GÜCE HÜKMETMEK CESARET İSTER!

GÜCE HÜKMETMEK CESARET İSTER!

İletiYazar: SUBARU » 04 Eyl 2010, 21:42

SUBARU İMPREZA WRX STİ


KÜÇÜKLÜKTEN BERİ HAYRANI OLDUĞUM ARABA...

MK4 KASA(2003) STİ NİN ŞOFÖR KOLTUĞUNA OTURDUĞUMDA ARAMIZDAKİ BAĞ DAHADA ARTTI TABİ..

İLERİDE HAYALİM RALLİ MAVİSİ BİR STİ İMPREZAM OLMASI 1:43 ' ÜNÜ ALDIK 1:18 ALAMADIM AMA UMARIM 1:1 İNİ ALIRIM..

MOTOR SESİNDEN TUTUN, VİTES DEĞİŞİMLERİNDE GELEN "ÇUF" SESİNE KADAR HASTAYIM

İNTERNETTE VİDEOLARINI ÖZELLİKLE KEN BLOCK UN YAPTIĞI VİDEOLARI SÜREKLİ İZLİYORUM...

STİ İLE İLGİLİ BİLGİ İÇEREN OTOMOBİL DERGİLERİNİ ALIYORUM

ASLINDA ANLATMAYA ÇALIŞSAM KLAVYEM DAYANMAZ...

BU KONUDA SUBARU İMPREZA İLE İLGİLİ PAYLAŞIMLAR YAPACAĞIM

YORUMLARINIZ İÇİN ŞİMDİDEN TEŞEKKÜR EDERİM..


İLK İMPREZA 1993 YILINDA ÜRETİLDİ (mk1 kasa)
Resim

(NEW AGE)MK2 KASA SENE 2001

Fotoğrafı tam boy görmek için üzerine tıklayınız.


MK2 KASA İMPREANIN YUVARLAK ÖN FARLARI PEK BEĞENİLMEYİNCE SİYAZ ZEMİNLİ FAR ŞEKLİNDE MAKYAJLANDI FAKAT BU TASARIM YİNE TUTULMADI

MK3 KASA SENE 2003

Fotoğrafı tam boy görmek için üzerine tıklayınız.


(HAWK EYE)MK4 KASA SENE 2006

Fotoğrafı tam boy görmek için üzerine tıklayınız.


MK5 KASA 2008' DEN GÜNÜMÜZE

Fotoğrafı tam boy görmek için üzerine tıklayınız.
Resim

impossible is nothing.

mesaj için SUBARU teşekkür aldı- 2:
Emre E., VoldroY
Kullanıcı avatarı
SUBARU
FORUM ÖZEL ÜYESİ
FORUM ÖZEL ÜYESİ
 
İleti: 536
Kayıt: 29 Oca 2010, 21:42
İsim: Kaan
Yaş: 20
1/18 Model Sayısı: 0
1/24 Model Sayısı: 0
1/32 Model Sayısı: 0
1/43 Model Sayısı: 0
1/64 Model sayısı: 0
1/72 Model Sayısı: 0
1/87 Model Sayısı: 0
- / -- Model Sayısı: 0
Motorsiklet Model: 0
Toplam Model Sayısı: 0
Rep Puani: 220
SUBARU rep puani yok

Re: GÜCE HÜKMETMEK CESARET İSTER!

İletiYazar: VoldroY » 04 Eyl 2010, 21:49

Aynı duyguları tüm Porsche'ler için besliyorum. :)

'64 911.Kendisi eğer 1:1 koleksiyonu yapacak olursam ilk arayacağım parça olacak. :)
Resim
Kullanıcı avatarı
VoldroY
FORUM ÖZEL ÜYESİ
FORUM ÖZEL ÜYESİ
 
İleti: 466
Kayıt: 27 May 2010, 21:18
Konum: Ankara
İsim: Berkcan
Yaş: 16
1/18 Model Sayısı: 18
1/24 Model Sayısı: 4
1/32 Model Sayısı: 2
1/43 Model Sayısı: 5
1/64 Model sayısı: 0
1/72 Model Sayısı: 2
1/87 Model Sayısı: 0
- / -- Model Sayısı: 0
Motorsiklet Model: 0
Toplam Model Sayısı: 31
Rep Puani: 105
VoldroY rep puani yok

Re: GÜCE HÜKMETMEK CESARET İSTER!

