1399 sonuç bulundu

Gelişmiş aramaya geri dön

Re: 2014 Ford Mondeo Titanium 福特蒙迪欧 [1:18 China Models / Pau

Çekimlerin yine her zamanki gibi çok güzel abi modele söylenecek laf yok zaten hayırlı olsun. :sapka:
Yazar: Emre Özdemir
03 Tem 2014, 02:04
 
Forum: Yeni Alınan 1/18 Modeller
Konu: 2014 Ford Mondeo Titanium 福特蒙迪欧 [1:18 China Models / Paudi]
Cevaplar: 32
Gösterim: 7528

Re: MERCEDES-BENZ E320 (W124) Bornit Metallic

Hayırlı olsun Berent Abi güzel model iyi günlerde sergile. :nazar:
Yazar: Emre Özdemir
03 Tem 2014, 02:02
 
Forum: Yeni Alınan 1/18 Modeller
Konu: MERCEDES-BENZ E320 (W124) Bornit Metallic
Cevaplar: 53
Gösterim: 8656

Re: NOREV: MERCEDES BENZ C CLASS 2014

Hayırlı olsun Emre Abi'm o bir Mercedes yıldızı yeter... :nazar: Çekimlerini de çok beğendim ayrıca abicim. :bravo:
Yazar: Emre Özdemir
03 Tem 2014, 02:01
 
Forum: Yeni Alınan 1/18 Modeller
Konu: NOREV: MERCEDES BENZ C CLASS 2014
Cevaplar: 35
Gösterim: 6219

Re: 1/18 Bmw E92 ve E63 Aranıyor...

sana şöyle söyleyeyim yasında genç bizlere göre aradığın modelleri çok rahat bulabilirsin ancak ucuza bulamazsın çünkü bazı arkadaşlar modelleri alıyorlar 100-150tlye satıyorlar 300-400 tlye gerçi kimse almıyor ama satıcılar artık tok bu sebepten ucuza bulamazsın yada bulsanda renk istediğin renk o...
Yazar: Emre Özdemir
18 Şub 2013, 16:09
 
Forum: Model Arayanlar
Konu: 1/18 Bmw E92 ve E63 Aranıyor...
Cevaplar: 5
Gösterim: 1640

Re: 1/18 Bmw E92 ve E63 Aranıyor...

Sanırım internette çok araştırma yapmadan buraya yazdınız :) sahibinden.com da aradığınız iki araçda mevcut küçük bi araştırmayla bulabilirsiniz :) İnternette özellikle sahibinden'de benim kadar gezen yoktur diye düşünüyorum. :lol: M6 sınırlı zaten sitede de ben daha uygun fiyatlara, forumdan birin...
Yazar: Emre Özdemir
17 Şub 2013, 23:20
 
Forum: Model Arayanlar
Konu: 1/18 Bmw E92 ve E63 Aranıyor...
Cevaplar: 5
Gösterim: 1640

1/18 Bmw E92 ve E63 Aranıyor...

Başlıkta da belirttiğim üzere BMW'nin E92 ve E63 kasa kodlu modellerini arıyorum. :f: Sıfır olmaları şart değil, kutulu olması tercihim fakat kutusuz temiz de olabilirler. E92-Temsili Fotoğraf: (Renk farketmez, fotoğrafta görülen coupe kasasını arıyorum convertible değil.) http://i398.photobucket.co...
Yazar: Emre Özdemir
17 Şub 2013, 22:36
 
Forum: Model Arayanlar
Konu: 1/18 Bmw E92 ve E63 Aranıyor...
Cevaplar: 5
Gösterim: 1640

Re: BMW M TEMAM + Z4

Nurettin Abim çok güzel tema oluşmuş ayrıca Z4'ün iç dış renk uyumunu çok beğendim, hayırlı olsun iyi günlerde sergile.. :nazar:
Yazar: Emre Özdemir
10 Şub 2013, 04:38
 
Forum: Yeni Alınan 1/18 Modeller
Konu: BMW M TEMAM + Z4
Cevaplar: 36
Gösterim: 6387

Re: Uzan zamandır yoktum, tekrardan geldim :)

Hoşgeldin kardeşim,resimde güzel olmuş ağır abiler yanyana gelmiş iyi günlerde sergile... Beğenmene sevindim Fatih Abi teşekkür ederim. :f: Beğenmemek elde değil kardeşim,Range Rover hayalim zaten alamıcağım içinde maketi yeterli oluyor şimdilik :lol: İnşaallah gerçeğine de kavuşursun abim gerçekte...
Yazar: Emre Özdemir
09 Şub 2013, 23:46
 
Forum: Diecast Genel
Konu: Uzan zamandır yoktum, tekrardan geldim :)
Cevaplar: 11
Gösterim: 2694

Re: Uzan zamandır yoktum, tekrardan geldim :)

Virtue yazdı:Tekrar hosgeldin diyorum ben de Emre, umarim daha cok yer alirsin bundan sonra :handshake:

Teşekkür ederim Erdem Abicim yavaş yavaş gelecek konularım. :smile:
Yazar: Emre Özdemir
09 Şub 2013, 23:46
 
Forum: Diecast Genel
Konu: Uzan zamandır yoktum, tekrardan geldim :)
Cevaplar: 11
Gösterim: 2694

Re: Uzan zamandır yoktum, tekrardan geldim :)

basketci_ny yazdı:Hoşgeldin kardeşim :y: Derslerin daha önemli ama arada paylaşım yaparsan da güzel olur :drinksb:

Evet Abi'm dersler çok önemli gerçekten ama forumla da ilgileneceğim bundan sonra, teşekkür ederim.. :drinksb:
Yazar: Emre Özdemir
06 Şub 2013, 23:25
 
Forum: Diecast Genel
Konu: Uzan zamandır yoktum, tekrardan geldim :)
Cevaplar: 11
Gösterim: 2694

Re: Uzan zamandır yoktum, tekrardan geldim :)

spyker yazdı:Hoşgeldin kardeşim,resimde güzel olmuş ağır abiler yanyana gelmiş iyi günlerde sergile...

Beğenmene sevindim Fatih Abi teşekkür ederim. :f:
Yazar: Emre Özdemir
06 Şub 2013, 23:23
 
Forum: Diecast Genel
Konu: Uzan zamandır yoktum, tekrardan geldim :)
Cevaplar: 11
Gösterim: 2694

Re: Uzan zamandır yoktum, tekrardan geldim :)

gokhan derli yazdı:Emre, hoşgeldin kardeşim. Dersler daha önemli tabii.. Ama yine de seni aramızda görmek isteriz..

Teşekkür ederim Gökhan Abi'm derslerle forumu aynı anda götürmeye çalışacağım inşaallah. :smile:
Yazar: Emre Özdemir
06 Şub 2013, 23:22
 
Forum: Diecast Genel
Konu: Uzan zamandır yoktum, tekrardan geldim :)
Cevaplar: 11
Gösterim: 2694

Re: 1:18 Mercedes c class elegance

Çok güzel bir model eklemişsin koleksiyonuna Mert kardeşim. Ben de Avantgarde'nın yanına bir tane almayı düşünüyorum şu sıralar. Hayırlı olsun. :nazar: http://i438.photobucket.com/albums/qq109/abdussamed/C-Class%20Fotograf%20Denemelerim/DSCF6727aa.png Avantgarde kardeşinden selamlar.. :bye:
Yazar: Emre Özdemir
06 Şub 2013, 23:18
 
Forum: Yeni Alınan 1/18 Modeller
Konu: 1:18 Mercedes c class elegance
Cevaplar: 35
Gösterim: 6752
Sonraki

Gelişmiş aramaya geri dön