9471 sonuç bulundu

Gelişmiş aramaya geri dön

Re: Mini hatch ışıklandırma projesi start aldı....

Musa' nın yazdıklarına katılıyorum, bu tip olaylar olabilir. Bir dahaki projeni merakla bekliyor olacağız :good2:
Yazar: Erdem
19 May 2019, 09:06
 
Forum: DİĞER UYGULAMALAR
Konu: Mini hatch ışıklandırma projesi start aldı....
Cevaplar: 12
Gösterim: 3073

Re: Anadol STC 16 (1/64)

Eline sağlık, ben de çok beğendim. Böyle yetenekli kişilere saygımız sonsuz :good2:
Yazar: Erdem
19 May 2019, 09:03
 
Forum: Maket Model Bölümü
Konu: Anadol STC 16 (1/64)
Cevaplar: 5
Gösterim: 287

Re: MİNİCHAMPS - BMW E30 M3 "89 Dtm Champion R.Ravaglia

Berent kardeşim, jantlar ve dekaller 10 numara 5 yıldız :yeah: Günümüz koşullarında fiyat-performans olayı en önemli konu bence, bu sebeple seni memnun eden bir parça olmasına çok sevindim. Keyifle ve iyi günlerde sergilemeni dilerim :nazar: :good2:
Yazar: Erdem
19 May 2019, 09:02
 
Forum: Yeni Alınan 1/18 Modeller
Konu: MİNİCHAMPS - BMW E30 M3 "89 Dtm Champion R.Ravaglia
Cevaplar: 11
Gösterim: 367

Re: 1972 PONTIAC GTO RESTOMOD -GMP

Erdem Abi öncelikle modelin hayırlı olsun, tanıtımında benim paylaşımımı unutmamış olmana çok sevindim, aracın 1/1 fotoğraflarını görünce modelin daha güzel olduğunu farkettim :lol: Musa'nın da bahsettiği gibi Street fighter serisi ve restomod serisi yapmak benim de aklımdayı ama Street fighterlar ...
Yazar: Erdem
19 May 2019, 08:50
 
Forum: Yeni Alınan 1/18 Modeller
Konu: 1972 PONTIAC GTO RESTOMOD -GMP
Cevaplar: 15
Gösterim: 1061

Re: 1972 PONTIAC GTO RESTOMOD -GMP

Ben bu konuya yorum yazmıştım ama nasıl olduysa kaydedilmemiş... :think: Harika bir model Erdem Abi, sana denk gelmesine de ayrıca sevindim.. Çok uzun zaman bekledim bu modeli almayı fakat ACME dogdishli versiyonunu çıkarınca dayanamadım ve 72 modeli edindim. Zaten paylaşmıştım. 71 kasayı kısa bir ...
Yazar: Erdem
19 May 2019, 08:48
 
Forum: Yeni Alınan 1/18 Modeller
Konu: 1972 PONTIAC GTO RESTOMOD -GMP
Cevaplar: 15
Gösterim: 1061

Re: 1:18 GREENLIGHT 1973 FORD F-100 WALKING DEAD

Bülent Abi, öncelikle hayırlı olsun; ben bu yeni çıkan modelleri takip ediyorum ama bunu gözden kaçırmışım. Eskitme (böyle deniyor galiba) yapma işlemi çok ama çok başarılı, benim düşüncem bu diziye ait ölçekli figür falan da bulup yanına koyarsan harika görünür. Keyifle ve iyi günlerde sergilemeni ...
Yazar: Erdem
19 May 2019, 08:47
 
Forum: Yeni Alınan 1/18 Modeller
Konu: 1:18 GREENLIGHT 1973 FORD F-100 WALKING DEAD
Cevaplar: 5
Gösterim: 152

Re: DIECASTR 12.YIL ANKARA BULUŞMASI

Katılan herkesin ayağına ve yüreğine sağlık :bravo: :f: Nice yaşgünleri olsun forumumuz için, facebook falan paylaşım kolay oluyor diye tamam ama forum ortamı bir başka yahu, burasının tadı başka yerde yok :friends: Bu arada 0302 otobüs enfessss :yeah:
Yazar: Erdem
19 May 2019, 08:45
 
Forum: ORGANİZASYON
Konu: DIECASTR 12.YIL ANKARA BULUŞMASI
Cevaplar: 12
Gösterim: 653

