1 / 1 Araçların Fotoğraflarını Veya Özelliklerini Bu Başlık Altından Paylaşabilirsiniz.
Yazar: Desolator » 12 Eyl 2009, 13:37
Paylaşım için teşekkürler Emre abi.. Ama benim aklıma Porsche deyince 4 kapı gelmiyor yaa.. Prosche dediğin 2 kapılı olur Bu arada Minichamps 1:43 olarak modelini üretti abi.. http://cgi.ebay.com/brandnew-modelcar-P ... 286.c0.m14
-
Desolator
- MİSAFİR ÜYE

-
Yazar: ogzhndncl » 12 Eyl 2009, 13:49
Emre abi bilgiler için teşekkürler.Porsche pek sevmiyorum.Bu arabayı üreterek pazar payını genişletmeye çalışıyor Porsche bence.Fiyatlara gelince bana göre haketmiyor.Çünkü en basit versiyonu olan Panamera S 176.000 ? ve 0-100 hızlanmasına bakarsanız 5.6 sn.Aynı fiyatta Bmw M5 4.5 sn 0-100 hızlanmasını gerçekleştiriyor.M5 hayranı olduğum için Porsche bana çok uzak geliyor.Ayrıca Porsche la aynı seviyede araçlar daha ucuza mevcut.R 35 le 911 di sanırım karşılaştırma testlerine bakarsanız iki aracın nerdeyse tüm test değerleri aynı.Eğer yanlış hatırlamıyorsam R 35 geçmişti 911 i.Bence Porsche gösteriş için alınıyor.R 35 911 in yarı fiyatı hatta daha düşük.Kimse Porsche u kötülediğimi anlamasın elbette başarılı bir otomobil firması zaten öyle olmasa halen araç satıyor olmazdı.Söylemek istediğim sadece çok büyük fiyatlara satıyor otomobillerini ve yarı fiyatına aynı aracı alabiliryosunuz.Panamera alacak param olsa hiç düşünmem M5 alırım.Hem daha güçlü hem deha güzel bir tasarımı var bana göre.Bunlar benim fikirlerim.Zevkler tartışılmaz tabiki.İyi forumlar.
-
ogzhndncl
- MİSAFİR ÜYE

-
Yazar: galengo » 12 Eyl 2009, 14:02
Bu ne hız  Ayrıca Emre Abi paylaşım için teşekkürler.Ben beğendim açıkcası bu modeli.Aileler için ideal bir araba.(Tabi zengin aileler için  ) 
-
galengo
- MİSAFİR ÜYE

-
Yazar: ogzhndncl » 12 Eyl 2009, 15:37
Emre ERBASAR yazdı:Oğuzhan, bırak Porsche'yi, ben spor araba sevmem ki... Forumdaki dostlarla paylaşmak istedim sadece. Baksana modelin çıktığından bile haberim yok. Sevgili Sinan'ın verdiği bilgi ile modelini de görmüş oldum. Teşekkürler Sinan... 
Emre abi zevk meselesi tabi ki.Aracın çıkacağından daha önceden benimde haberim vardı.Otomobil tutkunu olarak kim ne model çıkarıyor sürekli takip etmeye çalışıyorum.Konuyu görünce düşüncelerimi paylaşmak istedim.İyi forumlar.
-
ogzhndncl
- MİSAFİR ÜYE

