celeb: :syg: :syg:


Sevgiler, saygilar...
Resim

mesaj için bigshark arkadaşımıza teşekkür edenler:
REVOLUTION
Kullanıcı avatarı
bigshark
KIDEMLİ ÖZEL ÜYE
KIDEMLİ ÖZEL ÜYE
 
İleti: 1367
Kayıt: 18 May 2009, 16:50
İsim: Serdar GENC
Yaş: 46
1/18 Model Sayısı: 102
1/24 Model Sayısı: 4
1/32 Model Sayısı: 0
1/43 Model Sayısı: 0
1/64 Model sayısı: 0
1/72 Model Sayısı: 0
1/87 Model Sayısı: 0
- / -- Model Sayısı: 0
Motorsiklet Model: 7
Toplam Model Sayısı: 113
Rep Puani: 2405
bigshark rep puani yokbigshark rep puani yokbigshark rep puani yokbigshark rep puani yokbigshark rep puani yokbigshark rep puani yokbigshark rep puani yokbigshark rep puani yokbigshark rep puani yokbigshark rep puani yok

Re: AUTOART:CORVETTE 1982 TWO-TONE SİLVER

İletiYazar: ///Okan » 09 Ekm 2009, 18:25

Resmen kronolojik bir film senaryosununu izlemiş gibi oldum. :grin: Ellerine sağlık Serdar abi süper bir anlatım olmuş böyle güzel modelin üzerine birde böyle konu süper ötesi olmuş hatta . :y:
Rep'ini verdim abi teşekkürler. :nazar: :nazar:
Resim
Kullanıcı avatarı
///Okan
KIDEMLİ ÖZEL ÜYE
KIDEMLİ ÖZEL ÜYE
 
İleti: 1343
Kayıt: 06 Eyl 2008, 03:29
Konum: İstanbul
İsim: Okan
Yaş: 17
1/18 Model Sayısı: 0
1/24 Model Sayısı: 0
1/32 Model Sayısı: 0
1/43 Model Sayısı: 0
1/64 Model sayısı: 0
1/72 Model Sayısı: 0
1/87 Model Sayısı: 0
- / -- Model Sayısı: 0
Motorsiklet Model: 0
Toplam Model Sayısı: 0
Rep Puani: 618
///Okan rep puani yok///Okan rep puani yok///Okan rep puani yok

Re: AUTOART:CORVETTE 1982 TWO-TONE SİLVER

İletiYazar: G.HEPARSLAN » 09 Ekm 2009, 22:10

Hayırlı olsun Derya abi... Yoğun telaşemde kaçırdığım bir çok konu ve yeni model var anlaşılan... :sun:
Forum için hazırladığım 10-15 konu paylaşılmayı bekliyor ama fırsat bulamıyorum şimdilik ve malumun üzere...
Bugün telefonda görüştüğümüz gibi baya bir özeldim muhabbetini ve paylaşımlarını...
Sözleştiğimiz gibi yarın ve umarım bir model ile gelirsin tükkana... :lol: :pool:
Sevgiler, saygılar... :f:
Kullanıcı avatarı
G.HEPARSLAN
V.I.P. ÜYE
V.I.P. ÜYE
 
İleti: 14497
Kayıt: 13 Nis 2008, 22:41
Konum: ANTALYA-ANKARA
İsim: Gökhan HEPARSLAN
Yaş: 43
1/18 Model Sayısı: 107
1/24 Model Sayısı: 11
1/32 Model Sayısı: 38
1/43 Model Sayısı: 135
1/64 Model sayısı: 499
1/72 Model Sayısı: 234
1/87 Model Sayısı: 52
- / -- Model Sayısı: 73
Motorsiklet Model: 15
Toplam Model Sayısı: 1165
Rep Puani: 16811
G.HEPARSLAN rep puani yokG.HEPARSLAN rep puani yokG.HEPARSLAN rep puani yokG.HEPARSLAN rep puani yokG.HEPARSLAN rep puani yokG.HEPARSLAN rep puani yokG.HEPARSLAN rep puani yokG.HEPARSLAN rep puani yokG.HEPARSLAN rep puani yokG.HEPARSLAN rep puani yokG.HEPARSLAN rep puani yokG.HEPARSLAN rep puani yokG.HEPARSLAN rep puani yokG.HEPARSLAN rep puani yokG.HEPARSLAN rep puani yokG.HEPARSLAN rep puani yokG.HEPARSLAN rep puani yokG.HEPARSLAN rep puani yokG.HEPARSLAN rep puani yokG.HEPARSLAN rep puani yokG.HEPARSLAN rep puani yokG.HEPARSLAN rep puani yokG.HEPARSLAN rep puani yokG.HEPARSLAN rep puani yokG.HEPARSLAN rep puani yokG.HEPARSLAN rep puani yokG.HEPARSLAN rep puani yokG.HEPARSLAN rep puani yokG.HEPARSLAN rep puani yokG.HEPARSLAN rep puani yokG.HEPARSLAN rep puani yokG.HEPARSLAN rep puani yokG.HEPARSLAN rep puani yokG.HEPARSLAN rep puani yokG.HEPARSLAN rep puani yokG.HEPARSLAN rep puani yokG.HEPARSLAN rep puani yokG.HEPARSLAN rep puani yokG.HEPARSLAN rep puani yokG.HEPARSLAN rep puani yokG.HEPARSLAN rep puani yokG.HEPARSLAN rep puani yokG.HEPARSLAN rep puani yokG.HEPARSLAN rep puani yokG.HEPARSLAN rep puani yokG.HEPARSLAN rep puani yokG.HEPARSLAN rep puani yokG.HEPARSLAN rep puani yokG.HEPARSLAN rep puani yokG.HEPARSLAN rep puani yok

Re: AUTOART:CORVETTE 1982 TWO-TONE SİLVER

İletiYazar: gokhan derli » 09 Ekm 2009, 22:33

Derya abi hayırlı olsun, süper bir model. Ftoğraflarda çok güzel.Benimde 68'den sonra sevdiğim Corvette kasası. Serdar abi sizede ayrıca teşekkürler..
Resim
Kullanıcı avatarı
gokhan derli
V.I.P. ÜYE
V.I.P. ÜYE
 
İleti: 5810
Kayıt: 21 May 2009, 18:41
Konum: Antalya
İsim: Gökhan
Yaş: 42
1/18 Model Sayısı: 0
1/24 Model Sayısı: 0
1/32 Model Sayısı: 0
1/43 Model Sayısı: 0
1/64 Model sayısı: 0
1/72 Model Sayısı: 0
1/87 Model Sayısı: 0
- / -- Model Sayısı: 0
Motorsiklet Model: 0
Toplam Model Sayısı: 1590
Rep Puani: 3930
gokhan derli rep puani yokgokhan derli rep puani yokgokhan derli rep puani yokgokhan derli rep puani yokgokhan derli rep puani yokgokhan derli rep puani yokgokhan derli rep puani yokgokhan derli rep puani yokgokhan derli rep puani yokgokhan derli rep puani yokgokhan derli rep puani yokgokhan derli rep puani yokgokhan derli rep puani yokgokhan derli rep puani yokgokhan derli rep puani yokgokhan derli rep puani yok

Re: AUTOART:CORVETTE 1982 TWO-TONE SİLVER

İletiYazar: Bülent Aydoğan » 10 Ekm 2009, 00:07

admin ''Derya abi hayırlı olsun'' butonu yapacaktı bizde basacaktık :) güzel corvette..yakışır sana..
Resim
Kullanıcı avatarı
Bülent Aydoğan
V.I.P. ÜYE
V.I.P. ÜYE
 
