3583 sonuç bulundu

Gelişmiş aramaya geri dön

1967 SHELBY GT350 FASTBACK - EXACT DETAILS

http://farm2.staticflickr.com/1786/43368825632_50f1525349_b.jpg Tüm forum üyelerimize (benim için) uzun bir aradan sonra tekrar merhaba. Bir önceki paylaşımımda bahsettiğim gibi bu paylaşımım bir yılan olacaktı. Ve karşınızda ’67 Shelby GT350 Fastback … :syg: Modellerimi anlatmaya geçmeden önce her...
Yazar: Musa Can ÇİL
Dün, 08:51
 
Forum: 1/18 MODELLER
Konu: 1967 SHELBY GT350 FASTBACK - EXACT DETAILS
Cevaplar: 1
Gösterim: 29

Re: 15 TEMMUZ - ANKARA ÇAYYOLU ANTİKA PAZARI

Geçen hafta oradaydım ama yine denk getiremedik maalesef abi. Sağlık olsun. Paylaşımları merakla bekliyorum.. :smile:
Yazar: Musa Can ÇİL
Dün, 08:33
 
Forum: ORGANİZASYON
Konu: 15 TEMMUZ - ANKARA ÇAYYOLU ANTİKA PAZARI
Cevaplar: 7
Gösterim: 195

Re: SOLIDO: 1990 BMW M3 E30

Hayırlı olsun abi. Genel olarak düzgün hatları var. AA alamayan, yeni başlayan hobidaşlarımızın edinmesi güzel olur.
Fakat sende üç tane detaylı E30 vardı niye aldın ? :smile: :smile:
Yazar: Musa Can ÇİL
Dün, 08:32
 
Forum: Yeni Alınan 1/18 Modeller
Konu: SOLIDO: 1990 BMW M3 E30
Cevaplar: 7
Gösterim: 389

Re: 1965 CHEVROLET EL CAMINO (ACME)

Yani o kadar çok bu araçtan üretildi ki başlığı görünce dedim "gene hangi rengi bastılar acaba diye" ... Bu model farklı olmuş, bence son üretimlerin diğerlerinden daha cezbedici duruyor. Ayrıca drag temasını sonuna kadar işlemişler.. Keşke kasaya uzanan "roll cage" de yapsalardı...
Yazar: Musa Can ÇİL
Dün, 08:29
 
Forum: DİĞER
Konu: 1965 CHEVROLET EL CAMINO (ACME)
Cevaplar: 2
Gösterim: 78

Re: 1952 Hudson Hornet Convertible & 1953 Hudson Hornet Coup

Üstü açılanın tentesi kumaş olsa düşünmeden o versiyonu alamaya çalışırdım. Fakat olmadığı için coupe olana yönelmiş durumdayım. İstediğim renk kombinasyonuyla eskiden karşılaşıyordum fakat hep erteledim artık onunla da karşılaşmıyorum ki zaten döviz yürüdü gitti. Bu sebeple çok uygun olmadığı sürec...
Yazar: Musa Can ÇİL
Dün, 08:25
 
Forum: 1/18 MODELLER
Konu: 1952 Hudson Hornet Convertible & 1953 Hudson Hornet Coupe
Cevaplar: 4
Gösterim: 209

Re: PHOTOBUCKET HAKKINDA BİLGİLENDİRME

Bu hatadan dönmeleri çok güzel oldu. Forum içinde artık sorun kalmadı diyelim.. Ben çok sevindim herkes adına.. :friends:
Yazar: Musa Can ÇİL
Dün, 08:22
 
Forum: Duyurular & Forum Kuralları & Yardım
Konu: PHOTOBUCKET HAKKINDA BİLGİLENDİRME
Cevaplar: 17
Gösterim: 1518

Re: 1951 Studebaker Commander ve 1952 Nash Ambassador

İki de işçilik, kalite, detay vs. olarak güzel modeller. Ama benim hiç mi ilgimi çekmez, çekmiyor nedense... Belki Studebaker'ın custom street modelini alabilirim. Ona daha sempatik yaklaşıyorum.. :smile: Senin koleksiyonuna yakışıyor neden mi çünkü tüm klasikler var hemen hemen.. Bu sebeple bunları...
Yazar: Musa Can ÇİL
Dün, 08:19
 
Forum: 1/18 MODELLER
Konu: 1951 Studebaker Commander ve 1952 Nash Ambassador
Cevaplar: 3
Gösterim: 172

Re: 1970 Chevrolet Chevelle SS

Öncelikle modelin iç ve dış renk uyumu süper. Zaten senin gibi birinde olması gereken bir araç abi..
Berent'e de ayrıca katılıyorum. İkiden beş'e çıkarsan bile paylaşımların seviyesi değişir abi ama yinede forum için verdiğin emeklere teşekkür ederim buradan.. :drinksb:
Yazar: Musa Can ÇİL
Dün, 08:12
 
Forum: 1/18 MODELLER
Konu: 1970 Chevrolet Chevelle SS
Cevaplar: 9
Gösterim: 259

Re: 1/18 Dış Mekan Dioraması

Emeğine sağlık Ufuk, daha da detaylandırınca konunun altına eklersin. Son halini merakla bekliyorum.. :good2:
Yazar: Musa Can ÇİL
Dün, 08:08
 
Forum: Diorama Bölümü
Konu: 1/18 Dış Mekan Dioraması
Cevaplar: 3
Gösterim: 64

Re: 1:18 FORD F-100

Büyük ihtimalle kapıları falan açılır olacak ki olmasa da sorun yok diecast olacağı için hiç bir yeri açılmasa da alacağım. :smile:
Sonuçta arkası açık dimi :lol: :lol:
Yazar: Musa Can ÇİL
Dün, 08:07
 
Forum: GREENLIGHT
Konu: 1:18 FORD F-100
Cevaplar: 2
Gösterim: 100

Re: 1:18 BMW (E92) M3

Frozen Grey olan bence alınır. :smile: :smile:
Yazar: Musa Can ÇİL
Dün, 08:06
 
Forum: KYOSHO
Konu: 1:18 BMW (E92) M3
Cevaplar: 7
Gösterim: 1853

Re: 1964 1/2 Ford Mustang Convertible Dış Mekan Çekimleri

Tam mevsiminin arabası değil mi? :smile:
Samsun'un o güzel manzaralarında keyifli çekimler olmuş. Eline sağlık kardeşim. :good2: :drinksb:
Yazar: Musa Can ÇİL
Dün, 08:04
 
Forum: Dış Mekan Çekimleri
Konu: 1964 1/2 Ford Mustang Convertible Dış Mekan Çekimleri
Cevaplar: 7
Gösterim: 116

Re: DIECASTR 11. YIL FOTOĞRAF YARIŞMASI

Fotoğraf sayısı 10'a nihayet ulaştığı için konuyu kilitlemiş bulunuyorum arkadaşlar. :smile:

En kısa sürede oylama başlayacaktır.

Katılan üyelerimize teşekkür eder başarılar dilerim. :f:
Yazar: Musa Can ÇİL
Dün, 08:02
 
Forum: DIECASTR - YARIŞMALAR
Konu: DIECASTR 11. YIL FOTOĞRAF YARIŞMASI
Cevaplar: 17
Gösterim: 1562
Sonraki

Gelişmiş aramaya geri dön