Re: 12.YIL ANTALYA BULUŞMASI / MUTLU YILLAR DiecasTr

Bu resimlere bakıp da tebessüm etmemek, mutlu olmamak elde değil. Günümüz şartlarında sürdürülmesi neredeyse imkansız hale gelen hobimiz için içimi umutla dolduran bu resimlerin oluşmasını sağlayan tüm katılımcıların yüreğine sağlık :f: İyi ki doğdun, iyi ki varsın Diecastr :bravo: :pasta1: :nazar:
Yazar: Erdem
19 May 2019, 08:43
 
Forum: BULUŞMA FOTOĞRAFLARI
Konu: 12.YIL ANTALYA BULUŞMASI / MUTLU YILLAR DiecasTr
Cevaplar: 9
Gösterim: 422

Re: 1970 PLYMOUTH 'CUDA - HIGHWAY 61

Hayırlı olsun Erdem Abi, yan stickerların herhalde en çok yakıştığı araba cuda'dır, her ne kadar en sakin motoru kalbinde tutsa da bu da siyah rengiyle çok asil duruyor. Çok teşekkürler Alper, sticker' lar süper senin de belirttiğin gibi. Adamlar yapmış işte zamanında, ne diyelim; saygı duyuyoruz :...
Yazar: Erdem
19 May 2019, 08:40
 
Forum: Yeni Alınan 1/18 Modeller
Konu: 1970 PLYMOUTH 'CUDA - HIGHWAY 61
Cevaplar: 12
Gösterim: 331

Re: 1970 PLYMOUTH 'CUDA - HIGHWAY 61

Musa Can ÇİL yazdı:
sui_cast1 yazdı:Kanatlı amerikan sevmeyen bana kanatlı amerikan sevdirir bu model.. GÜzel günlerde sergilensin Erdem hocam.. Çok başırılı görünüyor. :y:


Sen 70 Daytona ve 70 Superbird görmemişsin o zaman :smile: :inlove:

Doğru söze ne denir :grin:
Yazar: Erdem
19 May 2019, 08:39
 
Forum: Yeni Alınan 1/18 Modeller
Konu: 1970 PLYMOUTH 'CUDA - HIGHWAY 61
Cevaplar: 12
Gösterim: 331

Re: 1970 PLYMOUTH 'CUDA - HIGHWAY 61

Kanatlı amerikan sevmeyen bana kanatlı amerikan sevdirir bu model.. GÜzel günlerde sergilensin Erdem hocam.. Çok başırılı görünüyor. :y: Kanatları ben de çok sevmiyorum Bahadır ama Musa' nın mesajını gödrüm (yani bu mesaja yazdığı cevabı) Sen bir de Musa' nın bahsettiklerini görsen :lol: İlgin için...
Yazar: Erdem
19 May 2019, 08:39
 
Forum: Yeni Alınan 1/18 Modeller
Konu: 1970 PLYMOUTH 'CUDA - HIGHWAY 61
Cevaplar: 12
Gösterim: 331

Re: 1970 PLYMOUTH 'CUDA - HIGHWAY 61

Erdem abi 14 Nisan buluşmaya bu modelimi getirsen ne yapsan? :smile: Harika görünüyor. Keyifle sergilemeni dilerim. Berent kardeşim, bu aralar foruma pek bakamayınca buluşma ile ilgili dileğini de çok geç görmüş oldum. Ama Alper ve Musa yazın gelmeyi düşünüyorlarmış İzmir' e, onlar geldiğinde herha...
Yazar: Erdem
19 May 2019, 08:37
 
Forum: Yeni Alınan 1/18 Modeller
Konu: 1970 PLYMOUTH 'CUDA - HIGHWAY 61
Cevaplar: 12
Gösterim: 331

Re: 1970 PLYMOUTH 'CUDA - HIGHWAY 61

Serdar Gökhan yazdı:Siyah renk çok yakışmış. Bu arabaya her renk yakışıyor neredeyse. Güle güle sergile Erdem abi. :sapka:

Çok teşekkürler Serdar, muscle araçlara her renk - özellikle neon renkler - bence de çok yakışıyor :good2:
Yazar: Erdem
19 May 2019, 08:36
 
Forum: Yeni Alınan 1/18 Modeller
Konu: 1970 PLYMOUTH 'CUDA - HIGHWAY 61
Cevaplar: 12
Gösterim: 331
Sonraki

Gelişmiş aramaya geri dön

cron