İletiYazar: SUBARU » 04 Eyl 2010, 21:49

PERFORMANSIN ZİRVESİ

Tutku dolu bir performans ikonu... Ralli dinamikleirinin özüne sadık kalınarak tasarlanan efsanevi otomobil... Impreza WRX STI, mükemmel tepkime düzeyi, çekiş gücü, dengesi ve güvenilirliği ile size üstün sürüş keyfi sunarken otomobilinizle aranızda özel bir bağ kurar. Tüm bu özellikler, otomobilinizin üstün performansı ile size sağladığı ayrıcalıklardan sadece birkaçıdır.

Resim


RALLİ PİSTLERİNDEN YOLLARA
Impreza WRX STI'ın rally araçlarından esinlenen kişiliği aracın bütününde kendini gösterir. FIA Dünya Ralli Şampiyonası'nın kalbinde geliştirilen otomobil, taşıdığı motor sporları mirasını hayatın her alanında başarılı şekilde yansıtır. Dünyadaki en zorlu yolları ve rallileri içeren Subaru test merkezindeki gelişimlere parallel olarak sürekli yenilenen bu otomobil, SUBARU BOXER Motor ve Symmetrical AWD’nin eşsiz kombinasyonu ile en mükemmel şekline kavuşmuştur.

Resim

ONUN HER AYRINTISINDA SPORTİF İLHAM VAR

WRX STI'ın tüm iç ve dış özellikleri başarılı bir sanatçının elinden çıkmışçasına, sürüş keyfiniz dikkate alınarak, özenli bir şekilde tasarlanmıştır. Optimum yol performansından, zengin, sofistike ve pratik iç mekan özelliklerine kadar, bugün yollarda görebileceğiniz en şık ve güçlü arabayı kullanmanın zevki hiç bir şeye değişilmez.

Resim

Güvenli, yüksek performans.

Subaru Dynamic Chassis Control Concept, otomobilin üretim mükemmelliğinin en iyi şekilde ortaya çıkarır. Aracın tüm sürüş koşullarına mükemmel uyum sağlayan yapısı, sizin ve yolcularınızın en konforlu şekilde yolculuk etmenize olanak tanır. Sert ve dayanıklı gövde yapısına sahip, esnek baz üzerine yerleştirilen WRX STI, tüm olumsuz koşullarla başa çıkabilecek güce sahiptir. Üstelik otomobiliniz tüm bunları yaparken, güvenlikten de kesinlikle ödün vermez. Çünkü WRX STI, kapsamlı bir aktif ve pasif emniyet paketini de bünyesinde barındırır.

Halka şeklinde takviye şasileri
Ters askılı süspansiyon (ön)
Çift çatallı tip süspansiyon (arka)
STI'a özel Brembo ™ Fren sistemi
SRS çift ön, yan ve perde hava yastıkları

Resim
Resim

impossible is nothing.
Kullanıcı avatarı
SUBARU
FORUM ÖZEL ÜYESİ
FORUM ÖZEL ÜYESİ
 
İleti: 536
Kayıt: 29 Oca 2010, 21:42
İsim: Kaan
Yaş: 20
1/18 Model Sayısı: 0
1/24 Model Sayısı: 0
1/32 Model Sayısı: 0
1/43 Model Sayısı: 0
1/64 Model sayısı: 0
1/72 Model Sayısı: 0
1/87 Model Sayısı: 0
- / -- Model Sayısı: 0
Motorsiklet Model: 0
Toplam Model Sayısı: 0
Rep Puani: 220
SUBARU rep puani yok

Re: GÜCE HÜKMETMEK CESARET İSTER!

İletiYazar: SUBARU » 04 Eyl 2010, 22:03

STİ POWER

Güç ve mutlak kontrol.

221 kW (300 PS) müthiş güç, 407 Nm'lik (41.5 kgfm) benzersiz tork. WRX STI'da her şey kontrolünüzün altında. İster çok virajlı bir yolda olun, ister şehrin göbeğinde... WRX STI'ın sahip olduğu özel ayar sistemleri ile her yerde o benzersiz heyecan verici sürüş deneyimini yaşayabilirsiniz


Fotoğrafı tam boy görmek için üzerine tıklayınız.


Fotoğrafı tam boy görmek için üzerine tıklayınız.


Fotoğrafı tam boy görmek için üzerine tıklayınız.


Fotoğrafı tam boy görmek için üzerine tıklayınız.


Fotoğrafı tam boy görmek için üzerine tıklayınız.


Fotoğrafı tam boy görmek için üzerine tıklayınız.


Fotoğrafı tam boy görmek için üzerine tıklayınız.


Fotoğrafı tam boy görmek için üzerine tıklayınız.


Fotoğrafı tam boy görmek için üzerine tıklayınız.


Fotoğrafı tam boy görmek için üzerine tıklayınız.


Fotoğrafı tam boy görmek için üzerine tıklayınız.


Fotoğrafı tam boy görmek için üzerine tıklayınız.


Fotoğrafı tam boy görmek için üzerine tıklayınız.


Fotoğrafı tam boy görmek için üzerine tıklayınız.


Fotoğrafı tam boy görmek için üzerine tıklayınız.
Resim

impossible is nothing.
Kullanıcı avatarı
SUBARU
FORUM ÖZEL ÜYESİ
FORUM ÖZEL ÜYESİ
 
İleti: 536
Kayıt: 29 Oca 2010, 21:42
İsim: Kaan
Yaş: 20
1/18 Model Sayısı: 0
1/24 Model Sayısı: 0
1/32 Model Sayısı: 0
1/43 Model Sayısı: 0
1/64 Model sayısı: 0
1/72 Model Sayısı: 0
1/87 Model Sayısı: 0
- / -- Model Sayısı: 0
Motorsiklet Model: 0
Toplam Model Sayısı: 0
Rep Puani: 220
SUBARU rep puani yok

Re: GÜCE HÜKMETMEK CESARET İSTER!

İletiYazar: SUBARU » 04 Eyl 2010, 22:07

VoldroY yazdı:Aynı duyguları tüm Porsche'ler için besliyorum. :)

'64 911.Kendisi eğer 1:1 koleksiyonu yapacak olursam ilk arayacağım parça olacak. :)


İlgin için teşekkürler Berkcan. Umarım 1/1 koleksiyonunu yaparsın; yaparız. :) :)
Resim

impossible is nothing.
Kullanıcı avatarı
SUBARU
FORUM ÖZEL ÜYESİ
FORUM ÖZEL ÜYESİ
 
İleti: 536
Kayıt: 29 Oca 2010, 21:42
İsim: Kaan
Yaş: 20
1/18 Model Sayısı: 0
1/24 Model Sayısı: 0
1/32 Model Sayısı: 0
1/43 Model Sayısı: 0
1/64 Model sayısı: 0
1/72 Model Sayısı: 0
1/87 Model Sayısı: 0
- / -- Model Sayısı: 0
Motorsiklet Model: 0
Toplam Model Sayısı: 0
Rep Puani: 220
SUBARU rep puani yok

Re: GÜCE HÜKMETMEK CESARET İSTER!

İletiYazar: SUBARU » 04 Eyl 2010, 22:22

Cosworth Impreza STI CS400


Fotoğrafı tam boy görmek için üzerine tıklayınız.


Bu özel versiyon, Cosworth Impreza STI CS400 adını taşıyacak ve Avrupa’da Haziran ayında 75 adetle sınırlı olarak satışa sunulacak.

Japon otomobil yapımcısı Cosworth’ün standart Impreza WRX STI’nin 2.5 litrelik turbo beslemeli dört silindirli motorunda ince ayarlar yaparak gücü 6000 devir/dakikada 300 bg’den, 5750 devir/dakikada 400 bg’ye çıkardığını belirtti.

Sonuçta süper spor otomobillerinkine benzeyen 3.7 saniyelik bir 0-100 km/s hızlanma süresi elde edilmiş. Fabrika çıkışı WRX STI’de bu süre 5.2 saniyeydi.

Durma görevini önde altı pistonlu kaliperlerden ve 355 mm çapında disklerden oluşan bir fren paketi sağlıyor. Frenler bazı Formula 1 ekiplerine ve başka şirketlere fren ve debriyaj bileşenleri tedarik eden bir şirket olan, AP Racing ile işbirliği yapılarak geliştirilmiş.



