3 sayfadan 1. sayfa

HEPİMİZE HAYIRLI OLSUN ARKADAŞLAR...

İletiTarih: 25 Mar 2010, 10:27
Yazar: G.HEPARSLAN
Bugün olacak, yarın olacak, hafta sonu olacak derken sonunda taşınma işlemimiz en ufak bir bilgi kayıbına uğramadan yapılmıştır arkadaşlar.
Bu geçiş sürecinde değerli forum ailemize, göstermiş oldukları anlayışlı tutumlarından ötürü çok teşekkür ediyorum.

Görsel açıdan da işlerin çoğu bitti, azı kaldı diyebilirim. Yeni tasarımımızı umarım beğenmişsinizdir. :pool:
Aslında tüm eklentiler bitmiş şekilde geçiş düşünüyorduk ancak taşınma işi 1-2 hafta daha ertelenebilirdi bu durumda. Yenilikler eklendikçe DUYURU sayfamızdan bilgilendireceğim.

İlerleyen günlerde de eski tasarım ile ilgili olarak yapılan görsel açıklamaları, zamanım oldukça yeni açıklamalar ile değiştireceğim.

Kullanım ile ilgili olarak şimdilik bir kaç bilgilendirmem olacak.

Öncelikle dün de duyurmuş olduğum üzere foruma giriş yapabilmeniz için, tarayıcı geçmişinizi ve tüm çerezleri temizlemelisiniz...

:arrow: FORUMA GİRİŞ HAKKINDA BİLGİLENDİRME

Fotoğrafı tam boy görmek için üzerine tıklayınız.


DC HABER görevini başarı ile yürüten Ahmet kardeşimizin hazırlamış olduğu son haberler artık portalımızda!..

Fotoğrafı tam boy görmek için üzerine tıklayınız.


SON BAŞLIKLAR yine forum ana sayfamızda ve 15 başlık şeklinde yerini alıyor. 15. başlıktan sonraki diğer son konuları görmek için sağ üst köşedeki 1-2-3-4-5 sayfalarından ilerleyebilirsiniz.

Fotoğrafı tam boy görmek için üzerine tıklayınız.


Mini Sohbet eklentimiz, Forum Ana Sayfa en alt bölüme alındı. İsteğe göre üst tarafa alabilirim.

Fotoğrafı tam boy görmek için üzerine tıklayınız.


TAM SAYFA MİNİ SOHBET KULLANIMI İÇİN, Ana Sayfa sağ üst köşedeki Chat yazısına tıklaynız...

Fotoğrafı tam boy görmek için üzerine tıklayınız.


Fotoğrafı tam boy görmek için üzerine tıklayınız.


Teşekkür eklentimizin yeni buton ve yeri... Teşekkür istatistiği şu an için mesajınızın sol yanındaki bölümde gösterilmiyor, kendi profilinize baktığınızda gözüküyor. Eski şekli ile mesaj profiliniz içine dahil edilecektir.

Fotoğrafı tam boy görmek için üzerine tıklayınız.


Daha önce yazdığınız mesajın ve imzanızın alt kısmında olan butonlar profil içine alındı...

Fotoğrafı tam boy görmek için üzerine tıklayınız.


Burak BALIKÇI kardeşimin bir önceki bilgilendirme mesajımda sorduğu HIZLI CEVAP butonumuzu aktif hale getirdim. KENDİ BAŞLIKLARIM eklentimiz bu sürümde malesef kullanımda olmayacak, onun yerine KENDİ İLETİLERİM bölümünden yararlanabilirsiniz.

Fotoğrafı tam boy görmek için üzerine tıklayınız.


Fotoğrafı tam boy görmek için üzerine tıklayınız.


Forum başlık resimlerini hazırladım eklenmeyi bekliyorlar. :))

Resim
Resim
Resim
Resim
Resim

v.b.

Şu an için portalda müdahale edemediğim ufak tefek yerler var ve gerekli düzenlemeler ilerleyen günlerde tarafımca yapılacaktır.

Fotoğrafı tam boy görmek için üzerine tıklayınız.


Kullanım ile yaşayacağınız her türlü sorun için özel mesaj veya mail yolu ile bana ulaşabilirsiniz.

DIECASTR AİLEMİZE, HAYIRLI VE UĞURLU OLMASI DİLEKLERİMLE...

:hearth: :cicek: :hearth:

Re: HEPİMİZE HAYIRLI OLSUN ARKADAŞLAR...

İletiTarih: 25 Mar 2010, 10:55
Yazar: masato
Çok güzel çok şık .... Tabii gözler alışınca herşeyin kullanımı daha da artacak... Ellerine sağlık Gökhan abi... Arada değişiklik olmasında fayda var sanırm... Tekbiri forum arayüzünde ferahlık vardır... Abi benim kişisel sitemide foruma eklediğin için ayrıca teşekkür ederim abi... Portal da ki görüntü çok hoşuma gitti... Nası yapıtın bende siteme öyle eklemek istiyorum... Yine yeniden hayırlı olsun abi... Emeğine sağlık... :+1: :tey:

Re: HEPİMİZE HAYIRLI OLSUN ARKADAŞLAR...

İletiTarih: 25 Mar 2010, 11:08
Yazar: mustafacelebi
Yakıştı yakıştı çok yakıştı... :))

Hepmizie hayırlı olsun..

Re: HEPİMİZE HAYIRLI OLSUN ARKADAŞLAR...

İletiTarih: 25 Mar 2010, 11:08
Yazar: mustafacelebi
Bu arada Ferrari 166 MM çok yakışmış..

Re: HEPİMİZE HAYIRLI OLSUN ARKADAŞLAR...

İletiTarih: 25 Mar 2010, 12:21
Yazar: gokhan derli
Bence de güzel olmuş. Hepimize hayırlı olsun.

Re: HEPİMİZE HAYIRLI OLSUN ARKADAŞLAR...

İletiTarih: 25 Mar 2010, 13:16
Yazar: Onno
Hayırlı uğurlu olsun, çok şık oldu. Ellerine sağlık adminim..

Re: HEPİMİZE HAYIRLI OLSUN ARKADAŞLAR...

İletiTarih: 25 Mar 2010, 13:35
Yazar: Altuğ
görsele biraz alışmamız lazım sanırım ama emeği geçen arkadaşlara çok teşekkürler. ellerinize sağlık. çok şık olmuş :bravo:

Re: HEPİMİZE HAYIRLI OLSUN ARKADAŞLAR...

İletiTarih: 25 Mar 2010, 14:38
Yazar: G.HEPARSLAN
masato yazdı:Çok güzel çok şık .... Tabii gözler alışınca herşeyin kullanımı daha da artacak... Ellerine sağlık Gökhan abi... Arada değişiklik olmasında fayda var sanırm... Tekbiri forum arayüzünde ferahlık vardır... Abi benim kişisel sitemide foruma eklediğin için ayrıca teşekkür ederim abi... Portal da ki görüntü çok hoşuma gitti... Nası yapıtın bende siteme öyle eklemek istiyorum... Yine yeniden hayırlı olsun abi... Emeğine sağlık... :+1: :tey:


Ben alt yapı hazırlıklarından bildiğim için gözüm baya bir alıştı Alper. Sıkıntı yok. :lol:
portaldaki link kısmımıza da son şeklini verdim. Daha da çok beğeneceğini umuyorum. İlgine ben teşekkür ederim.

Re: HEPİMİZE HAYIRLI OLSUN ARKADAŞLAR...

İletiTarih: 25 Mar 2010, 14:38
Yazar: G.HEPARSLAN
mustafacelebi yazdı:Yakıştı yakıştı çok yakıştı... :))

Hepmizie hayırlı olsun..


Teşekkürler Mustafa. İlerleyen zamanlarda daha da yakışıklı olacak. :nod: :drinksb:

Re: HEPİMİZE HAYIRLI OLSUN ARKADAŞLAR...

İletiTarih: 25 Mar 2010, 14:40
Yazar: G.HEPARSLAN
gokhan derli yazdı:Bence de güzel olmuş. Hepimize hayırlı olsun.


Teşekkürler adaşların en güzeli, yüreği temiz insan. :y:
Hep beraber nice güzelliklere ve paylaşımlara... :drinksb:

Re: HEPİMİZE HAYIRLI OLSUN ARKADAŞLAR...

İletiTarih: 25 Mar 2010, 14:41
Yazar: G.HEPARSLAN
Onno yazdı:Hayırlı uğurlu olsun, çok şık oldu. Ellerine sağlık adminim..


İlgine teşekkürler Onur. Tasarım ve sitelerle uğraşan bir kişi olarak beğendiğine sevindim kardeşim. :drinksb:

Re: HEPİMİZE HAYIRLI OLSUN ARKADAŞLAR...

İletiTarih: 25 Mar 2010, 14:42
Yazar: G.HEPARSLAN
Altuğ yazdı:görsele biraz alışmamız lazım sanırım ama emeği geçen arkadaşlara çok teşekkürler. ellerinize sağlık. çok şık olmuş :bravo:


Çok çabuk alışılıyor Altuğ, emin ol. :y: Bu arada senin imzan da bu temada süper durmuş haberin olsun. :wasntme:
İlgi ve mesajına teşekkür ederim. :drinksb:

Re: HEPİMİZE HAYIRLI OLSUN ARKADAŞLAR...

İletiTarih: 25 Mar 2010, 20:04
Yazar: Ahmet
Beğenimin boyutunu biliyorsun abim :nazar: Enfes oldu gerçekten bu yeni yüzümüz... Ve sayfamızı bir Ferrarinin süslemeside apayrı bir hoşluk oldu benim için.... :celeb: :drinksb:

Tüm bunların yanında portalımızda haberlerimin yer alması çok ama çok mutlu etti beni abicim.Beğenimi ifade ederken zorlanıyorum gerçekten... Ellerine, yüreğine,emeklerine sağlık abicim... :celeb: