1 sayfadan 1. sayfa

SALEEN MUSTANG S281 EXTREME(AUTOART)

İletiTarih: 24 Ekm 2011, 11:07
Yazar: Ali MAT
Autoart'ın bu modeli heybetli yapısı ve genel duruşu ile spor otomobil teması yapanların kaçırmaması gereken bir seçenek.
Fotoğrafı tam boy görmek için üzerine tıklayınız.

Fotoğrafı tam boy görmek için üzerine tıklayınız.

Fotoğrafı tam boy görmek için üzerine tıklayınız.

Fotoğrafı tam boy görmek için üzerine tıklayınız.

Fotoğrafı tam boy görmek için üzerine tıklayınız.

Fotoğrafı tam boy görmek için üzerine tıklayınız.

Fotoğrafı tam boy görmek için üzerine tıklayınız.

Fotoğrafı tam boy görmek için üzerine tıklayınız.

Fotoğrafı tam boy görmek için üzerine tıklayınız.

Fotoğrafı tam boy görmek için üzerine tıklayınız.

Fotoğrafı tam boy görmek için üzerine tıklayınız.

Re: SALEEN MUSTANG S281 EXTREME(AUTOART)

İletiTarih: 24 Ekm 2011, 11:26
Yazar: Serdar Gökhan
Hayırlı olsun Abi Harika bir renk mustang diyecek birşey yok zaten hırçın duruyor velet iyi günlerde sergile. :nazar: :nazar: :yeah:

Re: SALEEN MUSTANG S281 EXTREME(AUTOART)

İletiTarih: 24 Ekm 2011, 13:46
Yazar: Ogun B.
Hayırlı olsun. :nazar: Bende almayı düşünüyordum bu modeli :grin:

Re: SALEEN MUSTANG S281 EXTREME(AUTOART)

İletiTarih: 24 Ekm 2011, 18:43
Yazar: Mehmet_Knight
oyyyyy çok feciii.. abi hayırlı olsun kırmızı şimşeğin eridim resmen....

Re: SALEEN MUSTANG S281 EXTREME(AUTOART)

İletiTarih: 24 Ekm 2011, 19:02
Yazar: MertTuğrul
Rengine hayran kaldım modelin ya :lol:
Hayırlı olsun abicim gerçekten gösterişli bir model.
İyi günlerde sergilemen dileklerimle...

Re: SALEEN MUSTANG S281 EXTREME(AUTOART)

İletiTarih: 24 Ekm 2011, 21:24
Yazar: masato
Mustang.... Heleki kırmızı ... :tey: Yeterli bence... Fazla söze gerek yok... :tey: İyi günlerde keyif ile seyireyleyin... :tey:

Re: SALEEN MUSTANG S281 EXTREME(AUTOART)

İletiTarih: 24 Ekm 2011, 22:36
Yazar: osmancenk
ali abi modelin hayırlı olsun güzel bi amerikan iyi günlerde sergile

Re: SALEEN MUSTANG S281 EXTREME(AUTOART)

İletiTarih: 24 Ekm 2011, 23:16
Yazar: MAKOSHARK
Hayırlı olsun kardeşim,farklı ve kaslı görüntüsü ile mükemmel bir modeldir. :smile: :smile: :smile: :+1:

Re: SALEEN MUSTANG S281 EXTREME(AUTOART)

İletiTarih: 25 Ekm 2011, 00:23
Yazar: BuRaK-B
AA'nın güncel Mustang serisi arasında en iddealı ürettiği modeldir. Süper seçim Ali hocam. O muhteşem renk içindeki simler ise flaşlı çekimden nasibini almış ve "ben buyum işte" diyor. Harika ötesi.. :good2: :+1:

Re: SALEEN MUSTANG S281 EXTREME(AUTOART)

İletiTarih: 25 Ekm 2011, 00:58
Yazar: REVOLUTION
Benimde sahip olduğum harika bir model ve harika bir renk iyi bir seçim yapmışsın tebrik eder hayırlı olsun dilerim.

Re: SALEEN MUSTANG S281 EXTREME(AUTOART)

İletiTarih: 25 Ekm 2011, 02:10
Yazar: baris41
modern muscle a başlarsam bigun ilk alacagım modellerden biri

Re: SALEEN MUSTANG S281 EXTREME(AUTOART)

İletiTarih: 25 Ekm 2011, 12:44
Yazar: srht
AA'nın Mustang serisi içindeki en beğendiğim modellemelerinden birisidir.Özellikle panjuruna bayılıyorum.Ayrıca bu rengi daha iyi bana göre.

Hayırlı olsun Ali abi;iddialı ve güzel bir seçim.

Re: SALEEN MUSTANG S281 EXTREME(AUTOART)

İletiTarih: 25 Ekm 2011, 22:24
Yazar: E.Uca
En alttaki fotoğraf 1:1 jant gibi duruyor.....