1 sayfadan 1. sayfa

OnnO

İletiTarih: 12 Oca 2010, 01:38
Yazar: Onno
Antalya ekibinden "onno" yani Onur Gündüz. Başta Gökhan abi ve sizlere selamlar ;) Yolda görünce tanıyın diye resimlerim sizlerie hehe
:coffee:

Fotoğrafı tam boy görmek için üzerine tıklayınız.


Fotoğrafı tam boy görmek için üzerine tıklayınız.


Fotoğrafı tam boy görmek için üzerine tıklayınız.


Fotoğrafı tam boy görmek için üzerine tıklayınız.


Bu masa da nacizane yoğun zamanımın geçtiği odamdaki elim ayağım :smile:

Fotoğrafı tam boy görmek için üzerine tıklayınız.


O arabada Gökhan abiyle konuştuktan sonra Toyzzshop a diecast almaya gidiyordum surat ifademden belli zaten hehe
Yanlız o takım elbise modunda , görevde çekilmiş bir resmim göbek pörtlemiş gözler kurtlar vadisi aldırmayın pek
bi de boy : 1:96 - kilo 3 basamak :D

Re: OnnO

İletiTarih: 12 Oca 2010, 01:53
Yazar: Desolator
Tekrar hoşgeldin aramıza Onur. İnşallah ileride tekrar büyük buluşma yaparızda sende katılırsın tanışmış oluruz.. :friends:

Re: OnnO

İletiTarih: 12 Oca 2010, 01:56
Yazar: Onno
Desolator yazdı:Tekrar hoşgeldin aramıza Onur. İnşallah ileride tekrar büyük buluşma yaparızda sende katılırsın tanışmış oluruz.. :friends:

Hoşbulduk , umarım buluşma olurda sizlerle yüzyüze tanışma fırsatı yakalarım :good2:

Re: OnnO

İletiTarih: 12 Oca 2010, 02:15
Yazar: Onno
Ali SAMANGÜL yazdı:Onur;
pekde fotojeniksin kardeşim.Samimi paylaşımın için teşekürler.

Yok abi :smile5: fotoğraf çekmeyi sevdiğim için objektifi seviyorum yanlış anlaşılmasın : :lol:

Re: OnnO

İletiTarih: 12 Oca 2010, 02:42
Yazar: gokhan derli
Onur, Ali kardeşimle aynı fikirdeyim. Fotojenik çıkmışsın. İnşallah birgün hepimiz bir yerde toplanır, muhabbetin dibine vurarız. :tey:

Re: OnnO

İletiTarih: 12 Oca 2010, 03:10
Yazar: BuRaK-B
Onur ilk fotoğraf çok cool olmuş :good2:
Tekrardan aramıza hoşgeldin, uzaktan da olsa fotoğraflarla seni tanımak güzel :drinksb:
Tekrardan keyifli forumlar diliyorum. :sapka:

Re: OnnO

İletiTarih: 12 Oca 2010, 03:53
Yazar: Kenan Şavklı
Kendi fotoğraflarımızı paylaşmak güzel fikir gerçekten. Onur, ikinci fotoğrafta Kadir İnanır (Şahin bey) tavrı görüyorum; bir kırmızı Kartal eksik... :smile7: Şaka bir yana paylaşımın için teşekkürler kardeşim. Ben de keyifli forumlar diliyorum...

Re: OnnO

İletiTarih: 12 Oca 2010, 12:50
Yazar: Onno
Çok teşekkürler arkadaşlar :drinksb: umarım yakından da sohbetlerimiz olur . Kenan abi kartal vardı ama uçtu :yab:

Re: OnnO

İletiTarih: 12 Oca 2010, 18:17
Yazar: mustafacelebi
2. Foto ve 3.Foto arasındaki 7 farkı bulana 1 Adet GMP model :smile7:

İşin şakası bir yana teşekkür ederim.Samimiyetin ve paylaşımın için.Kısa zamanda tanışmak ümidi ile... :sapka:

Re: OnnO

İletiTarih: 13 Oca 2010, 01:50
Yazar: Onno
mustafacelebi yazdı:2. Foto ve 3.Foto arasındaki 7 farkı bulana 1 Adet GMP model :smile7:

İşin şakası bir yana teşekkür ederim.Samimiyetin ve paylaşımın için.Kısa zamanda tanışmak ümidi ile... :sapka:


Teşekkürler :grin: inşallah kısa zamanda hoş sohbetlere...

ben farkı söyleyeyim :d
2. foto: iş
3. foto: tatil
:tey:

Buda modellerimi yakalarken :sun:

Fotoğrafı tam boy görmek için üzerine tıklayınız.

Re: OnnO

İletiTarih: 14 Oca 2010, 01:45
Yazar: G.HEPARSLAN
1.93 boyunu, fotoğraf ekleme kuralına göre düzenlediğim 2 ve 3. fotoğraflarda benle aynı boya getirmiş bulunuyorum Onur... :lol: :friends:
Antalya buluşmasını unut artık!.. 20 cm. farkla senin yanında poz veremem, kusura bakma!.. :punish: :grin:

Güzel ailemize ve paylaşımlara verdiğin değere teşekkürler kardeşim. :+1:
Bu arada Pazar günü telefonda görüşmüştük ama Toyz' a giderken arabadaki mutluluğunu ispatlayan pozu tahmin etmeme rağmen görmek daha güzel oldu... :hearth:
Bu yüzden beraberiz ve kocaman bir aileyiz... :nazar: :drinksb:

Re: OnnO

İletiTarih: 14 Oca 2010, 02:12
Yazar: Onno
Admin yazdı:1.93 boyunu, fotoğraf ekleme kuralına göre düzenlediğim 2 ve 3. fotoğraflarda benle aynı boya getirmiş bulunuyorum Onur... :lol: :friends:
Antalya buluşmasını unut artık!.. 20 cm. farkla senin yanında poz veremem, kusura bakma!.. :punish: :grin:

Güzel ailemize ve paylaşımlara verdiğin değere teşekkürler kardeşim. :+1:
Bu arada Pazar günü telefonda görüşmüştük ama Toyz' a giderken arabadaki mutluluğunu ispatlayan pozu tahmin etmeme rağmen görmek daha güzel oldu... :hearth:
Bu yüzden beraberiz ve kocaman bir aileyiz... :nazar: :drinksb:


Çok teşekkürler adminim :smile: Tekrar mutlulugumu belirtmek istiyorum :drinksb:
boy işini ise dizlerimi kırarak halledebilirim nolur atmayın beni :laughing: