2 sayfadan 2. sayfa

Re: 1932 model Bmw Dixi

İletiTarih: 26 Kas 2010, 16:50
Yazar: gokhan derli
Serdar Gökhan yazdı:Şu discovery channel programları görse bu arabayı ne hale getirirler düşünemiyorum.


Ahh, ah! O programları zevkle izliyorum. Ve birgün İnşallah benim emektarı da görürler diye dua ediyorum :lol:

Re: 1932 model Bmw Dixi

İletiTarih: 26 Kas 2010, 16:51
Yazar: gokhan derli
Ali SAMANGÜL yazdı:Bu şekilde olmamalıydı diye düşünüyorum.Paylaşım için teşekürler Gökhan :y:
Ali asıl ben teşekkür ederim. Gerçekten bu durumda olmamalıydı. Canlıymış gibi üzülüyor insan..

Re: 1932 model Bmw Dixi

İletiTarih: 26 Kas 2010, 16:53
Yazar: gokhan derli
MAKOSHARK yazdı:Bir tarih yatıyor gerçekten,birisi alıp restore veya toplamada olsa kendine getirse bu güzelliği keşke. :diecastasi: :diecastasi: :diecastasi:

Abi keşke. Valla kendim almış gibi (olmasa da) sevineceğim. :lol:

Re: 1932 model Bmw Dixi

İletiTarih: 26 Kas 2010, 16:55
Yazar: gokhan derli
canomen yazdı:Adeta tarih kokuyor.Bu makinayı toplayıp kolunuzu camdan çıkarıp sahil turu attığınızı düşünsenize nede olsa o bir BMW...
paylaşım için teşekkürler :sapka:

Merak ettiğim ve internetten bulduğum BMW kasiği Dixi


Resim


Çok teşekkürler. Fotoğraftaki araç ne kadar güzel duruyor..Bu duruma gelmesi bayağı pahalıya mal olur herhalde, ama olursa tadından yenmez..

Re: 1932 model Bmw Dixi

İletiTarih: 26 Kas 2010, 17:17
Yazar: G.HEPARSLAN
Başlığı görünce; "Gökhan yine gömüyü bulmuş ve fotoğraflamıştır." dedim, ancak başka bir sitedenmiş... :wasntme:
Elbette ki bu özel paylaşım için teşekkürler kardeşim. :y: :+1:

Google' dan arattığım ve önüme gelen ilk sayfalardan (bu arada ilk sayfa olarak biz çıktık... :grin: )
eriştiğim bilgilere göre,

"Bavyera Motor işleri (BMW), motosiklet, uçak ve kamyon motorları büyük bir üretici, Ekim 1928 yılında dixi automaking firma satın aldı. Şirket dixi 315, austin yedi Alman versiyonu olarak lisans altında inşa edilen küçük bir araba geldi ve Dixi, bmw rozeti taşıyan ilk otomobil oldu.

Özellikleri performans
1931 yılından itibaren Fourwheel disk frenler;; Hakkında £ 1.060, 1932 yılında Bağımsız ön süspansiyon: 4 silindirli 750 cc deplasman gücü 15-18 hp transmisyon 3 vitesli manuel şasi Yan kapak: fazla 45 mil motor typedrivetrain Performansı en yüksek hız.

Araç Hakkında
315 Cermen yedi üretim da (deutsche ausfiihrung veya almanca version) austin yedi araba bağlantıları gösteren etiket, Aralık 1927 yılında başladı. üzerine kurulu bir 76-in. Dingil mesafesi, bu cüce biraz fazla 1.000 £ tartılır. Temmuz 1929 yılında yeni bir ızgara ve değiştirilmiş bir vücudu vardı DA2 oldu. o fourwheel ayak fren alınan 1931 yılına kadar, 315 ön tekerlekler için fren kolu ve bir geri kalanlar için pedal vardı. 315 Wartburg Roadster bir sınıf 1929 austrian alpin deneme kazanmak dahil, pek çok yarış kazandı. 1931 yılında tanıtılan küçük araba, küçük motor da3 spor modeli, aynı küçük yan kapak dört silindirli motoru 18 hp itti vardı. 1932 da4, ancak bağımsız ön süspansiyon vardı ilk örnekleri direksiyon ve işlemedeki düzensiz idi. bmw yeni 320 başlatmak için kendi lisans sözleşmesini çekildi önce 15,948 bmw dixi toplam 315 otomobil yapıldı.
Ilk araba bmw rozet cany için, dixi 315 austin yedi Alman versiyonu oldu."


NOT: http://www.autodriversclub.com/classic_car/ adresinden alıntıdır...

Re: 1932 model Bmw Dixi

İletiTarih: 26 Kas 2010, 17:39
Yazar: diecastufuk
Çok yorulmuş sizlere katılıyorum dili olsada konuşsa.

Re: 1932 model Bmw Dixi

İletiTarih: 26 Kas 2010, 18:13
Yazar: Genckaptan
Bu aracın orjinaline uygun olarak toplanması milyon dolarlar tutar. O masrafıda parasıyla sorunu olan psikopat zengin koleksiyonerler yapar anca :)
Yazık ama kardeşleri çoktan traş bıcağı olmuştur :D ama bu daha çürüyor

Re: 1932 model Bmw Dixi

İletiTarih: 27 Kas 2010, 10:32
Yazar: gokhan derli
Admin yazdı:Başlığı görünce; "Gökhan yine gömüyü bulmuş ve fotoğraflamıştır." dedim, ancak başka bir sitedenmiş... :wasntme:
Elbette ki bu özel paylaşım için teşekkürler kardeşim. :y: :+1:

Google' dan arattığım ve önüme gelen ilk sayfalardan (bu arada ilk sayfa olarak biz çıktık... :grin: )
eriştiğim bilgilere göre,

"Bavyera Motor işleri (BMW), motosiklet, uçak ve kamyon motorları büyük bir üretici, Ekim 1928 yılında dixi automaking firma satın aldı. Şirket dixi 315, austin yedi Alman versiyonu olarak lisans altında inşa edilen küçük bir araba geldi ve Dixi, bmw rozeti taşıyan ilk otomobil oldu.

Özellikleri performans
1931 yılından itibaren Fourwheel disk frenler;; Hakkında £ 1.060, 1932 yılında Bağımsız ön süspansiyon: 4 silindirli 750 cc deplasman gücü 15-18 hp transmisyon 3 vitesli manuel şasi Yan kapak: fazla 45 mil motor typedrivetrain Performansı en yüksek hız.

Araç Hakkında
315 Cermen yedi üretim da (deutsche ausfiihrung veya almanca version) austin yedi araba bağlantıları gösteren etiket, Aralık 1927 yılında başladı. üzerine kurulu bir 76-in. Dingil mesafesi, bu cüce biraz fazla 1.000 £ tartılır. Temmuz 1929 yılında yeni bir ızgara ve değiştirilmiş bir vücudu vardı DA2 oldu. o fourwheel ayak fren alınan 1931 yılına kadar, 315 ön tekerlekler için fren kolu ve bir geri kalanlar için pedal vardı. 315 Wartburg Roadster bir sınıf 1929 austrian alpin deneme kazanmak dahil, pek çok yarış kazandı. 1931 yılında tanıtılan küçük araba, küçük motor da3 spor modeli, aynı küçük yan kapak dört silindirli motoru 18 hp itti vardı. 1932 da4, ancak bağımsız ön süspansiyon vardı ilk örnekleri direksiyon ve işlemedeki düzensiz idi. bmw yeni 320 başlatmak için kendi lisans sözleşmesini çekildi önce 15,948 bmw dixi toplam 315 otomobil yapıldı.
Ilk araba bmw rozet cany için, dixi 315 austin yedi Alman versiyonu oldu."


NOT: http://www.autodriversclub.com/classic_car/ adresinden alıntıdır...


:grin: :grin: Gökhan,aslında gömü buldum birkaç tane. Ama bu kadar eski değiller. Onları da çekip yayınlayacağım bir ara.. Bu arada Dixi için verdiğin bilgiler için teşekkür ederim..