Fotoğrafı tam boy görmek için üzerine tıklayınız.


Süspansiyon ve egzoz geliştirmeleri dahil olmak üzere birçok başka teknik değişiklik de yapılmış. Dış ve iç kısım da modifiye edilmiş. Satış tarihi yaklaşırken daha fazla ayrıntı açıklanacak.
Resim

impossible is nothing.
Kullanıcı avatarı
SUBARU
FORUM ÖZEL ÜYESİ
FORUM ÖZEL ÜYESİ
 
İleti: 536
Kayıt: 29 Oca 2010, 21:42
İsim: Kaan
Yaş: 20
1/18 Model Sayısı: 0
1/24 Model Sayısı: 0
1/32 Model Sayısı: 0
1/43 Model Sayısı: 0
1/64 Model sayısı: 0
1/72 Model Sayısı: 0
1/87 Model Sayısı: 0
- / -- Model Sayısı: 0
Motorsiklet Model: 0
Toplam Model Sayısı: 0
Rep Puani: 220
SUBARU rep puani yok

Re: GÜCE HÜKMETMEK CESARET İSTER!

İletiYazar: SUBARU » 04 Eyl 2010, 22:31

ÇOĞU OTOMOBİL SEVERLER YENİ İMPREZA'NIN TASARIMINI BEĞENMEDİĞİNİ SÖYLÜYOR. "AKILLARIMIZA YERLEŞMİŞ OLAN 5 KAPILI BİR SEDANI; 5 KAPILI BİR HB' YE ÇEVİRMEK SUBARU' NUN DİĞER RAKİPLERİNE ÖZELLİKLE LANCER EVO X' E GÖRE KUMAR OYNAMIŞ OLDUĞUNU GÖSTERİYOR" ŞEKLİNDE YORUMLAR GÖRÜYORUM FAKAT BU İMPREZA STİ SADECE HB DEĞİL SEDAN OLARAKTA ÜRETİLDİ. SEDAN VERSİYONDA İSE HB' YE ORANLA DAHA FAZLA KÖTÜMSER BAKILDI.. ASLINDA DİKKATLİ BAKTIĞINIZ ZAMAN SEDAN VERSİYONU HB' YE GÖRE DAHA KASLI DURUYOR VE SPORTİF AYRINTILAR DA UNUTULMAMIŞ.
Resim

impossible is nothing.
Kullanıcı avatarı
SUBARU
FORUM ÖZEL ÜYESİ
FORUM ÖZEL ÜYESİ
 
İleti: 536
Kayıt: 29 Oca 2010, 21:42
İsim: Kaan
Yaş: 20
1/18 Model Sayısı: 0
1/24 Model Sayısı: 0
1/32 Model Sayısı: 0
1/43 Model Sayısı: 0
1/64 Model sayısı: 0
1/72 Model Sayısı: 0
1/87 Model Sayısı: 0
- / -- Model Sayısı: 0
Motorsiklet Model: 0
Toplam Model Sayısı: 0
Rep Puani: 220
SUBARU rep puani yok

Re: GÜCE HÜKMETMEK CESARET İSTER!

İletiYazar: VoldroY » 05 Eyl 2010, 10:42

ckt95 yazdı:ÇOĞU OTOMOBİL SEVERLER YENİ İMPREZA'NIN TASARIMINI BEĞENMEDİĞİNİ SÖYLÜYOR. "AKILLARIMIZA YERLEŞMİŞ OLAN 5 KAPILI BİR SEDANI; 5 KAPILI BİR HB' YE ÇEVİRMEK SUBARU' NUN DİĞER RAKİPLERİNE ÖZELLİKLE LANCER EVO X' E GÖRE KUMAR OYNAMIŞ OLDUĞUNU GÖSTERİYOR" ŞEKLİNDE YORUMLAR GÖRÜYORUM FAKAT BU İMPREZA STİ SADECE HB DEĞİL SEDAN OLARAKTA ÜRETİLDİ. SEDAN VERSİYONDA İSE HB' YE ORANLA DAHA FAZLA KÖTÜMSER BAKILDI.. ASLINDA DİKKATLİ BAKTIĞINIZ ZAMAN SEDAN VERSİYONU HB' YE GÖRE DAHA KASLI DURUYOR VE SPORTİF AYRINTILAR DA UNUTULMAMIŞ.

Ben nedense yeni kasayı sevemedim.Eski kasa çok daha heybetli duruyor.Rallilerde gördüğümden midir,oyunlarda denediğimden midir bilinmez ancak aklımda yer eden tek kasa o. :)
Resim
Kullanıcı avatarı
VoldroY
FORUM ÖZEL ÜYESİ
FORUM ÖZEL ÜYESİ
 
İleti: 466
Kayıt: 27 May 2010, 21:18
Konum: Ankara
İsim: Berkcan
Yaş: 16
1/18 Model Sayısı: 18
1/24 Model Sayısı: 4
1/32 Model Sayısı: 2
1/43 Model Sayısı: 5
1/64 Model sayısı: 0
1/72 Model Sayısı: 2
1/87 Model Sayısı: 0
- / -- Model Sayısı: 0
Motorsiklet Model: 0
Toplam Model Sayısı: 31
Rep Puani: 105
VoldroY rep puani yok

Re: GÜCE HÜKMETMEK CESARET İSTER!

İletiYazar: SUBARU » 05 Eyl 2010, 11:48

VoldroY yazdı:
ckt95 yazdı:ÇOĞU OTOMOBİL SEVERLER YENİ İMPREZA'NIN TASARIMINI BEĞENMEDİĞİNİ SÖYLÜYOR. "AKILLARIMIZA YERLEŞMİŞ OLAN 5 KAPILI BİR SEDANI; 5 KAPILI BİR HB' YE ÇEVİRMEK SUBARU' NUN DİĞER RAKİPLERİNE ÖZELLİKLE LANCER EVO X' E GÖRE KUMAR OYNAMIŞ OLDUĞUNU GÖSTERİYOR" ŞEKLİNDE YORUMLAR GÖRÜYORUM FAKAT BU İMPREZA STİ SADECE HB DEĞİL SEDAN OLARAKTA ÜRETİLDİ. SEDAN VERSİYONDA İSE HB' YE ORANLA DAHA FAZLA KÖTÜMSER BAKILDI.. ASLINDA DİKKATLİ BAKTIĞINIZ ZAMAN SEDAN VERSİYONU HB' YE GÖRE DAHA KASLI DURUYOR VE SPORTİF AYRINTILAR DA UNUTULMAMIŞ.

Ben nedense yeni kasayı sevemedim.Eski kasa çok daha heybetli duruyor.Rallilerde gördüğümden midir,oyunlarda denediğimden midir bilinmez ancak aklımda yer eden tek kasa o. :)


Yeni kasayı yakından inceledim; tabi eski kasalardaki hırçın bakış yerine daha tatlı gülümseyen bir bakış gelmiş :) alışmak zor olsada dediğim gibi daha kaslı görünüyor.. o bir impreza.. içine gelecek olursak baktığımda eski kasalarda görmediğim navigasyon sistemi vardı. tabi şoför koltuğuna oturma fırsatı olmasada bu artan sofistike özellikler eski performansından en azından mükemmel yol tutuşundan birşey götürmemiş. :)
Resim

impossible is nothing.
Kullanıcı avatarı
SUBARU
FORUM ÖZEL ÜYESİ
FORUM ÖZEL ÜYESİ
 
İleti: 536
Kayıt: 29 Oca 2010, 21:42
İsim: Kaan
Yaş: 20
1/18 Model Sayısı: 0
1/24 Model Sayısı: 0
1/32 Model Sayısı: 0
1/43 Model Sayısı: 0
1/64 Model sayısı: 0
1/72 Model Sayısı: 0
1/87 Model Sayısı: 0
- / -- Model Sayısı: 0
Motorsiklet Model: 0
Toplam Model Sayısı: 0
Rep Puani: 220
SUBARU rep puani yok

Re: GÜCE HÜKMETMEK CESARET İSTER!

İletiYazar: SUBARU » 05 Eyl 2010, 15:28

KARŞILAŞTIRMA: MİTSUBİSHİ LANCER EVO X vs. SUBARU İMPREZA WRX STİ.

Resim

Evo X ve STI bu sene ilk kez karşılaşırlarken Fuji Dağı'nda pek kar yok.

Resim

Ikisi de bu son jenerasyonlarında biraz olgunlaştılar, ve bu kendini tasarımlarında gösteriyor.

Resim

STI Evo X'u bir virajda kovalarken, bu araçların çamur değil asfalt için yaratıldıkları belli oluyor.

Resim

Evo X'un dikkatlice yerleştirilmiş elektronikleri, dört çeker sisteminin performansını artırıyor

Resim

Evo'nun boyutları, daha geniş bir iç mekan için her yöne doğru biraz artmış.


Resim

Aktif elektronikler, Evo'nun dinamiklerine hafif "dijital" bir his veriyor, sanki araç tüm sürüşü kendi başına gerçekleştiriyormuş gibi

Resim

Yeni tamamıyla aluminyum, turboşarjlı 4 silindirli motor, ağırlık tasarrufu sağlıyor, ve halen 276 hp üretiyor.

Resim

Evo'nun sofistike navigasyon sistemi altında, arkaplanda Lancer'ın basit stili maalesef sırıtıyor.

Resim

Virajlar çağırdığında, Yokohama Advan lastikler ve Brembo frenler iyi iş çıkarıyor.

Resim

AWD'nin size el uzattığını hissetseniz de, Evo X virajları kararlılıkla alıyor.

Resim

Lancer Evolution, yüksek performansın en iyi bilinen markalarından biri oldu.

Resim

Evo X'un direksiyonu çok net bir biçimde iletişim kuruyor.

Resim

STI'ın esnek süspansiyonu ona virajlarda daha fazla yol tutuş sağlıyor.

Resim

STI'ın şişirilmiş çamurlukları ve agresif kaput havalandırması, ızgaranın genel stil ifadesine ters düşüyor.


Resim

Uzun ve eğimli hatchback tavanı, aracın arkasının aerodinamik olarak havalanmasını azaltıyor ve bu daha öngörülebilir bir yol tutuş sağlıyor.


Resim

Yeni arka bağımsız süspansiyon kolları STI'ın viraj dinamiklerini geliştiriyor.

Resim

2.0 litrelik turbo Boxer motor şaşırtıcı bir 304 hp üretiyor.

Resim

Yeni opsiyonel navigasyon sistemi, STI'ın yeni çok yönlülüğüne işaret ediyor

Resim

Hız için, diferansiyel ayarının ve motor programının doğru kombinasyonunu bulun

Resim

Bridgestone RE050A'lar yol tutuşu sağlarken, STI yazılı Brembo frenler duruşu gerçekleştiriyor.

Resim

STI'ın yeni donanım kombinasyonları, acele ettiğiniz zamanlar ona harika bir denge sağlıyor

Resim

Sır yok; o bir STI.


Resim

Bu derece sert kullansanız bile, STI kafanızı karıştırmayacak.

Resim

Şu ana dek, biz bu araçların bu sırada olduğunu görüyoruz.


Sonuç:



"Evo da STI da, orta okul kabadayılarından kolej atletlerine terfi etmiş durumdalar, hem de tek bir jenerasyonda. Peki biz hangisini seçtik?

Kolay olmayacak. Eğer daha sezgisel ve analog hisli bir biçimde yol tutan, station wagon-vari bir araç istiyorsanız, STI kazanıyor. Şayet güzel gözüken ve mükemmel gaz tepkisine sahip bir sedanla mutluysanız, Evo öne geçiyor.

Gövde şeklini umursamayanlar için; daha iyi sürüşü, daha pürüzsüz şanzımanı ve özellikle motorunun çıkardığı 'cool' sesler sayesinde, STI basitçe Evo'yu yeniyor. Fakat tüm bunlar, Evo çift kavramalı otomatikleştirilmiş şanzımanına kavuştuğu anda değişebilir.



NOT: BU KARŞILAŞTIRMADA KULLANILAN ARAÇLARIN MOTORLARI JAPON' YADAKİ VERSİYONLAR;

JAPON VERSİYONDA EVO: 276 STİ: 304 HP GÜÇ ÜRETİRKEN AVRUPA VERSİYONDA EVO: 295 STİ: 300 HP GÜÇ ÜRETİYOR VE STİ AVRUPA VERSİYONDA 2.5 LİTRELİK MOTORA SAHİP
Resim

impossible is nothing.
Kullanıcı avatarı
SUBARU
FORUM ÖZEL ÜYESİ
FORUM ÖZEL ÜYESİ
 
İleti: 536
Kayıt: 29 Oca 2010, 21:42
İsim: Kaan
Yaş: 20
1/18 Model Sayısı: 0
1/24 Model Sayısı: 0
1/32 Model Sayısı: 0
1/43 Model Sayısı: 0
1/64 Model sayısı: 0
1/72 Model Sayısı: 0
1/87 Model Sayısı: 0
- / -- Model Sayısı: 0
Motorsiklet Model: 0
Toplam Model Sayısı: 0
Rep Puani: 220
SUBARU rep puani yok

Re: GÜCE HÜKMETMEK CESARET İSTER!

İletiYazar: SUBARU » 17 Eyl 2010, 10:52

WALLPAPER



Fotoğrafı tam boy görmek için üzerine tıklayınız.
Fotoğrafı tam boy görmek için üzerine tıklayınız.

Fotoğrafı tam boy görmek için üzerine tıklayınız.

Fotoğrafı tam boy görmek için üzerine tıklayınız.

Fotoğrafı tam boy görmek için üzerine tıklayınız.

Fotoğrafı tam boy görmek için üzerine tıklayınız.
Resim

impossible is nothing.
Kullanıcı avatarı
SUBARU
FORUM ÖZEL ÜYESİ
FORUM ÖZEL ÜYESİ
 
İleti: 536
Kayıt: 29 Oca 2010, 21:42
İsim: Kaan
Yaş: 20
1/18 Model Sayısı: 0
1/24 Model Sayısı: 0
1/32 Model Sayısı: 0
1/43 Model Sayısı: 0
1/64 Model sayısı: 0
1/72 Model Sayısı: 0
1/87 Model Sayısı: 0
- / -- Model Sayısı: 0
Motorsiklet Model: 0
Toplam Model Sayısı: 0
Rep Puani: 220
SUBARU rep puani yok

Re: GÜCE HÜKMETMEK CESARET İSTER!

İletiYazar: SUBARU » 17 Eyl 2010, 11:02

Resim

impossible is nothing.
Kullanıcı avatarı
SUBARU
FORUM ÖZEL ÜYESİ
FORUM ÖZEL ÜYESİ
 
İleti: 536
Kayıt: 29 Oca 2010, 21:42
İsim: Kaan
Yaş: 20
1/18 Model Sayısı: 0
1/24 Model Sayısı: 0
1/32 Model Sayısı: 0
1/43 Model Sayısı: 0
1/64 Model sayısı: 0
1/72 Model Sayısı: 0
1/87 Model Sayısı: 0
- / -- Model Sayısı: 0
Motorsiklet Model: 0
Toplam Model Sayısı: 0
Rep Puani: 220
SUBARU rep puani yok

Re: GÜCE HÜKMETMEK CESARET İSTER!

İletiYazar: Freak » 17 Eyl 2010, 17:49

Bu yeni impreza 2.5 stı wrx benide heycanlandırmıştı kullandığımda ama e39 m5 kadar kalp ritmini arttıramadı hiç bir araç daha bende :).
Resim
Kullanıcı avatarı
Freak
KIDEMLİ ÖZEL ÜYE
KIDEMLİ ÖZEL ÜYE
 
İleti: 1463
Kayıt: 20 Nis 2009, 17:58
İsim: Freak
Yaş: 23
1/18 Model Sayısı: 0
1/24 Model Sayısı: 0
1/32 Model Sayısı: 0
1/43 Model Sayısı: 0
1/64 Model sayısı: 0
1/72 Model Sayısı: 0
1/87 Model Sayısı: 0
- / -- Model Sayısı: 0
Motorsiklet Model: 0
Toplam Model Sayısı: 0
Rep Puani: 1380
Freak rep puani yokFreak rep puani yokFreak rep puani yokFreak rep puani yokFreak rep puani yokFreak rep puani yok

Sonraki

İLGİ DUYDUĞUNUZ ARAÇLAR

Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyenler: Kayıtlı kullanıcı yok ve 2 misafir