2 sayfadan 1. sayfa

AA" JGTC GT500 Skyline R34 GTR Test Car

İletiTarih: 10 May 2013, 23:54
Yazar: Berent TURAN
Herkese merhaba,

Bugün elime ulaşmış olan modelimi kısaca tanıtmak istiyorum. Aslında çoğumuzun bildiği bir model. Pist araçlarına olan ayrıca ilgimden ötürü ve Skyline severi olarak bu modeli almış bulundum. Modelin kapı pencere baca gibi yerlerinin açılmaması bir dezavantaj olarak düşünülse de, modelin duruşu, detayları oldukça geçerli. Resmen gaza geldim diyebilirim, kullanmak istiyorum derecesinde bir heyecan yarattı bu modelimiz :) Ayrıca test car olmasından ötürü fazla alacalı bulacalı dekallerin olmaması benim daha da hoşuma giden bir diğer tarafı. Aslında üzerinde çokta konuşulacak bir model değil, bildiğimiz Autoart kalitesinde zaten.. Buyrun birkaç fotoğrafımız..



Resim
how do i print screen
Resim
image hosting 15mb
Resim
screen shot windows
Resim
image hosting over 5mb
Resim
how do i print screen
Resim
photo hosting
Resim
online photo sharing



Herkese bol modelli günler diliyorum. Teşekkürler :syg:

Re: AA" JGTC GT500 Skyline R34 GTR Test Car

İletiTarih: 10 May 2013, 23:57
Yazar: S.CANKILIC
Yarış sever birini görmek güzel Berent ama pist yarış araçları toplayan kimseyi görmedim inşallah ilk sen olursun gözümüz gnlümüz şenlenir

Re: AA" JGTC GT500 Skyline R34 GTR Test Car

İletiTarih: 11 May 2013, 01:09
Yazar: ozgurs82
Dtm biriktiren var ;)

Re: AA" JGTC GT500 Skyline R34 GTR Test Car

İletiTarih: 11 May 2013, 09:34
Yazar: KADIHAN
Berent hayırlı olsun modelin! Zaten modelin kapısı, bacası açılmasada olur! Skyline sonuç olarak... Sadece uzaktan bakıcaksın.. O bile yeter bence.. Birde dediğin gibi AA kalitesi ise tartuşılmaz! Senin yüzünden listeye girmiş bulunmakta AN itibariyle :grin: Güzel günlerde sergilensin!

Re: AA" JGTC GT500 Skyline R34 GTR Test Car

İletiTarih: 11 May 2013, 12:02
Yazar: Berent TURAN
Teşekkür ederim. Model cidden seyredilmeye doyulamıyor. En azından beni oldukça heyecanlandırdı bu model. Kesinlikle tavsiye ediyorum..

Re: AA" JGTC GT500 Skyline R34 GTR Test Car

İletiTarih: 11 May 2013, 18:16
Yazar: MAKOSHARK
Hayırlı olsun kardeşim.. :smile: :smile: :smile:

Re: AA" JGTC GT500 Skyline R34 GTR Test Car

İletiTarih: 11 May 2013, 23:17
Yazar: Erdem
Berent, jantlari yeterli bu modeli almak icin; supermis. Pist araclarini tanimiyorum ama guzel gorundugu kesin, yeni modelini iyi gunlerde sergilemeni dilerim :good2:

Re: AA" JGTC GT500 Skyline R34 GTR Test Car

İletiTarih: 12 May 2013, 15:56
Yazar: Berent TURAN
MAKOSHARK yazdı:Hayırlı olsun kardeşim.. :smile: :smile: :smile:



Çok teşekkürler abi :)

Re: AA" JGTC GT500 Skyline R34 GTR Test Car

İletiTarih: 12 May 2013, 15:57
Yazar: Berent TURAN
07 antalya yazdı:Hayırlı olsun Berent abi , çok güzel..



Teşekkür ederim kardeşim, sağolasın :)

Re: AA" JGTC GT500 Skyline R34 GTR Test Car

İletiTarih: 12 May 2013, 15:59
Yazar: Berent TURAN
Virtue yazdı:Berent, jantlari yeterli bu modeli almak icin; supermis. Pist araclarini tanimiyorum ama guzel gorundugu kesin, yeni modelini iyi gunlerde sergilemeni dilerim :good2:


Çok teşekkürler Erdem abi :) İç kısmı pek görüntüleyemedim sizlere fakat ele alınıp incelendiğinde iç mekanda da oldukça güzel detaylar mevcut.


Hepimize bol modelli günler diliyorum :)

Re: AA" JGTC GT500 Skyline R34 GTR Test Car

İletiTarih: 13 May 2013, 10:32
Yazar: masato
Çok hırçın bir test aracı... Keyif ile seyireylenmesi dileği ile...

Re: AA" JGTC GT500 Skyline R34 GTR Test Car

İletiTarih: 13 May 2013, 13:01
Yazar: spyker
Modelini iyi günlerde sergilemeni dilerim Berent model canlanıcak gibi duruyor resmen jantlar ise mükemmel.Bende ralli modelleri aldığımda aynen senin gibi düşünüyorum.

Re: AA" JGTC GT500 Skyline R34 GTR Test Car

İletiTarih: 13 May 2013, 13:35
Yazar: Berent TURAN
masato yazdı:Çok hırçın bir test aracı... Keyif ile seyireylenmesi dileği ile...


Teşekkür ederim.