-
Yazar: Kenan Şavklı » 12 Eyl 2009, 22:05
Paylaşım için teşekkürler Emre abi... Devrim abiye katılıyorum; harika bir sohbet ortamı oluşmuş... Bu aracın sınıfı Saloon GT olarak geçiyor diye düşünüyorum. Hedefinde S63 AMG, 760Li, CLS 63 AMG gibi araçların pazarlarından pay almak var... Tıpkı Maserati Quattroporte gibi... Otomobili "araç" tan ziyade zevk haline getirmiş maddi yeterliliği olan kişilerin bir kaç otomobili olur ve mutlaka biri ya da ikisi süper spor, Ferrari, Porsche, Lamborghini gibi ve diğeri/leri de mutlaka ultra lüks büyük sedanlar ya da lüks arazi araçları... Spor otomobil üreticileri de, marka tutkunu olan bu kişilerin garajlarındaki tüm araçların, spor otomobilleri ile aynı olmasının bir sakıncası olmayacağını düşündükleri için; hem arazi aracı, hem de süper saloon sınıfına atletik sedanlar ürettiler ve çok da başarılı oldu. Spor otomobil üreticilerinin, yarım asırdan fazla zamandır ayakta kalabilmeleri mucizeydi; hatta kalamadılar Ferrari, Maserati, Bugatti, Lotus, Lamborghini ve bunun gibi hemen tüm markalar, başka büyük motor üreticileri tarafından satınalındılar. Satın alan şirketlere, büyük yük olacağından dolayı da, aynı marka çatısı altında alternatifler üretmek zorunda olmaları da bir gerçek; çünkü spor otomobil üretmek için yatırım yapmak, belli kişilere ve belli adetlerle sınırlı olarak satılan otomobiller oldukları için adeta bir girdap gibi... Başka bir konuda da değinmiştim; spor otomobil üreticilerinin, herzamanki sporlarını üretebilmeleri için şirketi döndürmeleri ve daha çabuk satabilecekleri dinamikler yaratmaları zorunlu... Ferrari ise, GT Saloon ya da arazi aracı yapmadı ama, O da bol bol satabileceği, düşük maliyetli California'yı yarattı. Tasarımı, Honda S2000 - Maserati kırması olsa da ve basit tasarım öğelerine sahip olsa da -özellikle Amerika'da- çok sattı ve F1 ile beslenen Ferrari'yi, Fiat'a yük olmaktan kurtardı... Bilal de geçen gün oturduğu yerde bir Panamera gördüğünden bahsetti ve fotosunu da çekmiş. Bugün ben de koyu buz gri tonlarına bir rengini gördüm ve tabi ki kötü demek çok da kolay değil. Ama, Porsche 'nin alışıldık "lokal" çizgilerine çok yakın ve öncü 911 hatlarından da esintiler var... Ama, ön kısmının Corvette C6'yı çok andırması ve silüet olarak peynirli poğaçaya benzemesi can sıkıcı...  Coupe bir Porsche modeline, 4 kapıyı zorla sıkıştırıvermişler ama, görsel handikapları kapatmak mümkün olmamış; olması da mümkün değil malesef. Porsche tasarım ekibi elinden geleni yapmış ve Ferrari'den daha çok sevdiğim Porsche'nin bu gibi kolay satılan modellerle beslenerek ayakta kalabildiğini bildiğim için, Panamera ve Cayenne'e sevgim olmasa da şükran ve sempati hislerim var... 

-
mesaj için Kenan Şavklı arkadaşımıza teşekkür edenler:
- Berent TURAN
-

Kenan Şavklı
- V.I.P. ÜYE

-
- İleti: 5166
- Kayıt: 29 Ekm 2008, 00:29
- Konum: istanbul
- İsim: kenan savkli
- Yaş: 30
- 1/18 Model Sayısı: 0
- 1/24 Model Sayısı: 0
- 1/32 Model Sayısı: 0
- 1/43 Model Sayısı: 0
- 1/64 Model sayısı: 0
- 1/72 Model Sayısı: 0
- 1/87 Model Sayısı: 0
- - / -- Model Sayısı: 0
- Motorsiklet Model: 0
- Toplam Model Sayısı: 0
- Rep Puani: 9113
                                    