İleti: 2325
Kayıt: 14 Eyl 2008, 20:31
İsim: bülent
Yaş: 42
1/18 Model Sayısı: 30
1/24 Model Sayısı: 4
1/32 Model Sayısı: 0
1/43 Model Sayısı: 9
1/64 Model sayısı: 2
1/72 Model Sayısı: 17
1/87 Model Sayısı: 0
- / -- Model Sayısı: 5
Motorsiklet Model: 12
Toplam Model Sayısı: 79
Rep Puani: 2794
Bülent Aydoğan rep puani yokBülent Aydoğan rep puani yokBülent Aydoğan rep puani yokBülent Aydoğan rep puani yokBülent Aydoğan rep puani yokBülent Aydoğan rep puani yokBülent Aydoğan rep puani yokBülent Aydoğan rep puani yokBülent Aydoğan rep puani yokBülent Aydoğan rep puani yokBülent Aydoğan rep puani yokBülent Aydoğan rep puani yok

Re: AUTOART:CORVETTE 1982 TWO-TONE SİLVER

İletiYazar: canomen » 10 Ekm 2009, 09:57

yeni modeliniz hayırlı olsun Derya bey ,kaslı ve diri duruşu can yakıyor. :yeah: paylaşım için teşekkürler.keyifli seyirler listemde olan bir model 1970 ve 80 li yılların olmassa olmazı corvette stıng ray v8 16 subaplı 300hp yi aşan motor gücü bu araba için söylenecek söz yok.özellikle motorun sesini duymanızı çok isterim :pray1:
Resim
Kullanıcı avatarı
canomen
KIDEMLİ ÖZEL ÜYE
KIDEMLİ ÖZEL ÜYE
 
İleti: 1292
Kayıt: 18 Mar 2009, 21:03
Konum: İSTANBUL / BAHÇEŞEHİR
İsim: Can
Yaş: 32
1/18 Model Sayısı: 3
1/24 Model Sayısı: 10
1/32 Model Sayısı: 14
1/43 Model Sayısı: 63
1/64 Model sayısı: 0
1/72 Model Sayısı: 4
1/87 Model Sayısı: 3
- / -- Model Sayısı: 71
Motorsiklet Model: 1
Toplam Model Sayısı: 169
Rep Puani: 1110
canomen rep puani yokcanomen rep puani yokcanomen rep puani yokcanomen rep puani yokcanomen rep puani yok

Re: AUTOART:CORVETTE 1982 TWO-TONE SİLVER

İletiYazar: Bülent Aydoğan » 10 Ekm 2009, 14:24

bigshark yazdı:Benden bu kadar, sonunda Corvette Dosyasi benim acimdan tamamlandi.. Eger Efsane Corvette ile ilgili dokuman, resim ve baska bilgiler paylasmak istiyorsaniz, e buyrun o zaman, sira sizde.. :nod: :nod: :happy: :happy:


Umarim begenmissinizdir..Bize ayrilan surenin sonuna gelirken ,baska bir dosyada yeniden bulusuncaya kadar hoscakalin.. :sapka: :celeb: :syg: :syg:


Sevgiler, saygilar...

emeğine sağlık Serdar abi..geleneksel yolla teşekkür etmeden olmaz..bizi bilgilendirmeyi bırakma lütfen..
Resim
Kullanıcı avatarı
Bülent Aydoğan
V.I.P. ÜYE
V.I.P. ÜYE
 
İleti: 2325
Kayıt: 14 Eyl 2008, 20:31
İsim: bülent
Yaş: 42
1/18 Model Sayısı: 30
1/24 Model Sayısı: 4
1/32 Model Sayısı: 0
1/43 Model Sayısı: 9
1/64 Model sayısı: 2
1/72 Model Sayısı: 17
1/87 Model Sayısı: 0
- / -- Model Sayısı: 5
Motorsiklet Model: 12
Toplam Model Sayısı: 79
Rep Puani: 2794
Bülent Aydoğan rep puani yokBülent Aydoğan rep puani yokBülent Aydoğan rep puani yokBülent Aydoğan rep puani yokBülent Aydoğan rep puani yokBülent Aydoğan rep puani yokBülent Aydoğan rep puani yokBülent Aydoğan rep puani yokBülent Aydoğan rep puani yokBülent Aydoğan rep puani yokBülent Aydoğan rep puani yokBülent Aydoğan rep puani yok

ÖncekiSonraki

Yeni Alınan 1/18 Modeller

Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyenler: Kayıtlı kullanıcı yok ve 11 misafir