-
Yazar: Emre E. » 14 Eyl 2009, 17:24
gearbox yazdı:Paylaşım için teşekkürler Emre abi... Devrim abiye katılıyorum; harika bir sohbet ortamı oluşmuş... Bu aracın sınıfı Saloon GT olarak geçiyor diye düşünüyorum. Hedefinde S63 AMG, 760Li, CLS 63 AMG gibi araçların pazarlarından pay almak var... Tıpkı Maserati Quattroporte gibi... Otomobili "araç" tan ziyade zevk haline getirmiş maddi yeterliliği olan kişilerin bir kaç otomobili olur ve mutlaka biri ya da ikisi süper spor, Ferrari, Porsche, Lamborghini gibi ve diğeri/leri de mutlaka ultra lüks büyük sedanlar ya da lüks arazi araçları... Spor otomobil üreticileri de, marka tutkunu olan bu kişilerin garajlarındaki tüm araçların, spor otomobilleri ile aynı olmasının bir sakıncası olmayacağını düşündükleri için; hem arazi aracı, hem de süper saloon sınıfına atletik sedanlar ürettiler ve çok da başarılı oldu. Spor otomobil üreticilerinin, yarım asırdan fazla zamandır ayakta kalabilmeleri mucizeydi; hatta kalamadılar Ferrari, Maserati, Bugatti, Lotus, Lamborghini ve bunun gibi hemen tüm markalar, başka büyük motor üreticileri tarafından satınalındılar. Satın alan şirketlere, büyük yük olacağından dolayı da, aynı marka çatısı altında alternatifler üretmek zorunda olmaları da bir gerçek; çünkü spor otomobil üretmek için yatırım yapmak, belli kişilere ve belli adetlerle sınırlı olarak satılan otomobiller oldukları için adeta bir girdap gibi... Başka bir konuda da değinmiştim; spor otomobil üreticilerinin, herzamanki sporlarını üretebilmeleri için şirketi döndürmeleri ve daha çabuk satabilecekleri dinamikler yaratmaları zorunlu... Ferrari ise, GT Saloon ya da arazi aracı yapmadı ama, O da bol bol satabileceği, düşük maliyetli California'yı yarattı. Tasarımı, Honda S2000 - Maserati kırması olsa da ve basit tasarım öğelerine sahip olsa da -özellikle Amerika'da- çok sattı ve F1 ile beslenen Ferrari'yi, Fiat'a yük olmaktan kurtardı... Bilal de geçen gün oturduğu yerde bir Panamera gördüğünden bahsetti ve fotosunu da çekmiş. Bugün ben de koyu buz gri tonlarına bir rengini gördüm ve tabi ki kötü demek çok da kolay değil. Ama, Porsche 'nin alışıldık "lokal" çizgilerine çok yakın ve öncü 911 hatlarından da esintiler var... Ama, ön kısmının Corvette C6'yı çok andırması ve silüet olarak peynirli poğaçaya benzemesi can sıkıcı...  Coupe bir Porsche modeline, 4 kapıyı zorla sıkıştırıvermişler ama, görsel handikapları kapatmak mümkün olmamış; olması da mümkün değil malesef. Porsche tasarım ekibi elinden geleni yapmış ve Ferrari'den daha çok sevdiğim Porsche'nin bu gibi kolay satılan modellerle beslenerek ayakta kalabildiğini bildiğim için, Panamera ve Cayenne'e sevgim olmasa da şükran ve sempati hislerim var... 
Kenan'ım, güzel, açıklayıcı, bilgi verici ve içten yorumun için ben teşekkür ederim. Selamlar... 
--- Emre Erbaşar
-

Emre E.
- V.I.P. ÜYE

-
- İleti: 14485
- Kayıt: 21 May 2008, 16:34
- Konum: ANKARA
- İsim: Emre
- Yaş: 44
- 1/18 Model Sayısı: 121
- 1/24 Model Sayısı: 0
- 1/32 Model Sayısı: 0
- 1/43 Model Sayısı: 0
- 1/64 Model sayısı: 460
- 1/72 Model Sayısı: 0
- 1/87 Model Sayısı: 0
- - / -- Model Sayısı: 0
- Motorsiklet Model: 0
- Toplam Model Sayısı: 121
- Rep Puani: 19225
                                                 
-
1 / 1 Araçlar
Bu forumu görüntüleyenler: Kayıtlı kullanıcı yok ve 2 misafir
|